عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

راهنمای خرید تخت ها و گهواره های نوزاد

سن : کودک یک ماهه تا کودک دو ساله

راهنمای خرید تخت ها و گهواره های نوزاد : تخمین زده می شود که کودکان طی سال اول تا هجده ساعت در روز را در گهواره خود سپری می کنند که به این معناست که شما و تخت قرار است کل جهان کودک باشید. شما تختی نیاز دارید که با علائق شما تناسب داشته باشد اما همینطور چیزی می خواهید که راحت و ایمن باشد.

چه کودک شما از همان اول به تخت برود یا چند ماهی را در گهواره, ننو یا در کنار شما سپری کند باید بدانید نهایتا اکثر کودکان به تخت خود می روند بنابراین اگر شما در نظر دارید فقط یک وسیله خریداری کنید, آن وسیله تخت است. همینطور گزینه های چند مرحله عالی وجود دارد که شما را از گهواره سبدی تا تخت و تا تخت خردسال با تنها یک خرید هدایت می کند.

تخت های کودک در مدل های مختلف زیادی وجود دارند و تمام انواع مواد و پرداخت ها روی آنها انجام شده است بنابراین دنبال هرچیزی که باشید, یافتن آن بسیار آسان است. هر نوع تختی که انتخاب می کنید, از تخت های ارزان اجتناب کنید. مدلهای جدید تر ایمن تر هستند به خاطر اینکه استانداردهای ایمنی تکامل یافته اند و تخت های قدیمی ممکن است نرده هایی داشته باشد که به حدی دور از هم قرار دارند که ایمن تلقی نمی شوند.

انتخاب های اصلی شما

در اینجا گزینه های برای شما  ارائه شده است.

تخت کودک: تخت کودک یک جز ثابت محل نگهداری است , یک وسیله که هر چیز دیگری حول آن طراحی شده است. یک تخت کودک که تبدیل به تخت خردسال می شود می تواند ارزش سرمایه گذاری داشته باشد به خاطر اینکه دو تا چهار سال استفاده می شود.

گهواره های سبدی و گهواره های چوبی: یک تخت کوچکتر برای چند ماه اول نوزاد شما می تواند یک لمس رمانتیک و زیبا به محل نگهداری اضافه کند اگر چه اصلا ضروری نیست. یک مزیت بزرگ آنها این است که  به اندازه کافی کوچک  هستند که در خانه جابه جا شوند به این معنی که کودک شما می تواند در هر اتاقی بخوابد(از جمله اتاق خواب شما که باعث می شود تغذیه شبانه نیز آسان تر شود)

خوابیدن کنار شما: اگر شما می خواهید که کودک شما در اتاق شما بخوابد, یک تخت کوچک که در بالای تخت شما قرار می گیرد یا کنار آن نصب می شود, با کناره های محکم که مانع از غلت زدن شما روی نوزاد می شود گزینه مناسبی است. مدل در بالای تخت می تواند به عنوان یک گهواره قابل حمل برای والدینی که در سفر هستند به کار رود.

گهواره های قابل حمل: گهواره های قابل حمل می تواند برای کسانی که زیاد سفر می کنند بسیار مناسب باشد و همین طور یک گزینه خوب برای خانه های پدربزرگ ها و مادربزرگ ها است. بعضی از آنها باز و بسته می شود و می تواند به عنوان جای بازی روزانه استفاده شوند. گزینه های جدید تر بیشتر شبیه چادرهای آماده عمل می کنند و در حالیکه آنها به عنوان محل بازی به کار نمی روند کوچکتر و قابل حمل تر هستند و به عنوان چادر حافظ در برابر اشعه ماورابنفش برای بیرون از خانه به کار می روند.

بیشتر بدانید :

·         کودک پانزده ماهه

 

·         کودک هجده ماهه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۵:۱۱ توسط:netware موضوع: نظرات (0)