عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

عوارض جانبي آسپارتام؛ شيرين كننده مصنوعي پرخطر

آسپارتام نوعي شيرين كننده مصنوعي  كم كالري مثل سوربيتول  است و يكي از محبوب ترين جايگزين هاي قند در غذاها و نوشيدني هاي كم كالري از جمله نوشابه هاي رژيمي محسوب مي شود. آسپارتام همچنين در برخي دارو ها نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.

با وجود استفاده و محبوبيت گسترده آن، در سال هاي اخير بحث و بررسي هايي مبني بر اين كه آسپارتام داراي عوارض نامطلوبي است يا خير، صورت گرفته است. كه در اين مقاله از جهان شيمي قصد داريم به آن بپردازيم

آسپارتام چقدر ايمن است؟

در سال 2013 اتحاديه اروپا مبني بر ايمني مواد غذايي و اثرات آسپارتام صد ها مطالعه انجام داد و نتيجه چنين بود كه آسپارتام براي انسان بي خطر بوده و ميزان مصرف روزانه قابل قبول آن 40 ميلي گرم نسبت به هر كيلوگرم از وزن بدن است.

سازمان غذا و دارو نيز مقدار مصرف را 10 ميلي گرم بيشتر از اتحايه اروپا در نظر گرفته است اما با اين حال مقادير تعيين شده به مراتب بيشتر از چيزي است كه اكثر مردم در حالت عادي در يك روز مصرف مي كنند.

بيشتر بدانيد:

پودر كاكائو
بهبود دهنده نان
تاثيرات آسپارتام بر وزن:

آسپارتام مشابه قند در هر گرم حاوي 4 كالري است اما با اين وجود حدود 200 برابر شيرين تر از قند است. اين بدان معناست كه فقط مقدار كمي آسپارتام براي شيرين كردن غذا ها و نوشيدني ها كافي است. به همين دليل مردم اغلب از آن در رژيم هاي كاهش وزن خود استفاده مي كنند.

در مقابل، براساس بررسي جديد ترين تحقيق در سال 2017، هيچ مدركي مبني بر اين كه شيرين كننده هاي كم كالري آسپارتام، سوكرالوز و استويوسيد بر وزن بدن تاثير دارند وجود ندارد.

برخي از مطالعات شركت كنندگاني را طي چندين سال تحت نظر داشتند و ارتباطي بين افزايش وزن بدن و دور كمر، با مصرف منظم اين شيرين كننده ها مشاهده كردند.

تاثيرات آسپارتام بر اشتها:

سوال رايجي كه شما كاربران از بخش سلامت نمناك داشتيد در مورد تاثيرات آسپارتام بر اشتها و افزايش وزن بود؛ يكي از راه هايي كه آسپارتام و ساير شيرين كننده هاي غير مغذي ممكن است بر وزن بدن تاثير بگذارند اين است كه سبب اشتهاي زياد فرد شده بنابراين او را مجبور به مصرف بيشتر مواد غذايي مي كند.

تاثيرات آسپارتام بر متابوليسم:

مطابق بررسي سال 2013، همان روشي كه باعث اختلال در كنترل اشتها مي شود مي تواند شخص را در معرض برخي از بيماري هاي متابوليكي مانند ديابت نوع 2 قرار دهد. از آن جا كه بدن ديگر در پاسخ به مزه هاي شيرين انتظار دريافت كالري ندارد، طبق اين ديدگاه ممكن است مجهز به مقابله با قندهاي رژيم غذايي هنگام ورود به روده باشد.

اگر قصد داريم با آسپارتام اين شيرين كننده مصنوعي به صورت كامل آشنا شويد اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۱:۲۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

خريد اينترنتي طلا چه مزايايي دارد؟

امروزه شاهد اين هستيم كه دنيا خيلي سريع در مسير ديجيتال و پيشرفته شدن قدم بر مي‌دارد و روز به روز روش‌هاي سنتي جاي خود را به روش‌هاي نوين مي‌دهند. با توجه به اين موضوع، خريد آنلاين در حال تبديل شدن به يك روال عادي و روزمره براي بيشتر مردم جهان شده است و مزاياي خريد طلا به صورت اينترنتي براي طلا دوستان، بسيار زياد است.

مزاياي خريد آنلاين طلا

با اين توصيفاتي كه كرديم، ديگر نمي‌توانيد مزاياي خريد آنلاين طلا را انكار كنيد. اوضاع در دنياي خريد آنلاين طلا كاملا با دنيا خريد حضوري فرق دارد. كسي كه به دنبال خريد طلا و جواهر به صورت آنلاين است، مي‌تواند بدون استرس و نگراني از نحوه رفت و آمد و هزينه‌هاي آن، سراغ وب‌سايت‌ها برود و بنا به بودجه و سليقه خود يك محصول را براي خريد خود انتخاب كند. مطمئنا تمام وب‌سايت‌هاي فروش آنلاين طلا، به روز ترين مدل‌هاي طلا و جواهر را در وب‌سايت خود قرار مي‌دهند و اين همان موضوعي است كه هنگام خريد حضوري طلا ممكن است از دست بدهيد و به تمام مدل‌ها دسترسي نداشته باشيد. به عنوان راهنماي خريد طلا و جواهر مي‌دانيد كه، خريد طلا يكي از بزرگ‌ترين سرمايه گذاري هر شخص است و اين سرمايه گذاري نياز به فكر و انديشه دارد. در خريد حضوري زمان براي فكر كردن كم است و اين درست نقطه مقابل خريد آنلاين است.

بيشتر بدانيد: طلاي رزگلد

خريد آنلاين طلا به صورت 24 ساعت در روز  در 7 روز هفته

براي خريد آنلاين طلا و جواهر مي‌توانيم چندين مزيت مهم را بيان كنيم. يكي از بهترين مزاياي خريد آنلاين طلا اين است كه شما مي‌توانيد هر زمان كه مي‌خواهيد خريد طلا را انجام دهيد - 24 ساعت شبانه روز، 7 روز در هفته.

دسترسي داشتن به طيف وسيعي از طلا و جواهر

علاوه بر اين مزيت كه در هر ساعت از شبانه روز مي‌توانيد به صورت آنلاين طلا بخريد، تجارت الكترونيكي همچنين به شما اين امكان را مي‌دهد تا استرس پيدا نكردن محصول مورد نظر خود را فراموش كنيد. بله، درست است مي‌توانيد با خريد آنلاين طلا ار اينترنت، با طيف وسيعي از محصولات مواجه شويد و تمام آنها را مشاهده و مقايسه كنيد و در نهايت محصول دلخواه خود را خريداري كنيد. در واقع، پيدا كردن محصولات منحصر به فرد در وب سايت‌هاي خاص كه مشتريان بسيار دارند، بسيار آسان است

ضمانت بازگشت و مادام العمر روي محصولات در خريد آنلاين

شايد بارها و بارها شنيده باشيد كه طلا و جواهر دوست و عشق خانم‌ها و دخترها است. سنگ هاي قيمتي، نگين‌ها هميشه بر روي جواهرات خودنمايي مي‌كنند و اين خودنمايي را هر خانمي دوست دارد. جواهراتي كه الماس و سنگ هاي قيمتي دارند، هرگز ارزش خود را از دست نمي‌دهند و مي‌توانند يك سرمايه گذاري عالي باشند. ارزش الماس لزوماً بخاطر سبك انگشتر طلا يا گوشواره طلا  يا سرويس طلاي عروس نيست، بلكه برش و تراشكاري و همچنين شفافيت باعث بالا رفتن ارزش و قيمت آن مي‌شود. همچنين مي‌توان گفت كه اين سنگ قيمتي هيچ وقت قديمي نمي‌شود و هميشه مد است.

اگر پس مطالعه اين مقاله و آشنايي با مزاياي خريد طلا اينترنتي تصميم به خريد اينترنتي طلا گزفتين اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۸:۲۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

پاسخ به سوالات رايج در رابطه با لامينت دندان

لمينت دندان چيست؟

لمينت ها نوعي ونير دنداني هستند. آن ها پوسته ها يا لايه هاي نازك و هم رنگ دندان هستند كه توسط متخصص ترميمي و زيبايي دندان يا ساير دندانپزشكان به سطح جلوي دندان ها متصل مي شوند. از اين لايه هاي نازك كه مخصوص هر شخص و هر دنداني ساخته ميشوند براي اصلاح طرح لبخند و بهبود ظاهر دندان ها استفاده مي شود.

بهترين كانديد لمينت دندان چه كساني هستند؟

از اين ونيرهاي دنداني براي بهبود و زيبايي دندان هاي افرادي كه در يكي از وضعيت هاي زير قرار دارند استفاده مي شود:

ترك خوردن دندان ها
لب پر شدن دندان
تغيير رنگ دندان ها به شرطي كه با هيچ روشي برطرف نشود
كج شدن جزئي دندان ها
شلوغي دندان ها (به عنوان روش جايگزين ارتودنسي دندان ميتوان لمينت كرد)
وجود فاصله بين دندان ها (بيش از ۰.۵ ميلي متر)
جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع ونير دندان به اين صفحه مراجعه كنيد.

 قيمت لمينت دندان چقدر است؟

قيمت ونير پرسلين در كشري مانند آمريكا با بهترين متريال از ۹۲۵ دلار تا ۲۵۰۰ دلار است اما به طور متوسط حدود ۱۵۰۰ دلار براي هر دندان هزينه بر مي دارد. ما در يك مقاله مجزا به جزئيات قيمت لمينت دندان پرداخته ايم چنانچه مايل هستيد باز محدوده قيمت اين ونير دنداني مطلع شويد كافيست روي لينك مشخص شده كليك كنيد.

اين روش دندانپزشكي ترميمي و زيبايي به طور كلي نياز به چندين مراجعه دارد. اگر نياز به ويزيت بيشتر باشد يا چندين لمينيت دندان لازم باشد ، هزينه كلي شما ممكن است افزايش يابد.

بيشتر بدانيد: دندانپزشكي بارداري

آيا نصب لمينيت دندان درد دارد؟

بسياري از دندانپزشكان و متخصصان ترميمي و زيبايي نوعي بي حسي را براي قسمت اول فرآيند آماده سازي و نصب آن ها در نظر مي گيرند. هنگامي كه بي حس شديد، نبايد دردي احساس كنيد. اما اكثر افرادي كه دو تا چهار لمينت نصب مي كنند بعد از نصب، درد كمي تجربه خواهند كرد كه خيلي زود برطرف مي شود.

آيا ونير لمينت به دندان آسيب مي رساند؟

ونير پرسلن به هيچ وجه به دندان هاي طبيعي شما آسيب نمي رساند. در واقع، اين ونيرها دندان هاي طبيعي شما را از پوسيدگي بيشتر و همچنين آسيب هاي ديگر محافظت مي كند.

آيا لمينت دندان دچار تغيير رنگ مي شود؟

هرچند كه لمينت مشابه ميناي دندان طراحي مي شود اما يك مزيت بزرگ در مقايسه با ميناي دندان دارد. ساختار مينا متخلخل است و به همين خاطر زود دچار تغيير رنگ و لكه مي شود. اما لمينت ها صاف و يكدست هستند و به سختي لكه مي گيرند يا تغيير رنگ مي دهند.

منبع : tajdentalclinic


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۷:۱۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

۵ علامتي كه نشان مي دهد شما به دندان مصنوعي نياز داريد

ديگر به دندانپزشك مراجعه نمي كنيد!!

در سنين بالا حداقل دو بار مراجعه به دندانپزشك ترميمي خوب براي تضمين سلامت دهان و دندان ضروري است. زيرا اينكار از پوسيدگي دندان جلوگيري مي كند. با اين حال بسياري از افراد در سنين بالا ديگر تمايلي به مراجعه به مطب دندانپزشك ندارند. در چنين شرايطي مشكلات دهان و دندان كه خواه يا ناخواه با افزايش سن بيشتر خود را نشان ميدهند شديد پيدا ميكنند و احتمال از دست رفتن دندان ها بيشتر مي شود.

هر شش ماه يكبار، مراجعه به دندانپزشك به شم اطمينان مي دهد كه هر مشكلي را قبل از جدي شدن تشخصي داده و ترميم كنيد. همين باعث ميشود ا آخر عمر دندان هاي طبيعي خود را حظ كنيد. اما اگر مراجعه نكنيد احتمالا خيلي زود نيازمند دندان مصنوعي خواهيد شد.

از دست دادن دندان ها

در صورت از دست دادن دندان (چه به دليل پوسيدگي دندان و يا آسيب ديدگي) دندان مصنوعي منطقي ترين جايگزين است. بر اساس شرايط شما ممكن است به دندان مصنوعي كامل يا جزئي نياز داشته باشيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون پوسيدگي دندان اينجا كليك كنيد.

از دست دادن دندان به دليل بيماري لثه (جنجويت يا پريودنتيت) و پوسيدگي دندان قابل اجتناب است، بنابراين اگر مي خواهيد نيازمند دندان مصنوعي نباشيد حتما از دندان هاي خود مراقبت كنيد. ولي اگر به دليل آسيب ديدگي و يا هر مساله ديگري دندان هاي خود را از دست داده ايد، يك دست دندان مصنوعي پارسيل مي تواند از جابجايي دندان هاي سالم و باقي مانده شما به سمت جاي خالي دندان از دست رفته جلوگيري كند.

فاصله بين دندان هاي شما زياد شده است

ايجاد فاصله زياد مابين دندان ها ميتواند منجر به كج شدن آن ها شود. جابجايي و كج شدن دندان ها ميتواند تاثير منفي روي استخوان فك بگذارد.

جابجايي دندان ها مي تواند منجر از بين رفتن استخوان به دليل بيماري لثه باشد.  نبود حتي يك دندان ميتواند باعث شود كه استخوان خيلي زودتر تحليل برود كه اين براي سلامتي شما اصلا خبر خوبي نيست. با جايگزين كردن دندان با ارزانترين روش جايگزين دندان يعني دندان مصنوعي ميتواند به سادگي شما را از آسيب به استخوان مصون كند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون روش هاي بست فاصله بين دندان ها اينجا كليك كنيد.

شما مشكل گفتاري (اداي صحيح كلمات) و يا مشكل جويدن داريد

ممكن است احساس كنيد كه از دست دادن چند دندان لزوماً به معناي تهيه دندان مصنوعي نيست. زيرا با خود فكر خواهيد كرد كه شما مي توانيد با وجود مقدار كمي فاصله بين دندان ها همچنان به صورت عادي زندگي كنيد.

با اين حال، از دست رفتن دندان مخصوصا در جلوي دهان مي تواند بر گفتار، توانايي جويدن، اعتماد به نفس و سلامت جسمي شما نيز تأثير بگذارد. اگر به دليل كمبود دندان (يا نبود دندان) مجبوريد رژيم غذايي خود را محدود كنيد و هرچيزي نخوريد، ممكن است كم كم متوجه شويد سلامتي شما رو به افول است .

ساختار صورت شما تغيير پيدا كرده است

گاهي اوقات با وجود از دست رفتن يك يا چند دندان، براي گفتار و توانايي جويدن غذا هيچ مشكلي به وجود نمي آيد. اما در سنين بالا، تغييراتي در بدن و مخصوصاً در صورت رخ مي دهد كه فقدان چند دندان، مي تواند شدت اين تغييرات را بيشتر كند.

بيشتر بخوانيد :

 بليچينگ دندان

اصلاح طرح لبخند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۱:۱۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

بهترين متخصص ترميمي و زيبايي دندان در تهران

با توجه به اينكه استقبال مردم كشورمون از روش هاي زيبايي و ترميم دندان رو به افزايش است و شمار افرادي كه در تهران به مراكز و كلينيك هاي ترميمي و زيبايي بسيار زياد است، دندانه تصميم گرفت كه از بين متخصصان خود تهراني در اين زمينه ۱۰ نفر را انتخاب كند. اگر شما هم نيازمند چنين متخصصي هستيد و دوست داريد كه بهترين را پيدا كنيد، حتما ليست بهترين متخصص ترميمي و زيبايي دندان را مشاهده كنيد. آدرس و مشخصات تماس اين متخصصان در ذيل نامشان درج شده است.

ليست بهترين متخصص ترميمي و زيبايي در تهران

بدون هيچ توضيحات ديگر ۱۰ تا از برترين هاي تهران در زمينه دندانپزشكي ترميم و زيبايي دندان را در ليست زير ببينيد. فقط توجه كنيد كه اين ليست در حال به روزرساني است و هنوز كامل نشده است.

كلينيك دندانپزشكي ايده آل

ايده آل كلينيك بهترين متخصص ترميمي و زيبايي تهران نيست اما يكي از كلينيك هاي برتر در اين زمينه است كه تمام خدمات دندانپزشكي از ترميم و زيبايي گرفته تا ايمپلنت دندان و ارتودنسي دندان را انجام ميدهد. اين مركز تعدادي از حضور گروهي متخصصان بهره ميبرد كه هر كدام به تنهايي بهترين متخصص ترميمي و زيبايي تهران هستند.

مجموعه دندانپزشكي آرتمان درمان

آرتمان درمان يك مجموعه بينظير دندانپزشكي است كه تمركز اصلي آن دندانپزشكي پيشگيرانه است و متخصصان آن در زمينه ترميم و زيبايي بسيار باتجربه و ماهر هستند. گروه آرتمان با حضور متخصصان دندانپزشكي از سال ۱۳۸۱ به ارائه خدمات درماني با رويكرد پيشگيرانه (بي‌نياز شدن از درمان) و محافظه‌كارانه (تعهد به بافت طبيعي دندان) پرداخته است. خدمات تخصصي ارائه شده در اين مركز دندانپزشكي شامل موارد زير مي شود:

درمان‌هاي ترميمي زيبايي توسط متخصص دندانپزشكي ترميمي و زيبايي

درمان ريشه يا روت كانال‌تراپي توسط اندودنتيست (متخصص درمان ريشه)

درمان‌هاي لثه و استخوان توسط پريودنتيست (متخصص جراحي لثه)

درمان‌هاي پروتز توسط پروتزيست (متخصص پروتز دندان)

قيطريه، نبش خيابان خراساني، ساختمان پزشكان قيطريه، طبقه ۲

دكتر ماهور قرباني

دكتر ماهور قرباني يكي از خوب هاي ترميم و زيبايي دندان در تهران هستند كه به همراه همسرشان دكتر خضري (متخصص ارتودنسي دندان در تهران) در كلينيك دُر مشغول به خدمات رساني به مراجعان تهراني هستند. در كرج نيز يك مطب تخصصي دارند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خدمات ترميم و زيبايي دندان كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۵۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

بهترين متخصص ارتودنسي اهواز (ليست ۵تايي)

اين ليست را اختصاص داده ايم به معرفي بهترين متخصصان ارتودنسي دندان در اهواز. اگر در اين شهر به دنبال پيدا كردن بهترين متخصص ارتودنسي هستيد ميتوانيد نگاهي به اسامي و آدرس متخصصان درج شده در اين مقاله بي اندازيد. ليست بهترين متخصص ارتودنسي اهواز به مرور زمان بروزرساني خواهد شد و ممكن است هر بار كه به اين صفحه سر ميزنيد متخصصان جديدي به ليست دندانه اضافه شوند. اما اگر هنوز با ويژگي هاي يك متخصص ارتودنسي خوب آشنايي نداريد حتما قسمت انتهايي اين مقاله را مطالعه بفرماييد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون درمان هاي ارتودنسي مناسب هر فرد اينجا كليك كنيد.

دكتر دانا زنديان متخصص ارتودنسي خوب در اهواز

آدرس     ايران، اهواز، كيانپارس، خيابان پهلوان شرقي، برج جام جم، طبقه ۳

شماره تماس          ۰۶۱۹۱۰۱۰۰۹۵ – ۰۹۳۶۵۸۹۲۰۱۶

آدرس وبسايت       www.drzandian.com

دكتر مهدي يعقوبي اشرفي متخصص ارتودنسي باتجربه در اهواز

آدرس     اهواز، كيانپارس، نبش خيابان ۱۲ غربي، مجتمع پزشكي سپيد، واحد ۸۰۳

شماره تماس          ۰۹۳۷۴۸۴۸۱۴۴ | ۳۳۹۱۶۱۹۶ | ۳۳۹۱۶۱۹۷

آدرس وبسايت       www.parsortho.com

دكتر گچ‌كوبان

آدرس     اهواز،كيانپارس،خ پهلوان(توحيد)شرقي،نبش ارديبهشت،مجتمع اوسينا،طبقه ۱

شماره تماس          ۰۹۱۶۸۲۳۲۶۴۶ | ۵ – ۳۳۳۶۸۰۶۳ -۰۶۱

آدرس سايت          www.gachkoobanortho.ir

دكتر ابراهيم عيني

آدرس     اهواز، كيانپارس، خيابان پهلوان شرقي، مجتمع پزشكي جام جم، طبقه ۷

شماره تماس          ۰۶۱-۹۱۰۱۱۲۲۷

آدرس سايت          www.dreini.ir

دكتر محمد موسوي

آدرس     اهواز كيانپارس خيابان ۲ شرقي مجتمع پزشكي تشريفات طبقه ۸

شماره تماس          ۰۶۱۳۳۹۲۰۸۵۱-۰۶۱۳۳۹۲۴۱۴۱-۰۹۳۷۶۱۱۴۵۴۸

آدرس اينستاگرام     dr_mohammad_mousavi@

بيشتر بخوانيد : متخصص ارتودنسي مشهد

متخصص ارتودنسي كيست به چه كسي متخصص ارتودنسي گفته مي‌شود؟

ارتودنتيست ها متخصص دندانپزشكي هستند كه در زمينه پيشگيري، تشخيص و درمان بي نظمي ها  و ناهماهنگي هاي دندان ها، فك و صورت آموزش ديده اند. آنها طيف گسترده اي از گزينه هاي درماني را براي صاف كردن دندان هاي كج، رفع مشكلات بايت دهان و ترميم صحيح فك ها ارائه مي دهند.

در حالي كه ارتودنتيست ها در درجه اول براي صاف كردن دندان ها شناخته شده اند ، مي توانند به مشكلات اساسي ناهماهنگي و عدم تراز فكهاي بالا و پايين نيز كمك كنند، حركت دندان ناشي از عادت هاي بد مانند مكيدن انگشت شست و حتي برخي از انواع آپنه خواب نيز از جمله مشكلات شايعي هستند كه اين دندانپزشكان به درمان آن ها ميپردازند.

به طور خلاصه بهترين متخصص ارتودنسي در كرج براي شما يك لبخند زيبا، دندان هايي صاف، گفتاري رسا و قدرت جويدن فوق العاده به ارمغان ميآورند. اوج تبحر و كار بهترين متخصص ارتودنسي را تنها بايد با ديدن عمل هاي فك و صورتي كه توسط آن ها انجام شده ببينيد كه چطگونه صورت بيمار را به صورت معجزه آسايي اصلاح و درمان ميكنند.

بيشتر بخوانيد : بهترين متخصص ارتودنسي در كرج


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۳:۰۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

بهترين متخصص ارتودنسي اصفهان( ليست 3 تايي)

بسيار سخت بتوان بهترين ليست متخصص ارتودنسي اصفهان را ظرف چند روز بست زيرا تعداد متخصصان خوب اين شهر در زمينه ارتودنسي دندان زياد هستند و هنوز تعدادي از متخصصاني كه بسيار خبره هستند در سطح اينترنت نه سايت دارند و نه اطلاعات تماس. با اين حال دندانه در اين مقاله براي شروع نام و آراس ۳ تا از بهترين هاي اصفهان در رشته ارتودنسي را ليست كرده است. اين شما و اين ليست بهترين متخصص ارتودنسي اصفهان. اين مقاله به مرور زمان به روز خواهد شد. چنانچه شما نيز متخصص معتمدي ميشناسيد باز طريق فرم تمام و يا ذيل همين مقاله نام و مشخصات ايشان را براي ما بفرستيد تا تيم ما بتواند درباره ايشان تحقيق كنند. اما اگر هنوز با ويژگي هاي يك متخصص ارتودنسي خوب آشنا نيست حتما به قسمت انتهايي اين مقاله مراجعه كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون درمان هاي ارتودنسي مناسب هر فرد كليك كنيد.

دكتر حنانه السادات حسيني

آدرس     اصفهان، شاهين شهر، خيابان فردوسي، فرعي ۱غربي، مجتمع سهراب، طبقه ۲

شماره تماس          ۰۳۱۴۵۲۴۳۲۰۰ | ۰۹۰۱۳۴۶۳۴۳۲

سايت      www.drhananehoseini.com

دكتر بهرنگ تابش

آدرس     اصفهان_چهار باغ بالا_ك ۳۷_ساختمان اسكان

شماره تماس          ۰۳۱۴۳۶۶۱۳۶۷۰

اينستاگرام            dr.tabesh

دكتر حسين شصت فولادي

آدرس     اصفهان – شريعتي غربي-مجتمع ايران زمين-طبقه سوم

شماره تماس          ۰۳۱۳۶۲۶۹۶۵۲

سايت www.dr-shastfuladi.com

بيشتر بخوانيد : متخصص ارتودنسي در مشهد

متخصص ارتودنسي كيست؟

البته ما در مورد اينكه اين متخصص كيه و چكاري براي ما انجام ميده مطلب زياد نوشتيم. اما شايد بخواييد يك تعريف خلاصه بخونيد. براي همين ما اين يكي دو پاراگراف رو بخاطر روي گل شما مينويسيم تا مكمل ليست ۱۰ تايي بهترين متخصص ارتودنسي تهران باشه.

متخصص ارتودنسي يك دندونپزشك ماهر هست كه چند سال بعد از اينكه مدرك دندانپزشكي عمومي خودش رو گرفت، دوره هاي تخصصي ديگه اي رو ميگذرونه كه بعد از اون، قادره تمام مشكلات مربوط به عدم هماهنگي يا عدم تراز دندان ها و فك ها رو اصلاح و درمان كنه.

بهترين متخصص ارتودنسي دقيقا چه مشكلاتي رو حل ميكنه؟

به طور كلي اين متخصصان ميتونن مشكلات زير رو اصلاح و درمان كنند:
دندان هاي كج شدن
ازدحام دندان ها
جلو بودن يكي از فك ها
وجود فاصله قابل توجه بين دندان ها مخصوصا دندان هاي جلو
شكاف كام و شكاف لب يا همون لب شكري
وجود فاصله بين دندان هاي فك بالا و پايين در قسمت جلو
كوتاه و بلند بودن دندان ها
روي هم خوابيدن دندون ها
كوچك بودن فك
رفرنس : http://www.orthoinfo.ir/

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۹:۵۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد تخت ها و گهواره هاي نوزاد

سن : كودك يك ماهه تا كودك دو ساله

راهنماي خريد تخت ها و گهواره هاي نوزاد : تخمين زده مي شود كه كودكان طي سال اول تا هجده ساعت در روز را در گهواره خود سپري مي كنند كه به اين معناست كه شما و تخت قرار است كل جهان كودك باشيد. شما تختي نياز داريد كه با علائق شما تناسب داشته باشد اما همينطور چيزي مي خواهيد كه راحت و ايمن باشد.

چه كودك شما از همان اول به تخت برود يا چند ماهي را در گهواره, ننو يا در كنار شما سپري كند بايد بدانيد نهايتا اكثر كودكان به تخت خود مي روند بنابراين اگر شما در نظر داريد فقط يك وسيله خريداري كنيد, آن وسيله تخت است. همينطور گزينه هاي چند مرحله عالي وجود دارد كه شما را از گهواره سبدي تا تخت و تا تخت خردسال با تنها يك خريد هدايت مي كند.

تخت هاي كودك در مدل هاي مختلف زيادي وجود دارند و تمام انواع مواد و پرداخت ها روي آنها انجام شده است بنابراين دنبال هرچيزي كه باشيد, يافتن آن بسيار آسان است. هر نوع تختي كه انتخاب مي كنيد, از تخت هاي ارزان اجتناب كنيد. مدلهاي جديد تر ايمن تر هستند به خاطر اينكه استانداردهاي ايمني تكامل يافته اند و تخت هاي قديمي ممكن است نرده هايي داشته باشد كه به حدي دور از هم قرار دارند كه ايمن تلقي نمي شوند.

انتخاب هاي اصلي شما

در اينجا گزينه هاي براي شما  ارائه شده است.

تخت كودك: تخت كودك يك جز ثابت محل نگهداري است , يك وسيله كه هر چيز ديگري حول آن طراحي شده است. يك تخت كودك كه تبديل به تخت خردسال مي شود مي تواند ارزش سرمايه گذاري داشته باشد به خاطر اينكه دو تا چهار سال استفاده مي شود.

گهواره هاي سبدي و گهواره هاي چوبي: يك تخت كوچكتر براي چند ماه اول نوزاد شما مي تواند يك لمس رمانتيك و زيبا به محل نگهداري اضافه كند اگر چه اصلا ضروري نيست. يك مزيت بزرگ آنها اين است كه  به اندازه كافي كوچك  هستند كه در خانه جابه جا شوند به اين معني كه كودك شما مي تواند در هر اتاقي بخوابد(از جمله اتاق خواب شما كه باعث مي شود تغذيه شبانه نيز آسان تر شود)

خوابيدن كنار شما: اگر شما مي خواهيد كه كودك شما در اتاق شما بخوابد, يك تخت كوچك كه در بالاي تخت شما قرار مي گيرد يا كنار آن نصب مي شود, با كناره هاي محكم كه مانع از غلت زدن شما روي نوزاد مي شود گزينه مناسبي است. مدل در بالاي تخت مي تواند به عنوان يك گهواره قابل حمل براي والديني كه در سفر هستند به كار رود.

گهواره هاي قابل حمل: گهواره هاي قابل حمل مي تواند براي كساني كه زياد سفر مي كنند بسيار مناسب باشد و همين طور يك گزينه خوب براي خانه هاي پدربزرگ ها و مادربزرگ ها است. بعضي از آنها باز و بسته مي شود و مي تواند به عنوان جاي بازي روزانه استفاده شوند. گزينه هاي جديد تر بيشتر شبيه چادرهاي آماده عمل مي كنند و در حاليكه آنها به عنوان محل بازي به كار نمي روند كوچكتر و قابل حمل تر هستند و به عنوان چادر حافظ در برابر اشعه ماورابنفش براي بيرون از خانه به كار مي روند.

بيشتر بدانيد :

·         كودك پانزده ماهه

 

·         كودك هجده ماهه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۵:۱۱ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

چند نكته مهم در رابطه با اسليو معده

شرايط لازم براي انجام جراحي اسليو معده

·         شاخص توده بدني بيمار بين ۳۵ و 45 است و در كنار چاقي مفرط با بيماري‌هاي مرتبط با چاقي مانند فشارخون، چربي بالا، ديابت، آپنه خواب دست‌وپنجه نرم مي‌كند.

·         بيمار در طي شش ماه نتوانسته باشد با كمك رژيم غذايي، ورزش و دارو وزن خود را كم كند.

·         بيمار ازنظر ذهني و جسمي براي تغيير سبك زندگي و شيوه غذايي خود آمادگي دارد.

·         بيمار ازنظر روان‌شناختي دچار پرخوري عصبي نيست.

·         از سلامت جسماني معقولي برخوردار هستيد.

·         اعتياد به مواد مخدر يا نوشيدن الكل نداريد.

اقداماتي كه جراح قبل از عمل اسليو انجام مي دهد

·         جراح لاغري از بيمار سؤالاتي درباره سابقه‌ پزشكي‌، جراحي‌هايي كه انجام داده يا داروهايي كه مصرف مي‌كند، مي‌پرسد.

·         ارجاع بيمار به انجام آزمايش‌هاي خاصي مانند نوار قلب، آزمايش خون و اشعه‌ي ايكس

بايدونبايد قبل از عمل

·         بيمار بايد كاهش وزن داشته باشد زيرا كاهش وزن باعث كاهش خطرات جراحي خواهد بود و بعد از جراحي نيز مي‌توانيد راحت‌تر وزن كم كند.

·         بيمار بايد ناشتا باشد و از خوردن و آشاميدن هر خوراكي خودداري كند زيرا در حين عمل اين احتمال وجود دارد كه استفراغ باعث بازگشت محتويات معده، درون ريه شود و سبب مسدود شدن راه هوايي يا پنوموني شود.

·         اگر بيمار قبل از عمل اقدام به جويدن آدامس، تنباكو يا مصرف دارويي كه توسط جراح تأييد نشده است كرده باشد عمل جراحي لغو خواهد شد.

بيشتر بدانيد : عمل ساسي معده

بايدونبايدهاي بعد از عمل

·         از رژيم غذايي آبكي استفاده كنيد و يك ماه بعد از عمل مي‌توانيد غذاهاي جامد و سفت مصرف كنيد.

·         بلافاصله بعد از عمل جراحي اقدام به خوردن نكنيد.

·         ميزان فعاليت‌هاي خود را بعد از عمل كم‌تر كنيد.

·         از بلند كردن اجسام سنگين خودداري كنيد.

·         بعد از بيدار شدن آرام‌تر حركت كنيد.

رفرنس: https://www.dr-abdo.ir/

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۲:۳۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

بوش طبق در خودرو چه كاربردي دارد ؟

ما تصميم داريم به نقش بوش طبق در سيستم ترمز و سيستم تعليق خودرو بپردازيم. اما بهتر است در ابتدا كمي با سيستم تعليق خودرو آشنا شويم.پس در ادامه اين مقاله با استار پارتس نمايندگي فروش قطعات كيا و هيونداي همراه باشيد.

آشنايي با سيستم تعليق خودرو

سيستم تعليق يا همان سيستم فنربندي خودرو شامل قطعات و مواردي همچون چرخ‌هاي خودرو، كمك فنرها و فنرها و ستون‌هاي نگهدارنده اتومبيل مي‌باشد.

وظيفه اين سيستم به طور كلي اين است كه ارتباط بين خودرو و جاده را به طور مناسب و بهينه حفظ و كنترل نمايد.

بوش طبق و سيبك در سيستم تعليق خودرو

بوش طبق و سيبك در سيستم تعليق خودرو نياز است تا از اتصالات بسيار محكم و مقاوم استفاده شود، زيرا اين سيستم به طور مستقيم با ضربات وارده از جانب مسير حركت سر و كار دارد.

گاهي در يك سيستم تعليق نياز است كه يك اتصال، علاوه بر استحكام كافي امكان حركت چرخشي را نيز داشته باشد. براي اين منظور از اتصالي بنام سيبك (گوي و كاسه) استفاده مي‌شود

بيشتر بخوانيد : راهنماي خريد ترموستات كيا

بوش چيست؟

در قسمت‌هاي مختلفي از خودرو نام بوش را خواهيد شنيد. بوش‎ها در جاهاي مختلف خودرو وظايف مختلفي را برعهده دارند و انواع مختلفي نيز هستند.

براي مثال نوعي بوش در سيلندر استفاده مي‎شود كه با بوش موجود در سيستم تعليق خودرو كه به نام بوش طبق نيز شناخته مي‌شود، هم از لحاظ كاركردي هم از لحاظ ظاهر فني متفاوت مي‌باشد. و يا بوش اكسل خودرو كه در قسمت عقبي خودرو وظيفه‌اي مشابه بوش طبق دارد.

بوش طبق

بوش در سيستم تعليق خودرو كه با نام بوش طبق نيز شناخته مي‌شود قطعه‌اي است مانند سيبك كه براي اتصال قطعات مختلف اين سيستم استفاده خواهد شد ولي تفاوت عمده بين سيبك و بوش در اينجاست كه سيبك در جهت‌هاي مختلف قادر به حركت بوده ولي بوش فقط مي‌تواند در يك جهت حركت كند.

هدف اصلي از استفاده از بوش‌ها به عنوان نويزگير براي حذف سر و صدا در حين حركت و حذف لرزش‌ها و تحمل مقداري از ضربات وارده به سيستم تعليق خودرو به جهت خاصيت لاستيكي اين قطعه مي‌باشد. يكي از عوامل نشان دهنده‌ي خرابي بوش‌ها ايجاد سر و صدا و لرزش است كه نشان مي‌دهد بوش طبق به درستي وظيفه خود را انجام نمي‌دهد.

امروزه با توجه به شيوع ويروس كرونا بازار خريد فروش هاي اينترنتي به شدت رونق گرفته ، اگر شما براي خريد قطعات و لوازم يدكي خودرو خود به فكر خريد اينترنتي مي شباسيد اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۲:۲۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)