عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

اطلاعاتي درباره قيمت لمينت دندان

اگر بخواهيم به صورت كاملا مختصر برايتان بيان كنيم،مخارجي كه براي لمينت دندان صرف مي شود به ازاي هر واحد از 4.5 ميليون شروع و به بالا ادامه دار خواهد بود. بدهيهي است كه قيمت لمينت دندان با توجه ديگر روش هاي زيبايي دندان به مراتب بيشتر خواهد بود،شايد بپرسيد چرا؟در جواب بايد بگويم موادي كه در اين روش استفاده مي شود،ويژگي مرغوب ترين را به ارث مي برند. در ابتدا لازم است بدانيد لمينت دندان داراي انواع مختلفي مي باشد كه در ادامه به بررسي آنها پرداخته ايم.

جدول قيمت لمينت دندان سال 1403
نوع لمينت استفاده شده
مبلغ پرداختي براي هر واحد
زيركونيا
5/2 ميليون
سراميكي ويتا
8/4 ميليون
ايمكس
7 ميليون
سراميكي ips
4/8 ميليون
فلدسپاتيك
12 ميليون
 
لمينت دندان چيست؟
روش هاي گوناگوني براي زيبايي دندان ها وجود دارد اما روشي كه به شدت مورد پسند عام قرار دارد تا به الان،لمينت دندان مي باشد.به طور خيلي مختصر لمينت دندان زيبايي بصري منحصر به فردي به دندان و خنديدن شما خواهد داد كه شما را مبهوت زيباييش مي كند.روكش كاربرده شده در اين روش مي تواند از جنس شيشه يا سراميك باشد.ضخامت لمينت تا حداكثر 0.5 سانتي متر مي باشد و بدون كوچكترين دردسري بر روي دندان شما قرار مي گيرد.اين روكش با استفاده از يك چسب مخصوص بر روي دندان ها قرار مي گيرد، تا در برابر صدمات احتمالي به دندان جلوگيري كند.

انواع لمينت دندان كدام اند؟
لمينت دندان در دو نوع سراميكي و كامپوزيتي خدمت رساني مراجعه كنندگان مي شود.بياييد با اين دو بيشتر آشنا شويم.

سراميكي
همان طور كه از نامش پيداست روكشي كه متخصصان از آن براي متقاضيان استفاده ميكنند،سراميكي مي باشد.پزشكي كه در حوزه پروتز دندان مشغول فعاليت است يك تراش غير قابل چشم گير جهت قالب گيري مي دهد،تا ليمنت سراميكي را براش شما عزيزان به بهترني نحو ممكن بسازند.نكته حائز اهميت در زمان است:

1.        مدت زمان بيشتري براي ساخت آن مصرف خواهد شد.

2.       مراجعه كنندگان اين نوع از روش در مقايسه با كامپوزيت بيشتر نزد دكتر مي روند .

كامپوزيت
در روش قبل لابراتوار نقش اساسي در ساخت لمينت داشت اما در اين روش ديگر نياز به لابراتوار نخواهيم داشت.عموم دندانپزشكان معمولا مواد مورد استفاده در كامپوزيت را در مطب خود دارند و در همان جا مشغمول به ساختنش خواهند شد.مراجعه كننده در اين روش نهايتا تا 3 بار به متخصص جهت كامپوزيت مراجعه مي كند،كه همين پوئن مثبتي مي باشد.چراكه ديگر لازم نيست بازها به نزد دكتر مانند روش قبل برويد.

در ديگر مقالات به بررسي معايب و مزاياي هر كدام خواهيم پرداخت چرا كه مبحثي بسيار گسترده و كوله باري از جزئيات مي باشد.

بهترين و گران ترين نوع لمينت كاربردي چيست؟
در حال حاضر لمينت سراميكي بهتر است،قيمت لمينت دندان در سال 1403 از نوع سراميكي از8.5 ميليون براي هر واحد مي باشد.

يكي از اصلي ترين معضلاتي كه يك شخص قبل از انجام لمينت دارد، قيمت ليمنت دندان مي باشدودر اين مقاله به بررسي آن پرداخته ايم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۵:۱۳:۵۲ توسط:netware موضوع: SPONSERED نظرات (0)