عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

فرق بين عيارهاي طلا چيست و كدام يك از همه بهتر است؟

«عيار» به ‏درجه خلوص طلا در مصنوعات ساخته‌شده از طلا گفته مي‌شود. عيار طلا را از واحد كامل ۲۴ حساب مي‌كنند. براي مثال طلاي ۲۴ عيار طلاي خالص با حداقل ۹۹٬۹ درصد طلاست. يا مثلا طلاي ۱۸ عيار از ۷۵ درصد طلا و ۲۵ درصد فلز ديگر تشكيل شده‌است.

بايد بدانيد كه عيار تعيين كننده مرغوب بودن يا نبودن طلا نيست؛ بلكه ميزان وجود فلزات ديگري كه در ساخت مصنوعات طلا استفاده مي‌شود را تعيين مي‌كند.

به طور كلي براي تعيين عيار از اعداد مختلفي همچون ۱۸K، ۱۴K يا ۱۰K  استفاده مي‌شود. هريك از اين اعداد بيانگر وجود درصد ‏مشخصي از طلا در يك شئ است. ‏حرف انگليسي K در كنار اين اعداد اولين حرف كلمه قيراط (karat) است. از قيراط براي نمايش درصد خلوص طلا استفاده مي‌كنند. البته بايد توجه داشته باشيد كه در زبان انگليسي «عيار» را «قيراط» (carat يا Karat) مي‌نامند و به همين خاطر با حرف اختصاري K مشخص مي‌كنند. اما اين قيراط با آن قيراطي كه واحد اندازه‌گيري جرم سنگ‌هاي قيمتي و مرواريد است، فرق دارد.

پس متوجه شديم كه «عيار»، واحد اندازه‌گيري خلوص آلياژهاي طلا و ديگر فلزات گران‌بهاست. احتمالا برايتان سوال پيش آمده كه چرا طلا را با ديگر فلزها تركيب مي‌كنند؟ به اين خاطر كه طلاي خالص ذاتا نرم است و هنگام استفاده در ساخت مصنوعات ممكن است تغيير شكل پيدا كند. ‏به همين خاطر براي اينكه سختي و استحكام كافي داشته باشد، معمولا آن را با فلزهاي ديگر همچون مس، نقره، پلاتين و نيكل تركيب مي‌كنند.

بيشتر بخوانيد :

خريد آنلاين طلا
خريد گوشواره طلا
در بالا اشاره كرديم كه هر چه ميزان ساير فلزات در مصنوع طلا بيشتر باشد، عيار پايين‌تر است و برعكس؛ هر چه ميزان طلا بيشتر و فلزات ديگر كمتر باشد، عيار مصنوع طلا بالاتر است و ارزش بيشتري دارد.

براي درك بهتر اين مساله به موارد زير توجه كنيد:

طلاي ۲۴ عيار (۲۴K): يك طلاي خالص است و از تركيب هيچ فلز ديگري در آن استفاده نشده است.

طلاي ۱۸ عيار (۱۸K): از ۱۸ واحد طلا و ۶ واحد فلزات ديگر (مس، نقره يا پلاتين) تشكيل شده است. يعني خلوص طلاي آن ۷۵ درصد است.

طلاي ۱۴ عيار (۱۴K): از ۱۴ واحد طلا و ۱۰ واحد فلزات ديگر تشكيل شده است. يعني خلوص طلاي آن ۵۸٫۳ درصد است.

نكته اول: بايد توجه داشته باشيد كه به اين كدهايي كه روي طلا زده مي‌شود اصطلاحا «انگ» هم مي‌گويند. كه همان مفهوم عيار را دارد.

نكته دوم: فلزهاي گرانبها مثل طلا را نقره گاهي با واحد ۱۰۰۰ عيار مي‌شوند. مثلا عيار «۷۵۰» طلا معادل همان عيار ۱۸ است. يعني ۷۵۰ واحد از هزار واحد مصنوع طلا از طلاي خالص تشكيل شده و بقيه‌ي آن آلياژي از ديگر فلزهاست.

منبع : طلا فروشي اينترنتي كيش طلا

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۶:۱۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

ست كردن آرايش با لباس عروس

اولين گام در پروسه ‌ي عروسي براي خانم ها انتخاب  يك لباس عروس مناسب با استايل عروس خانم مي باشد.. گام‌هاي بعدي براي تكميل آن، انتخاب مدل مو و آرايش عروس است. اما اگر هنوز مدل مو و ارايش خود را انتخاب نكريده ايد در اين مقاله از مجموعه مقاله هاي دوره هاي اموزش آرايشگري الماس نشان همراه ما باشيد.

انواع ست كردن آرايش با لباس عروس

ست كردن مدل مو با لباس عروس ساده

فرهاي بزرگ، موج‌دار كردن مو، بافت تيغه‌ي ماهي و مدل‌هاي طبيعي  معمولا با مدل لباس عروس سنتي طبيعي زيباتر به نظر مي‌رسد  براي مدل آرايش عروس رنگ‌هاي خاكي كه زيبايي طبيعي چهره‌ي شما را بيشتر نشان دهد و پوست‌تان را درخشان كند انتخاب مناسبي خواهد بو.

ست كردن مدل مو با لباس عروس پرنسسي

اگر لباس‌تان مدل پرنسسي است يك شنيون بسته گزينه‌ي مناسبي است. اگر لباس عروس شما داراي دامن بلند و تور فراوان است موهاي باز بر‌‌روي بازوان‌تان هم مدل خوبي خواهد بود. براي مدل آرايش عروس رنگ صورتي ملايم با تناژ طلايي پيشنهاد مي‌شود.

بيشتر بخوانيد :

آموزش گريم
آموزش شنيونست كردن مدل مو با لباس عروس با برش‌هاي خاص

همه‌ ي ما مدل موي مواج ده‌ي چهل را مي پسنديم. براي مدل آرايش عروس، خط چشم كلاسيك گربه‌اي با رژ لب قرمز رنگ ظاهر اصيلي به شما خواهد داد.

البته در‌نهايت، مهم‌تر از هرچيز اين است كه در اين روز احساس زيبا بودن داشته باشيد و اين‌كه ظاهر شما در اين روز گوياي سليقه‌ي شخصي شما خواهد‌ بود. گاهي اواقت قوانين را بايد شكست و طبق سليقه‌ي شخصي عمل كرد ولي اگر در انتخاب ظاهر خود در چنين روزي ترديد داريد، اميد است كه پيشنهادات بالا كمك كننده باشند.

ما از طرف اموزشگاه آرايشگري الماس نشان زيبايي دو چندان را براي شما ارزومنديم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۷:۴۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

چگونه مي‌توان خط ‌و ‌خش روي طلا را از بين برد؟

از آنجا كه طلا فلز نرمي است، به‌راحتي خراشيده مي‌شود. بنابراين، بزرگ‌ترين نگراني در استفاده بعد از خريد طلا است ، خط‌ و خش‌هايي است كه روي آن‌ها مي‌افتد. به‌همين خاطر بد نيست با چند راهكار پوليش كردن طلا و جواهر آشنا شويد تا در صورت بروز مشكل، سريعاً آن را برطرف كنيد.

– از بين بردن خط و خش طلا در خانه با دستمال پوليش

يكي از آسان‌ترين روش‌هاي پرداخت طلا در خانه استفاده از پارچه‌هاي مخصوص جلا دادن است كه در بيشتر فروشگاه‌هاي مربوط به وسايل طلاسازي به فروش مي‌رسد. البته اين پارچه‌ها براي برطرف كردن خراش‌هاي سطحي و كم‌عمق كاربرد دارند. براي از بين بردن خراشيدگي عميق، حتماً بايد به‌سراغ متخصصان اين كار برويد.

پيش از استفاده از پارچه‌ي پوليش طلا، مطمئن شويد كه طلاي شما كاملا تميز است. براي اين‌منظور، بهتر است از يك دستمال نرم استفاده كنيد. دستمال را درون محلول آب‌وصابون نم‌دار كنيد و سپس طلاي خود را با آن تميز كنيد. پس از تميز و خشك كردن طلا، با دستمال مخصوص پوليش آن را جلا دهيد و برق بيندازيد. فقط مراقب باشيد كه اين دستمال را روي سنگ جواهر نكشيد زيرا سبب آسيب ديدن آن مي‌شود.

بيشتر بخوانيد :

خريد انگشتر طلا
خريد النگو طلا
– از بين بردن خط و خش طلا در خانه با آب جوش

اول از همه بگوئيم كه اين روش فقط براي طلا مناسب است و به هيچ عنوان براي پوليش كردن جواهرات از آب جوش استفاده نكنيد. چون دماي زياد آب به سنگ‌هاي قيمتي آسيب مي‌رساند و موجب شكستن يا ترك برداشتن آنها مي‌شود. براي اين كار فقط كافي است يك قابلمه مسي يا استيل را تا نصفه آب كنيد. آن را روي اجاق‌گاز و شعله‌ي متوسط بگذاريد. مقدار كمي مايع ظرفشويي درون قابلمه بريزيد و هم بزنيد. سپس، قطعه‌هاي طلا را طوري در كف ظرف بچينيد كه هيچ برخوردي با يكديگر نداشته باشند. اجازه دهيد آب به جوش بيايد و قل بخورد. اين كار باعث مي‌شود تا مواد اضافي و چربي‌هاي روي طلا زدوده شوند. سپس دوباره آنها را زير آب جوش ديگري بگيريد تا چربي‌هاي باقيمانده به طور كامل از سطح طلا شسته شوند.

– پاك كردن خراشيدگي طلا به روش حرفه‌اي

وقتي عمق خراش‌ها زياد است آن را به متخصص تعميرات طلا بسپاريد. در واقع براي رفع خط وخش طلا بهتر است به كارگاه‌هاي طلاسازي مراجعه كنيد‌. چون افراد متخصص، وسايل و ابزار مخصوصي براي پرداخت كردن و جلا دادن طلا دارند كه نتيجه‌ي بسيار بهتري از دستمال پوليش خواهد داشت. آنها ابتدا طلا را با يك د‌ستگاه چرخان كه فرچه‌اي نمد‌ي د‌ارد‌، پرد‌اخت مي‌كنند. د‌ر اين مرحله يك لايه‌ي نازك از سطح طلا برد‌اشته مي‌شود‌ تا خط وخش‌ها از بين برود‌. به همين خاطر است كه وزن طلا پس از پولش‌كردن كاهش مي‌يابد. بعد از اين مرحله هم نوبت به آبكاري طلا مي‌رسد‌ تا طلا مثل روز اول براق و سالم و درخشان شود.

منبع : طلا فروشي آنلاين كيش طلا

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۶:۰۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

مبلمان منزل و مبل راحتي هايپر دكور

مبل راحتي يكي از ضروري ترين اقلام در خانه است كه فضاهاي مختلف مانند سالن پذيرايي و اتاق منزل از آن استفاده مي شود در ادامه با فهرست مطالب خريد مبل راحتي هايپر دكور آشنا خواهيد شد

  • فهرست مبل راحتي هايپر دكور
  1. انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي
  2. كارگاه‌ هاي ساخت مبل راحتي
  3. خريد آنلاين مبل راحتي
  4. تعيين قيمت مبل راحتي
  5. خريد مبل راحتي جديد و زيبا
  6. مبل راحتي نيم ست
  7. مبلمان راحتي اسپرت
  8. نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه
  9. هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي
  10. دوام مبل راحتي
  11. تعمير مبل راحتي
  12. كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي

جالب است بدانيد كه مبلمان راحتي داراي مدلهاي بسيار متفاوت و زيبايي هستند و به همين دليل هم براي هر كدام از آنها يك نام در نظر گرفته شده است. براي مثال براي مبل‌ راحتي ليدان يا راشا يا چستر و ... انواعي از اين اسامي هستند. حالا شما با توجه به سليقه و نياز خود هر رنگ جنس پارچه و چوبي را كه دوست داشته باشيد مي‌توانيد روي آن مدل پياده كنيد و لذت ببريد. در ادامه مي‌خواهيم بيشتر در مورد اين مبلمان راحتي صحبت كنيم.

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي معمولا در همه جاي ايران وجود دارند و امكان سفارش به آنها هميشه فراهم است. شما مي‌توانيد به طور مستقيم به خود كارگاه برويد و مبل خود را سفارش دهيد و يا به فروشگاهي شيك برويد و مدل‌ها را ببينيد و سفارش دهيد. مشخص است كه خريد از كارگاه بدون واسطه قيمت مناسب‌تري دارد.

خريد آنلاين مبل راحتي

امروزه اينترنت حسابي در وقت ما صرفه جويي كرده است و به راحتي هر چيزي كه بخواهيم را با استفاده از آن سفارش مي‌دهيم. شايد باورش سخت باشد اما خيلي از مردم حتي خريد مبل راحتي را هم به صورت آنلاين انجام مي‌دهند. كساني كه فروش آنلاين هم دارند عكس باكيفيت تمامي كارها را بر روي سايت خود با تمامي اطلاعات درج مي‌كنند.

تعيين قيمت مبل راحتي

قيمت مبل‌هاي راحتي به خيلي از عوامل مختلفي بستگي دارد. فروشگاه يا محله‌اي كه شما مبل را مي‌خريد هم در قيمت آن تاثيرگذار است. جنس چوب و جنس پارچه و گاهي طرح پارچه و... همه عوامل موثر در قيمت هستند. فقط كافي است يكي از اين موارد گرون شود، شما هم شاهد گران شدن قيمت مبلمان راحتي خواهيد بود.

خريد مبل راحتي جديد و زيبا

قطعا هر ساله تعدادي مدل جديد در بازار موجود مي‌شود. اين مدل‌ها الهام گرفته از سبك‌هاي مختلف هستند. گاهي پيش مي‌آيد كه يك مدل از مبل راحتي براي چندين سال پيش است، اما به شدت به دل شما مي‌نشيند و مطابق با روحيات شما است. البته فراموش نكنيد كه زيبايي در سادگي است و مدل‌هاي ساده‌تر هيچ وقت از مد نمي‌افتند و دل شما را نمي‌زنند و تا سالها مهمان خانه‌هاي گرم شما هستند.

مبل راحتي نيم ست

حتما نبايد مبلمان راحتي 7 تا 9 نفره تهيه كنيد. اگر نيازي هم به مبل راحتي نداريد سعي كنيد حتما يك نيم ست از آن تهيه كنيد. گاهي نيم ست ها در يك گوشه كنج خانه جلوه‌ي فوق‌العاده جذابي به منزل شما مي‌دهند و باعث يك تغيير اساسي در منزل شما مي‌شوند. سعي كنيد در كنار مبل‌هاي راحتي بر روي زمين يا عسلي از گل و گلدان‌هاي طبيعي استفاده كنيد تا يك سبك مدرن و زيبا را در فضاي خانه‌ي خود ايجاد كنيد. چيدمان مبلمان راحتي نيم ست بسيار آسان است و با يك دكور كوچك، مي‌توانيد حال و هواي خانه را عوض كنيد.

مبلمان راحتي اسپرت

شايد با خودتان تصور كنيد كه همه‌ي مبل‌هاي راحتي اسپرت هستند. شايد به دليل اينكه همه مبل‌هاي راحتي بسيار راحت و آسوده هستند اين تصور درست باشد. اما مدل‌هايي بسيار ساده تر و كوچك تر يا به اصطلاح جمع و جور، وجود دارند كه اسپرت تر هستند و براي فضاهاي كوچك و بسيار خاص طراحي شده‌اند. زيبايي در نگاه شما است و در زمينه دكوراسيون و انتخاب مبل راحتي شما مهم‌ترين فرد براي انتخاب هستيد زيرا اين شما هستيد كه در خانه زندگي مي‌كنيد و بايد در مرحله اول روحيات و سليقه خودتان را در نظر بگيريد.

نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه

مبلمان راحتي يك حس خاص و منحصر به فردي را در خانه‌ها بوجود مي‌آورد و اين روزها بدون وجود آنها شايد حس كنيم چيزي در خانه كم است. اگر فضاي منزل شما بزرگ است و مبل سلطنتي و يا استيل و ... هم داريد كه رنگ خنثي دارد، سعي كنيد رنگ مبل راحتي خود را شاداب تر انتخاب كنيد. اين روزها در قسمتي از ديوار خانه كه مبل راحتي را مي‌چينند از تابلوهاي دكوراتيو رنگي جذاب استفاده مي‌كنند. اين تابلوها معمولا داراي رنگهاي موجود در پارچه مبل راحتي هستند. با اين كار شاهد يك دكور خيلي خاص و بي نظير خواهيد بود.

هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه علاقه مند به مبل‌هاي دو يا سه رنگ هستند، بايد يك توجهي به هارموني رنگها داشته باشيد تا بهترين انتخاب را كنيد. استفاده از رنگهاي سرد و گرم و يا خنثي و شاداب انتخاب‌هاي جسورانه و شيكي است. سعي كنيد ذهن خود را خلاق پرورش دهيد. براي مثال انتخاب رنگ طوسي در كنار رنگ زرد يك انتخاب شاهكار است كه هر كسي را عاشق خودش مي‌كند. افراد باهوش و خوش ذوق دست به اين انتخاب‌هاي جذاب ميزنند و شما به عينه شاهد يك معجزه در زيبايي خواهيد بود.

دوام مبل راحتي

همانطور كه مي‌دانيد اين جنس مواد به كار برده شده در داخل مبل است كه دوام آن را تضمين مي‌كند. جنس كلاف و پلي استر و ... همه در تعيين ماندگاري يك مبل نقش دارند. سعي كنيد از فروشگاه‌هاي معتبر و با سابقه فروش بالا خريد كنيد تا خيالتان از اين بابت‌ها راحت باشد.

تعمير مبل راحتي

معمولا مبلمان راحتي از جنس‌هاي خوبي برخوردار هستند و مانند مبل‌هاي ديگر حساس نيستند و به راحتي از بين نمي‌روند. اما هر جنسي هر چقدر هم كه خوب باشد گاهي ممكن است دچار پوسيدگي و خرابي و ... شود. اگر براي مبل راحتي شما به هر دليلي مشكلي بوجود آمد، اصلا جاي نگراني وجود ندارد بسياري از كارگاه‌ها اين تعميرات را انجام مي‌دهند و مثل روز اول مبل را به شما تحويل مي‌دهند.

كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

هر مبلي نياز به يك اسفنج دارد، در مبل‌هاي راحتي به جاي استفاده از اسفنج از فوم‌ها استفاده مي‌كنند زيرا دوام آنها بيشتر است. اين فوم‌ها به دو دسته فوم گرم و فوم سرد تبديل مي‌شوند. فوم گرم براي استفاده از كف مبل بسيار مناسب است زيرا چگالي كمي دارد. فوم سرد هم داراي خاصيت ارتجاعي است و گزينه ي خوبي براي استفاده در كف مبلمان است و حالت خود را بيشتر از فوم گرم حفظ مي‌كند.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۵:۳۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

چگونه از خراشيدگي سطح طلا پيشگيري كنيم؟

چگونه از خراشيدگي سطح طلا پيشگيري كنيم؟
لازم به يادآوري نيست كه بايد از طلاي خود به‌درستي نگهداري كنيد تا مشكلي براي آن پيش نيايد. اما فارغ از اين بديهيات، در زير چند نكته را گفته‌ايم كه خوب است هنگام خريد طلا به آن‌ها توجه داشته باشيد. با اين كارها مي‌توانيد از از خراشيدگي سطح طلا پيشگيري كنيد.

– طلايي بخريد كه به‌راحتي خراش بر نمي‌دارد
طلا فلز نرمي است. هرچه عيار بالاتري داشته باشد، يعني خلوصش بيشتر است و در نتيجه نرم‌تر است. اما برعكس، وقتي عيار آن پايين باشد، يعني فلزات بيشتري در ساخت آن به‌كار رفته و در نتيجه، در برابر ضربه و خراشيدگي سفت‌تر و محكم‌تر خواهد بود. با اين توصيفات، بهتر است براي خريد انگشتر طلا يا خريد النگو طلا كه بيشتر در معرض آسيب ديدن هستند، عيار پايين‌تري را انتخاب كنيد. اما براي طلاهاي ديگر همچون گوشواره، آويز يا گردنبند كه جايشان امن‌تر است، از عيارهاي بالا استفاده كنيد.

همچنين توجه داشته باشيد كه در بازار معمولاً دو مدل طلا عرضه مي شود. يك، طلاهاي درجه‌ي يك كه كيفيت بالايي دارند و دو، طلاهاي درجه دو كه با اجرت كمي فروخته مي‌شوند. طلاهاي كه باكيفيت پاپين‌تري ساخته شده‌اند، بسيار سريع‌تر از طلاهاي دسته‌ي دوم تيره و كدر مي‌شوند و ممكن است سريع‌تر هم خطوخش بردارند. بنابراين بهتر است از فروشگاه‌هاي معتبري همچون گالري پرسته طلاي موردنظر خود را خريداري كنيد تا مطمئن باشيد كه ۱۸ عيار و اصل هستند.

بيشتر بخوانيد :

خريد آنلاين طلا 
– طلاهاي ظريف را فقط در مواقع خاص استفاده كنيد
وقتي مي‌دانيد طلاي شما بسيار ظريف و آسيب‌پذير است، بهتر است آن را هر روز و هميشه و همه‌جا استفاده نكنيد. در مراسم يا قرارهايي كه برايتان اهميت بيشتري دارند از زيبايي اين جواهرات بهره بگيريد. استفاد‌ه كوتاه‌مد‌ت از طلا و جواهر باعث مي‌شود‌ كه هميشه برق خود‌ را حفظ كنند‌ و كنر دچار خراشيدگي شوند.

– از طلاي خود در حمام يا استخر استفاده نكنيد
هنگام حمام كردن يا شست‌وشوي د‌ست‌هـا، جـواهرآلات خـود‌ را د‌ر بياوريد‌ چون صابون سبب ايجاد‌ لايه‌اي نازك روي جواهرآلات مي‌شود‌ و برق و درخشش آن را به‌تد‌ريج از بين مي‌برد

منبع : طلا فروشي اينترنتي كيش طلا 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۶:۵۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

ترفند داشتن چشمان درشت در آرايش عروس


چشم ها عضو مهمي در صورت هستند و زيبايي آن ها نقش بسزايي درزيبايي عروس ها دارد اگر شما به دنبال بهترين راه ها براي زيبا شدن در شب عرئسيات هستيد در اين مقاله با ازمجموعه مقاله هاي دوره هاي آموزش آرايشگري الماس نشان همراه ما باشيد 
ترفند اول: سايه ي روشن
يكي از ساده ترين راهها براي اين كه چشمان تان را درشت تر نشان دهيد، سايه روشن است. آرايشگران هم براي اين كه چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سايه هاي رنگ روشن استفاده مي كنند. مقداري از سايه روشن را به گوشه چشم ها و بالاي پلك هايتان بزنيد.

ترفند دوم: رژلب كم رنگ
زماني كه شما از رژ لب بي رنگ يا كم رنگ استفاده مي كنيد، در واقع تمركز را از لبان تان گرفته ايد و به سمت چشم هايتان جلب كرده ايد. با اين روش به طور طبيعي چشم هايتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

ترفند سوم: آب يخ
اگر صبح به زور از خواب بيدار مي شويد، يك ليوان آب يخ چاره كار شما خواهد بود. اما اين ليوان براي نوشيدن نيست، بلكه بايد آن را روي صورت تان بپاشيد. از آنجا كه چشم هاي پف كرده، شما را خسته و كسل نشان مي دهد، يخ مي تواند به بهترين شكل عمل كند و چهره شما را، حتي بدون نوشيدن قهوه، بيدار و سرحال نشان دهد.

 ترفند سوم: كانسيلر روشن
كانسيلر رنگ روشن، نه تنها خستگي چشم هاي شما را از بين مي برد بلكه آنها را درشت تر نيز نشان خواهد داد. اگر چه اين كار ساده است اما تفاوت چشمگيري در چهره تان ايجاد مي كند. بنابراين يك كانسيلر روشن بگيريد و آن را به زير چشم هايتان بزنيد تا سياهي هاي دور آن را بپوشاند..

آقايان هم مي توانند از كرم ضد آفتابي كه با رنگ پوست شان تناسب دارد، استفاده كنند از آنجا كه ناحيه دور چشم بسيار حساس است، سعي كنيد كه از كانسيلر مناسبي استفاده كنيد تا هم روي پوست صورت تان به خوبي بنشيند و هم به پوست تان آسيب نزند.
بيشتر بخوانيد : 
آموزش گريم تخصصي 
آموزش بافت مو 

ترفند چهارم: فر كردن مژه
اگر ازدسته خانم هاي شاغلي هستيد كه وقت زيادي براي آرايش كردن ندارند. در اين شرايط بايد به دنبال ساده ترين و سريع ترين روش براي جذاب تر شدن باشيد. مژه تاثير زيادي بر چهره دارد. بنابراين با كمي حالت دادن آنها مي توانيد ظاهرتان را از اين رو به آن رو كنيد. با حجيم تر كردن و بلندتر كردن مژه ها، چشم هايتان بيشتر به چشم مي آيد. بنابراين فر مژه مي تواند دوست خوبي برايتان باشد.

ترفند پنجم: كشيدن خط چشم روشن
اگر چه سايه چشم روشن، چشم هاي شما را بزرگ تر نشان خواهند داد، اما خط چشم را هم فراموش نكنيد. اگر تا به حال از خط چشم سياه استفاده مي كرديد، زمان آن است كه خط چشم هاي رنگ روشن را هم امتحان كنيد. با روشن كردن دور چشم هايتان، قرمزي، سياهي و خستگي آنها از بين مي رود و چشم هايتان حالتي شاداب تر و سالم تر به خود مي گيرد.

ترفند ششم: ويتامين سي
ويتامين سي به داشتن پوستي روشن و شاداب كمك مي كند،بنابراين از ميزان ويتامين سي بدن تان اطمينان حاصل كنيد. اين ماده لكه هاي حاصل از آفتاب، نشانه هاي پيري و بي رنگي پوست را از ميان مي برد و چشم هايتان را جذاب تر و شاداب تر از قبل نشان خواهد داد.پ
ما از طرف آموزشگاه آرايشگري الماس نشان زيبايي دو چندان را براي شما آرزومنديم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۱:۰۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

آموزش آرايش چشم

چشم ها عضو مهمي در صورت هر فرد هستند و نقش موثري در زيبايي ضورت دارند اگر شما هم به اين موضوع معتقدين در اين مقاله از مجموعه مقاله هاي دوره هاي آموزش آرايشگري الماس نشان همراه ما باشيد.

براي بالا بردن چشم هاي افتاده به سمت پايين

گوشه داخلي را پايين  آورده و گوشه بيروني را بالا بكشيد .سايه چشم تيره را در قسمتي بكار ببريد كه حالت چشم و مژه را به سمت بالا ببرد.

براي پايين اوردن چشم هاي كشيده به سمت بالا

با رسم يك هلال ماه در گوشه داخلي چروك پلك را بپوشانيد و شپس ان را در درست گوشه بيروني به پايين بكشيد.

بيشتر بخوانيد :

آموزش گريم صورت
اموزش كوپ مو
چشم هاي نزديك به هم

فاصله دو ابرو را زيادتر كرده چشم را كشيده و در جهت شقيقه ها طراحي نموده و مژه ها را تا جايي كه گوشه بيروني كاملا محو شود فر كنيد.

چشم هاي دور از هم و باز

فاصله بين دو ابرو را به يكديگر نزديك نماييد و چشم ها نبايد كشيده و در جهت شقيقه ها طراحي گردد.

چشم هاي پف كرده

چشم را با يك مداد چشم تيره طراحي كرده و آن را تا گوشه بيروني چشم بكشيد. وسط پلك يعني جايي كه پف دار تر به نظر مي رسد را با سايه گودتر نشان دهد.

چشم هاي گود فرو رفته

از سايه چشم با رنگ روشن در پلك بالايي استفاده كنيد و در آرايش مژه ها آن ها به خوبي فر كنيد.اگر از مژه هاي مصنوعي استفاده مي كنيد بدانيد كه آن ها بايد كوتاه باشند.طوري كه سايه ايجاد نكنند.از رنگي استفاده كنيد كه استخوان زير چشم را گردتر نشان دهد.

چشم هاي برامده (ارثي)

زوايا را با يك مداد تيره عمق داده و انها را به صورت عمودي پايين آورده و به صورت افقي پهن تر كنيد.از سايه چشم تيره در پلك بالايي استفاده كنيد(از مژه ها به سمت چروك ها )

براي چشماني كه حالت بسته دارند

ارايش گوشه هاي داخلي چشم مي بايست كمرنگ باشد.براي مداد داخل چشم اگر چشم درشت باشد از رنگ قهوه اي و مشكي استفاده كنيد.

ما از طرف آموزشگاه آرايشگري الماس نشان زيبايي دو چندان را براي شما ارزومنديم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۰:۰۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

نكاتي كه قبل از خريد جواهر بايد بدانيد

جواهر چيست؟

جواهر همان طلاست با اين تفاوت كه روي آن سنگ و نگين قيمتي سوار مي‌شود. در واقع اين سنگ‌ها و نگين‌ها هستند كه طلا و جواهر را از هم متمايز مي‌كنند. در واقع، براي ساخت يك جواهر ابتدا براي آن قالب طلايي (پايه‌ي جواهر) ساخته مي‌شود تا در مراحل بعدي، نگين و سنگ بر روي آن قرار دهند.

جواهرات ممكن است از طيف گسترده‌اي از مواد ساخته شوند. سنگ‌هاي قيمتي و مواد مشابه مانند كهربا و مرجان، فلزات گرانبها، مهره‌ها و پوست‌ها به طور گسترده در ساخت جواهر استفاده مي‌شوند و در اين ميان الماس از بيشترين اهميت در ساخت جواهر برخوردار است.

در گذشته جواهر مصارف مختلفي از جمله رفع بلا و جلوگيري از آسيب شيطان داشت. اغلب مردم دوران باستان بر اين باور بودند كه جواهرات قدرت اثبات بي‌گناهي دارند يا مي‌توانند پيشگويي كنند.

بيشتر بخوانيد :

خريد النگو طلا
خريد حلقه ازدواج
جالب است بدانيد كه در گذشته‌هاي دور، دسته‌بندي جواهرات فقط از روي رنگ آنها صورت مي‌گرفت؛ به اين شكل كه به تمامي جواهراتِ به رنگ قرمز ياقوت، به جواهرات سبزرنگ، زمرد و به جواهرات آبي‌رنگ، ياقوت كبود مي‌گفتند. اما در حال حاضر، به طور كلي ۴ نوع سنگ قيمتي (الماس، زمرد، ياقوت كبود و ياقوت قرمز) و تعداد زيادي سنگ‌هاي نيمه‌قيمتي همچون آميتيس، سيترين، توپاز و… داريم؛ كه پياده شدن اين سنگ‌ها روي زيورآلات طلا آنها را به جواهر تبديل مي‌كند.

خريد طلا نگين‌دار مي‌تواند قوانين خاص خود را داشته باشد و بسته به نوع نگين و وزن آن، بر روي قيمت طلا تاثير بگذارد.

– از جواهر‌فروشي‌هايي خريد كنيد كه معتبر باشند و جنس خريداري شده را تضمين كنند. جواهر‌فروشي‌هاي معتبر هنگام فروش، تنها ۱۵ تا ۲۰ درصد از پول پرداختي شما را كسر مي‌كنند، اما در غير اين صورت، هنگام فروش جواهر، ممكن است ضرر زيادي متحمل شويد.

– درست است كه سنگ و نگين‌هاي زينتي بر زيبابي قطعه‌ي طلا تاثير بسياري دارد، ولي قيمت محصول را هم تا حد زيادي افزايش مي‌دهد. در نتيجه، در زمان فروش مبلغ بسيار پايين‌تري در انتظار شماست. بعلاوه، ممكن است به دليل شناخت كم، سنگ و نگين تقلبي خريده باشيد كه در اين صورت بيشتر ضرر خواهيد كرد.

– حتماً از فروشنده فاكتور دريافت كنيد. فاكتور براي فروش جواهرات بسيار مهم است زيرا ثابت مي‌كند كه طلا و جواهر شما سرقتي و جعلي نيست.

منبع : گالري طلا و جواهر كيش طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۵:۰۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

براي داشتن موهاي زيبا قبل از مراسم عروسي چه كارهايي مي توان كرد ؟

اگر مي خواهيد در شب عروسي بدون نياز به اكستنشن مو در شينيون موي زيبايي داشته باشيد‌،اين مقاله از مجموعه مقاله هاي دوره هاي آموزش آرايشگري الماس نشان را بخوانيد و از همين حالا به موهايتان برسيد

مهم‌ترين نكته در اين شب بزرگ، ظاهر شماست و بايد از قبل ظاهر خود را‌ آماده كنيد.يكي از مواردي كه در زيبايي ظاهري شما تاثير زيادي داريد واز قبل بايد روي آن كار كنيد موهايتان مي باشد.براي داشتن موي شفاف و زيبا بايد رژيم غذايي روزانه مناسبي داشته باشيد.

ماهي سالمون،قزل آلا را براي آبرساني به موها،گردو براي رفع شكنندگي موبه دليل داشتن اسيد چرب امگا۳ به رژيم غذايي روزانه تان اضافه كنيد،سيب زميني،گوجه و هويج بدليل داشتن ويتامين آ از نازك شدن موي شما جلوگيري ميكند ماست يوناني بدليل داشتن ويتامين ب ۲ براي تقويت مو مناسب است.

زمان كوتاه كردن مو قبل از مراسم عروسي:

شما بايد حدودا دوماه قبل از عروسي موهايتان را بصورت مدل دلخواه كوتاه كنيد،در نتيجه اثر قيچي روي موهاي شما از بين مي‌رود و موهاي شما به كاملا جا مي‌افتد.اما اگر كمتر از يك ماه به جشن عروسي زمان داريد بهتر است ديگر موهايتان را كوتاه نكنيد،امكان ماندن رد قيچي روي موهايتان مي باشد.

هماهنگي مو با لباس عروس:

بعد از انتخاب لباس عروس مدل موي خودتان رو نسبت به لباس عروس انتخاب كنيد،با مشورت با يك آرايشگر حرفه‌اي مو بهتر مي‌توانيد بهترين آرايش مو را براي روز عروسي‌تان انتخاب كنيد.از چند هفته قبل به طور منظم از حالت دهنده ها و ويتامينه هاي خوب استفاده كنيد و موها را آماده كنيد.

رنگ موي جديد:

شما هيچ وقت نميتوانيد حدس بزنيد كه رنگي كه شما انتخاب كرده ايد چگونه روي موهايتان اكسيد ميشود يا چه بازتابي روي رنگ پوست شما دارد. اگر موهايتان چند رنگ شده است گذاشتن يك رنگ جديد و يكدست كردن آن خطري براي شما ندارد به شرط آنكه رنگ مويتان را زياد به سمت سفيدي نبريد.يك هفته قبل از عروسي خود،رنگ موي جديد را امتحان نكنيد حتي اگر مطمئن هستيد كه آرايشگر شما بهترين آرايشگر دنياست.

ماسك‌هاي تقويتي مو:

استفاده از شامپو به دليل مدت زمان كمي كه با موها در تماس است، تاثير چنداني در تقويت مو ندارد. مگر اينكه از انواع خاصي باشد، گروهي از شامپوهاي ضد ريزش با تقويت مو يا با تاثير روي هورمونها، از ريزش مو جلوگيري مي كنند.

بيشتر بخوانيد :

آموزش اكستنشن مو
آموزش ليفت مژه
انواع ماسك روي مو:

۱. ماسك جعفري

جعفري تازه را خرد كنيد تا به‌ اندازه دو قاشق غذاخوري جعفري خرد شده داشته باشيد. سپس آن را با ۳قاشق روغن زيتون مخلوط كنيدو به ريشه مو بماليد.حتما كلاه پلاستيكي سرتان بگذاريد و يك ساعت بعد حمام برويد.

۲. ماسك جو

جو را خوب بپزيد و به اندازه يك قاشق آن را كاملا له كرده و با يك قاشق سوپ‌خوري روغن بادام، يك قاشق سوپ‌خوري شيرپرچرب و يك قاشق سوپ‌خوري مايونز مخلوط كنيد. سپس اين مخلوط را به ريشه موها ماليده و كلاه پلاستيكي سرتان بگذاريد. ۳ساعت بعد حمام برويد و موها را بشوييد. اين ماسك مو را تا سه بار در هفته هم مي‌توانيد استفاده كنيد.

ما از طرف آموزشگاه آرايشگري الماس نشان زيبايي دو چندان براي شما در شب عروسيتان آرزو منديم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۳:۱۱ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

مژه مخصوص چشم خود را بيابيد

امروزدر اين مقاله از مجموعه مقاله هاي دوره هاي آموزش آرايگشري الماس نشان قصد دارم شما را با انواع مژه مصنوعي اشنا كنم كه بهترين و مناسب ترين انتخاب را داشته باشيد

انواع مژه مصنوعي

مژه ها داراي سايزهاي متفاوت بلند، كوتاه و متوسط و همچنين پر پشت و نازك مي باشد .مژه هاي تك و دانه اي بين مژه هاي طبيعي كار مي شود و چشم را طبيعي و زيبا نشان مي دهد و مژه مداوم چشم را سنگين كرده و مصنوعي به نظر مي ايد .جنس مژه يكسره چشم را سنگين كرده و مصنوعي به نظر مي رسد .جنس مژه هاي مصنوعي از الياف پارچه اي نايلوني طبيعي مي باشد.

بيشتر بخوانيد :

آموزش اكستنشن مژه
آموزش اكستنشن مو

طريقه بكار بردن مژه مصنوعي

چربي دور چشم را توسط گوش پاك كن و لوسيون يا تونيك مخصوص كه داراي الكل خيلي كم است بگيريد .مقدار خيلي كم از چسب مژه را روي نوار باريك مژه مصنوعي بزنيد مكث كوتاهي كرده تا چسب خودش را بگيرد و چسبناك شود . مژه مصنوعي را با كمك موچين نزديك مژه هاي طبيعي برده و از گوشه خارجي چشم تا گوشه داخلي چشم بچسبانيد مژه ها را كمي فشار داده تا روي چشم ثابت شود .دقت كنيد كه تا چسب خشك نشده چشم را فشار ندهيد و باز و بسته نكنيد.

بعد از خشك شدن چسب مژه به هر دو مژه مصنوعي و طبيعي ريمل بزنيد تا طبيعي و زيبا جلوه كند .

اگر قصد داريد آرايش معمولي دور چشم پاك كنيد كافيست از يك پاك كننده ملايم دور چشم استفاده نماييد.

براي پاك كردن آرايش ضد اب و سنگين دور چشم مي توانيد از پاك كننده هاي روغني مخصوص استفاده نماييد .

از شير پاك كن كه داراي امولسيون ملايم مي باشند براي جنس پوست حساس مناسبند كه براي پاك كردن چشم هم از آن ها استفاده مي گردد.

ما از طرف آموزشگاه ارايشگري الماس نشان زيبايي دو چندان را براي شما ارزومنديم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۲:۴۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)