عصر جديد عصر جديد .

عصر جديد

كسب رتبه 1 گوگل در 1 ماه با سرويس كليك رقابتي

جستجو به جستجو رقيب را پايين بكشيد و كليك به كليك گوگل را تسخير كنيد

مجموعه شيك رنك مفتخر است بار ديگر با آغاز ارائه خدمت و سرويس جديد و فوق العاده كارآمد را خدمت شما گراميان رونمايي و معرفي نماييد

اين سرويس عبارت است از :

هدف واقعي سرويس فوق در اين شعار كاملا مشهود است سرويسي جديد و كاملا ايمن كه در واقع نسخه ارتقا و توسعه يافته از سرويس هاي قبلي شيك رنك مي باشد

همانطور كه از نامش پيداست با يك سرويس پيشرفته از جستجوي رقابتي با كليك ارگانيك گوگل روبرو هستيم .
در اين سرويس علاوه بر جستجو و كليك ارگانيك از جايگاه كنوني سايت شما در گوگل و ارتقا ctr و افزايش جايگاه سايت ، فراتر از آن صفحه نتايج بعدي و قبلي سايت كه در واقع رقيب هاي سايت محسوب مي شوند جستجوي رقابتي صورت مي پذيرد .
جستجوي رقابتي به جستجوهاي بدون كليك گفته مي شود كه در صفحه بعد و قبل از نتايج سايت ما در گوگل قرار دارند .
سايتي در جايگاه بالاي گوگل است اما كاربران زيادي پس جستجو بر روي آن كليك نكنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت رقيب شما در مقايسه با جايگاه سايت شما كاهش يافته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت رقيب كاسته و سايت شما را بهبود مي دهد.
 
در الگوريتم جديد گوگل بيشتر سايتها بصورت شناور در صفحات بعد و قبل بصورت غير ثابت و پرشي هستند .
بطور كلي دليل اين فرايند اين است كه گوگل با ارتقا و كاهش  يا و جايجايي نتايج خود ، رتبه سايت ها در رده بندي (پرش + افت يا ارتقا ) گوگل واكنش و علاقمندي كاربران جستجو را نسبت به سايت ها را بررسي و رصد و سپس رتبه بندي مي كند . پر واضح است وقتي سايتي در صفحات بعدي يا قبلي گوگل نيز با جستجو و كليك و واكنش مثبت و افزايش نرخ كليك و ارتقا ctr روبرو هست بدون شك در هر بروز رساني و رده بندي جديد گوگل سهمي مجزا كسب خواهد كرد .
 
  • در سرويس جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل دقيقا چه اتفاقي رخ مي دهد ؟
در سرويس جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل مجموعه شيك رنك جستجو رقابتي بدون كليك براي نتايج رقبا و جستجوي با كليك براي نتايج سايت شما در 4 حالت زير رخ مي دهد .
 
 
مطابق تصاوير بالا و به عنوان مثال : سايت شما در جايگاه و صفحه 2 گوگل قرار دارد با اين سرويس شيك رنك علاوه بر جستجو و كليك در همين جايگاه كنوني يعني (حالت اول)
در (حالت دوم) جستجوي رقابتي براي نتايج بعد از جايگاه كنوني سايت شما (صفحه 3 گوگل)
و در (حالت سوم) جستجوي رقابتي براي نتايج قبل از جايگاه كنوني سايت شما (صفحه 1 گوگل)
و در (حالت چهارم) در صورت ورود سايت شما بصورت شناور در صفحه بعد يا قبل باز هم كليك دريافت خواهيد كرد .
 
  • جستجوي رقابتي چگونه انجام مي شود و چه تاثيري بر رتبه سايت در گوگل دارد ؟
جستجوي رقابتي يعني نمايش نتايج 1 صفحه بعد و 1 صفحه قبل نسبت به جايگاه كنوني شما در گوگل بدون اينكه كليكي صورت بگيرد . اين نوع جستجو و نمايش حجم بالايي از نتايج رقبا بدون كليك، به تنهايي باعث افزايش Impressions و كاهش Total Clicks نرخ كليك سايت هاي رقيب ، و شاهد كاهش ctr و رتبه سايت هاي رقيب ، و در نتيجه با افزايش كليك هاي صورت گرفته با افزايش ctr و ارتقا رتبه و جايگاه سايت ما در گوگل خواهيم بود

نكات كليدي:

اين سرويس براي نخستين بار توسط مجموعه شيك رنك در وب ايران طراحي و در دهه سوم فرودين ماه 1400 ارائه گرديده است

سرويس فوق در گروه سئو خاكستري قرار مي گيرد كاملا امن بوده و هيچگونه ريسكي براي هيچ سايتي حتي رقيب ضرري ندارد

اين سرويس با كف قيمتي و 50 درصد تخفيف ارائه گرديده است

اين سرويس براي عموم سايت ها مناسب بوده و براي سايتهاي بسيار بزرگ كه در رقابت شديد با كلمات پر جستجو و پر رقابت در نتايج برتر گوگل (1 و 2 و 3) هستند پيشنهاد مي شود

در اين سرويس جستجوهاي رقابتي به عنوان Impressions فقط براي سايت هاي رقيب ثبت خواهند شد.

براي مشاهده توضيحات كامل اين سرويس اينجا كليك كنيد و براي خريد اين سرويس پيشرفته به لينك زير مراجعه نماييد:
خريد و سفارش جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۲:۵۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

نحوه ي انتخاب جلو مو متناسب با چهره

همانطور كه ميدانيد انتخاب مدا مو متناسب با چهره تاثير زيادي در زيبايي فرد دارد اگر شما هم به اين موضوع معتقيد در اين مقاله با دوره هاي اموزش آرايشگري الماس نشان همراه باشيد.

هدف آرايشگر اين است كه ظاهر مشتري را زيبا و بهتر نشان دهد تا حس اعتماد به نفس او را افزايش داده و مشتري احساس رضايت كند .مدل مو و مدل شينيون متنوعي در سالن زيبايي با شرايط مختلف (محل كار،مناسبتي ويژه ، ميهماني ها ) وجود دارد كه بايد آرايشگر سالن متناسب با جنس مو، سر و صورت مشتري آن را آرايش كند.

نحوه ي انتخاب مو متناسب با چهره براي زيباتر جلوه دادن چهره، شينيون بايد متناسب با اجزاي چهره و متناسب با جلوي سردست شود .

بيشتر بخوانيد :

·        اموزش كوپ مو

·         آموزش شينيون مو

سر(دراز-كشيده ):سعي كنيد دو طرف شقيقه برجسته تر و پوش داده شود. از فرق كج و از چتري كوتاه تا زير ابرو استفاده كنيد . از باز كردن فرق راست و صاف بپرهيزيد. در اينگونه موها حتي المقدور مدلي انتخاب كنيد كه عرض چهره را زياد كند.

سر گرد

شنيون مناسب چهره هاي گرد مدل هايي است كه بيشتر كار در بالاي سر انجام مي گيرد و دو طرف شقيقه بالا كشيده مي شود .كنار صورت چند تار ريخته شود بهتر است .

گردن بلند

براي گردن هاي بلند از مدل هاي باز كه در اطراف صورت پخش مي شود استفاده كنيد .اندازه اين مدل ها تا زير گردن باشد مناسب تر است .

گردن كوتاه

شنيون مناسب گردن هاي كوتاه از مدل هايي انتخاب شود كه در قسمت پشت و بالاي سر جمع شده باشد، مو ها را نبايد دور گردن ريخت.

 

ما از طرف اموزشگاه آرايشگري و سالن زيبايي الماس نشان زيبايي دو چندان را براي شما آرزومنديم. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۷:۰۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

نحوه ضدعفوني كردن جواهرات

براي اشنايي با روش ضد عفوني كردن جواهرات در اين مقاله با طلا فروشي اينترنتي كيش طلا همراه باشيد.

نصف يك كاسه را با آب ولرم پر كنيد. ۱/۴ پيمانه آمونياك درون آب بريزيد و هم بزنيد.

جواهر را درون محلول بگذاريد و اجازه دهيد تا ۲۰ دقيقه در كاسه بماند.

با استفاده از دستكش، جواهر خود را از داخل محلول آمونياك خارج كنيد و درون يك كاسه آب معمولي قرار دهيد.

يك قاشق چايخوري مايع ظرفشويي به آن اضافه كنيد. جواهر را درون كاسه حركت دهيد.

با كمك يك مسواك نرم و تميز، روي سطح سنگ‌هاي قيمتي را برس بزنيد.

با احتياط و خيلي آرام درون پايه‌ها و تمامي حفره‌هاي پايه‌ي جواهرات را مسواك بكشيد تا تمام آلودگي‌ها تميز شوند.

در آخرين مرحله، جواهر را روي يك حوله‌ي نرم و تميز بگذاريد تا كاملاْ خشك شود.

بيشتر بخوانيد : خريد حلقه ازدواج

پس از خشك شدن، آن را با دستمال جير برق بيندازيد.

– جواهراتي هم كه سنگ‌ها با چسب روي آنها سوار شده است، نبايد خيس شوند چون مي‌تواند چسب نگين‌ها را شل كند. بنابراين براي تميز كردن چنين جواهراتي بايد حوله‌ي نرمي را به مايع ظرفشويي آغشته كنيد و سپس آن را بر روي طلا بماليد. بعد از آن هم با يك حوله‌ي خيس، مايع را از روي طلا پاك كنيد. در آخر هم آن را خشك كنيد.

– براي ضدعفوني كردن جواهرات كه داراي سنگ‌هاي قيمتي مانند عقيق، مرواريد، اپال و …هستند، بهتر است از آب داغ يا آب گرم استفاده نكنيد. چون باعث مي‌شود كه سنگ‌هاي قيمتي ترك بخورند يا دچار شكستگي شوند.

– جواهراتي كه با مرواريد همراه هستند را هرگز با مواد شيميايي نشوئيد. براي اين منظور از محلول صابون مايع و آب ولرم كمك بگيريد. مرواريد را حتماً پس از شستن خشك كنيد تا لكه‌اي روي سطح آن باقي نماند.

بيشتر بخوانيد : خريد طلا آنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۹:۴۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

نكاتي درباره طلاهاي رنگي

آيا انواع مختلف طلا و انواع رنگ‌هاي طلا را براي خريد طلاي اينترنتي مي‌شناسيد؟ آيا مي‌دانيد كه در صنعت جواهرسازي از بيشتر از يك نوع طلا استفاده مي‌شود؟ در اين حرفه با افزودن فلزات ديگر به فلز طلا در واقع آلياژي از طلا مي‌سازند كه درجه‌ي سختي، كيفيت، عيار و حتي رنگ محصول نهايي را معين مي‌كند. براي آشنايي با انواع مختلف طلا از شما دعوت مي‌كنيم تا ادامه‌ي مطلب را مطالعه كنيد. با گالري پرسته همراه باشيد.

انواع مختلف طلا و رنگ‌هاي آن

با اينكه رنگ رايج طلا زرد است، اما در رنگ‌هاي مختلفي توليد و عرضه مي‌شود. رنگ طلا به نوع فلز بستگي دارد كه با هم آلياژ شده‌اند. در زير مواد تشكيل دهنده‌ي طلاهاي رنگي را توضيح داده‌ايم. اما پيش از آن بايد توجه داشته باشيد كه طلاي رنگي به اندازه‌ي طلاي زرد باارزش است و از نظر قيمتي فرقي با هم ندارند. تفاوت رنگ آنها فقط به‌دليل آلياژي است كه با طلا تركيب شده است.

·         طلاي زرد

·         طلاي سفيد

·         طلاي رزگلد

·         طلاي سياه

·         طلاي سبز

·         طلاي توسي

·         طلاي بنفش

·         طلاي آبي

بيشتر بخوانيد :

·         خريد النگو طلا

·        خريد گردنبند طلا

در بالا هم به طور مفصل توضيح داديم كه طلاي رنگي از جنش طلاي خالص نيستند و در تركيب آنها از ديگر فلزها هم استفاده شده است. طلاي خالص رنگ زرد كمي مايل به قرمز دارد. اما خوشبختانه با تركيب طلا و فلزات مختلف مي‌توان طلاهاي رنگي زيبائي ساخت. نكته‌ي قابل ذكر در مورد انواع رنگ‌هاي طلا اين است كه به سه روش مختلف ساخته مي‌شود: آلياژي، ميان‌فلزي و سطوح كارشده مانند لايه‌هاي اكسيد.

از آن‌جا كه طلا در حالت خالص بسيار نرم است، در جواهرسازي با افزودن فلز ديگري آن را مقاوم‌تر مي‌كنند. براي ساخت طلاي زرد معمولاً از مس استفاده مي‌شود اما براي طلاي سفيد از فلزي سفيد يا نقره‌اي رنگ استفاده مي‌شود. به طور مثال، آلياژ طلا براي ساخت طلاي سفيد معمولاً نيكل، منگنز، و پالاديم و در مواردي نقره، روي، پلاتين، و مس است. يا مثلاً آلياژ طلا و پالاديم نرم‌تر و انعطاف‌پذيرتر است و براي سرويس‌هاي جواهرات و سنگ‌هاي قيمتي كاربرد دارد.

توجه داشته باشيد كه در زبان عاميانه گاهي به پلاتين هم طلاي سفيد گفته مي‌شود در حالي‌كه پلاتين فلزي متفاوت است و در مقايسه با طلا مقاوم‌تر، كمياب‌تر، و رنگ آن درخشان‌تر از طلاي سفيد است. همچنين الكتروم كه آلياژي از طلا و نقره است و به‌طور طبيعي نيز يافت مي‌شود گاه طلاي سفيد ناميده شده‌است.

منبع : طلا فروشي اينترنتي كيش طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۱۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

براي تقويت پوست قبل از مراسم عروسي چه كار هايي مي توان كرد ؟

اگر شما هم به مراسم عروسيتون نزديك ميشين و نگران پوستتئن در اين شب مهم هستيد در اين مقاله از مجموعه مقاله هاي دوره هاي آموزش آرايشگري الماس نشان همراه ما باسيد تا با يك برنامه 6 هفته اي شما را راهنمايي كنيم

هفته اول: تغذيه سالم

آب بهترين نوشيدني براي زيبايي پوست وسلامتي مي باشد، نوشيدن آب را ۳ ليتر در روز را فراموش نكنيد كه باعث دفع سموم زايد از بدنتان مي شود. داشتن يك برنامه غذايي سالم مثل سبزيجات سرشار از فيبر به گردش خون كمك مي كند، از شيريني، الكل، كافيئن ها و..استفاده نكنيد.

 هفته دوم: افزايش ضربان قلب

تمرينات كارديو در اين ۶ هفته ضروري مي باشد زيرا ورزش احساس بهتري به شما ميدهد و حس خوب فرد را زيباتر مي كند وپوست را سفت تر مي‌كند،روزي ۴۵ تا ۶۰ دقيقه تمرينات قدرتي و كارديو حداكثر ۵ تا ۶ روز در هفته براي چربي سوزي مي توانيد انجام دهيد(طناب زدن- شنا- دويدن-دوچرخه سواري)

هفته سوم: پاكسازي پوست بدن

برس كشيدن بدن مانند شانه كردن مو مي باشد.اين كار باعث تحريك غدد لنفاوي و پاكسازي سطح پوست و از رويش موهاي زيرپوستي جلوگيري مي كند.با استفاده از يك برس زبر قبل از حمام رفتن از انگشتان پاها شروع كنيد و به سمت ساق پا بالا برويد، به ناحيه‌ي لگن كه غدد لنفاوي زيادي دارد، بيشتر توجه كنيدو بعد به سمت منطقه‌ي شكم بالا برويد و حركات دايره‌اي در جهت عقربه هاي ساعت انجام دهيد، سپس به طرف بافت سينه برويد و از دستها به سمت قلب حركت كنيد.

 هفته چهارم: طراوت پوست با پاكسازي روده

سه هفته قبل از عروسي هفته اي يكبار روده خود را پاكسازي كنيد، همچنين پاكسازي روده بزرگ براي پوست مفيد است و حس سبكي و خوبي را دارد و روي طروات بخشي و شادابي عروس خانم ها تاثير بسزايي دارد.

بيشتر بخوانيد :

·        اموزش گريم صورت

·         آموزش شينيون موي بلند

 هفته پنجم: پاكسازي صورت

دو هفته قبل از عروسي از ماسك صورت و بخور ها براي بيرون اومدن جوش ها و تميز شدن آن استفاده كرده همچنين  از آب جهت رطوبت رساني پوست استفاده كنيد وتغذيه مناسب داشته باشيد،تغذيه ي نادرست مثل فست فود، غذاهاي سرخ كردني چيپس و پفك ممكن است در سطح پوست لك و جوش ايجاد كند .ماساژ صورت تا حدود زيادي به سفت شدن صورت و به جمع شدن غبغب كمك مي كند و باعث بهبود خون رساني به منافذ پوست مي شود. هر روز ۳الي ۴دقيقه پوست صورت خود را به طرف بالا ماساژ دهيد و در طولاني مدت تاثير آن را مشاهده كنيد.

 هفته ششم: پاكسازي عمق پوست

با تهيه اسكراب نمك دريا تمام مواد معدني سالم مثل منيزيم، پتاسيم و كلسيم كه براي پوست لازم است و به بازسازي پوست كمك مي كند را تهيه و پوست خود را عمقي پاكسازي كنيد. در اين روش جريان خون زياد شد همچنين مي توانيد با مخلوط آبليمو و نمك دريا اسكراب براي از بين بردن رنگ تيره بدن به روشن شويد و از پوسته شدن پوست جلوگيري كنيد.

 

ما از طرف سالن زيبايي الماس نشان زيبايي دو چندان را براي شما آرزومنديم 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۰:۰۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

راهكارهاي جلوگيري از سبز شدن پوست با طلا

خوشبختانه راهكارهاي ساده‌اي براي پيشگيري از سبز شدن پوست وجود دارد. در اين مقاله از طلا فروشي آنلاين كيش طلا  تعدادي از آنها را نوشته‌ايم:

۱. به طلا برق ناخن بزنيد

فقط كافيست با لاك برق ناخن روي سطح طلا يا زيورآلاتي كه حاوي مس است را بپوشانيد؛ لاك بين پوست و طلا يك لايه نازك و شفاف ايجاد مي‌كند و از بروز هرگونه واكنشي پيشگيري مي‌كند.

۲. در آخرين مرحله از حاضر شدن، زيورآلات طلا را بيندازيد

زيورآلات طلا را بعد از آرايش كردن و لباس پوشيدن، استفاده كنيد. چون در غير اين صورت ممكن است زيورآلات با كرم‎‌ها، عطر يا ادكلني كه مي‌‎زنيد بيشتر برخورد كند و امكان سياه شدن پوست بيشتر شود. وقتي هم كه به خانه بازمي‌گرديد سعي كنيد اولين چيزي كه در مي‌آوريد باز هم طلا و جواهراتتان باشد تا كمتر در معرض تعريق قرار بگيرند.

بيشتر بخوانيد :

·         خريد النگو طلا

·        خريد انگشتر طلا

۳. هنگام ورزش و شنا از طلا استفاده نكنيد

چون هنگام ورزش تعريق بدن زياد مي‌شود بهتر است از زيورآلات طلاي خود استفاده نكنيد. ذر طول فعاليت‌هاي روزانه همانند شستن ظروف هم طلاهاي خود را دربياوريد. يا اينكه از دستكش استفاده كنيد. همچنين به محض خيس شدن زيورآلات، آن‌ها و پوست خود را خوب خشك كنيد و بعد دوباره از زيورآلات خود استفاده كنيد.

۴. طلا را آبكاري كنيد

آبكاري و شست‌وشوي طلا و جواهرات راهي مناسب براي براي جلوگيري از سياه شدن پوست است. براي اين منظور فقط كافيست به طلافروشي نزديكي برويد و از طلافروش بخواهيد طلاي شما را آبكاري كند.

 

بيشتر بخوانيد : راهنماي خريد طلاي انلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۹:۴۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

رنگساژ مو چيست و انواع ان كدام اند ؟

چنانچه تا كنون با اصطلاح رنگساژ مو آشنا نبوديد در اين مقاله از مجموعه مقاله هاي دوره هاي آموزش ارايشگري مجموعه الماس نشان همراه باشيد تا با اين مفهوم بيشتر اشنا شويد.

بعد از بي رنگ كردن موها عملي كه به وسيله آن تون رنگي يا رفله هاي خاصي به موها داده مي شود را رنگساژ مي گويند.

رنگساژ به سه طريق موقت، نيمه موقت و دائم انجام مي شود.

رنگساژ موقت

رنگساژ هاي موقت شامل اسپري، موس ها، شامپو و ژل هاي رنگي مي باشدكه روي موهاي تميز و نم دار مصرف شده و بعد از مصرف مي توانيد موها را براشينگ كنيد و نياز به آبكشي ندارد، لازم به ذكر است كه اين نوع رنگساژ طول عمر يك هفته اي دارد.

رنگساژ نيمه موقت (سه هفته اي – نيمه دائم)

رنگساژ هاي نيمه موقت شامل وارياسيون ها رنگ هاي ژله اي رنگ هاي آماده تون ان تون هستند.

يكي از رنگساژهاي نيمه موقت با رنگ هاي موقت خالص كمكي ( وارياسيون ) انجام مي گيرد.

توجه مدت مكث رنگساژهاي مش به پايه دكلره مو، رنگ انتخابي، غلظت رنگ مو و نوع رنگ مو بستگي دارد.

رنگ و اكسيدان مناسب رنگساژ

بيشتر بخوانيد:

·        آموززش ناخن

·        آموزش پوست

انتخاب اكسيدان كرم

براي رنگساژ كردن موهاي دكلره شده از اكسيدان ۵ درصد يا ۳ درصد يا ۱۰حجمي استفاده مي شود . اگر اكسيدان كرم ۱۰ حجمي نداشتيد از اكسيدان ۲۰ حجمي (شماره ۱ يا ۶ درصد) استفاده نماييد. اما براي ضعيف كردن اين اكسيدان به همان اندازه با اب تركيب نماييد.اندازه رنگ در رنگساژ معمولا يك سوم يا يك چهارم تيوپ است.در رنگ هايي كه مقدار مشخص به مقدار مساوي تركيب مي شوند .

 

ما از طرف سالن زيبايي الماس نشان زيبايي دو چندان را براي شما عزيزان آرزومندي.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۵:۵۱ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

پنج ابزاري كه براي سايتتان بايد استفاده كنيد

دسترسي سريع به فهرست مطالب

پنل پيامك

سامانه پيام كوته يا پنل اس ام اس يكي از ابزارهاي مفيد و راحت ترين، بهترين و با صرفه ترين راه براي مديريت ارسال و دريافت انبوهي از پيامك ها در راستاي اهداف اقتصادي، سياسي، فرهنگي و عمومي براي شما مي باشد.
كمترين تعرفه در ارسال پيامك را با مجموعه شيك رنك تجربه كنيد
شيك رنك ارائه دهنده آني پنل هاي كاربري و نمايندگي ارسال پيامك با كمترين نرخ ممكن در ارسال از خطوط رند كشوري با امكانات كامل و قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت
 
ديگر امكانات پنل پيامكي:
اضافه كردن شماره
اضافه كردن دفترچه
ارسال منطقه اي كشوري
ارسال منطقه اي ليست سفيد
ارسال مشاغل
ارسال مشاغل به تفكيك استان
ارسال از فايل متني و اكسل
ارسال از بانك شماره
ارسال پيامك تكي
ارسال دكل BTS
ايرانسل منطقه اي
ارسال نظير به نظير
ارسال كلمات كليدي
ارسال از روي نقشه
ارسال ايميل
ارسال پيام صوتي
پاسخگوي خودكار
مسابقه
نظر سنجي
سيستم ايميل
منشي عضويت
اخطاريه
تبريكات
اقساط
هدايا
نوبت دهي
صندوق انتقادات و پيشنهادات
كد خوان
ارسال پيامك انبوه
ارسال تدريجي
ارسال منطقه اي كشوري
ارسال بر اساس كد پستي
ارسال محله اي
ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
همراه اول با تقسيمات كشوري
ارسال پترن
ليست سياه
امكان ارسال از موبايل
پشتيباني
ارائه خدمات وبسرويس
دانلود رايگان از آزمايشگاه افزونه
راهنماي استفاده از تمام خدمات
خط اختصاصي
خط اختصاصي هديه5000 
خط خدماتي عمومي
امكان خريد خط اختصاصي
برگشت وجه خودكار از پيامك هاي مسدود شده
تعرفه دريافت پيامك رايگان
ساير امكانات و قابليت نامحدود

نمايندگي فروش پنل پيامك

در​ پنل نمايندگي پيام كوتاه علاوه بر ارسال و دريافت پيامك و قابليت هاي نامحدود پنل كاربري امكان كسب درآمد از نمايندگي فروش پنل كاربري پيامك، شارژ پيامك و همچنين فروش خطوط پيامكي به كاربران زيرمجموعه خود را دارد.
شخص يا شركتي كه پنل نمايندگي پيامك تهيه مي كند، مي تواند پنل نمايندگي با دسترسي هاي مانند پنل خود تعريف كند و از فروش پنل نمايندگي و فعاليت زيرمجموعه ها كسب درآمد كند. در نمايندگي پنل پيامك ، نماينده قابليت تعيين بسته (تعرفه، امكانات، نمايندگي يا كاربري و …) بصورت نامحدود با دسترسي و قيمت هاي متفاوت نيز دارد.
كسب درآمد از پنل هاي نمايندگي ارسال پيامك (IPpanel) مجموعه شيك رنك با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي نمايندگي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت *** ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )

بك لينك با كيفيت

اگر در مورد خريد بك لينك اطلاعي نداريد بايد به شما بگوييم كه يكي از روش هاي بهبود رتبه ي سئوي وب سايت است، در واقع لينك و انكر تكست سايت شما در وب سايت ها، وبلاگ ها و فرومهاي ديگر ثبت مي شود و عموما اين كار بايد در تعداد بالا انجام شود؛ در غير اين صورت بهبود وضعيت وب سايت شما در گوگل و رتبه بندي هاي ديگر مانند الكسا سخت تر خواهد شد.
 
برخي سيستم ها اقدام به فروش بك لينك مي كنند اما قوانين سئو را رعايت نكرده و وب سايت آن ها پس از مدتي پنالتي و از نتايج گوگل حذف مي شود؛ در اين باره بايد بگوييم كه اگر اين كار را به شركتي مطمئن بسپاريد بهتر است. زيرا آن ها وقت و هزينه ي شما را يك شبه به باد نمي دهند.
 
هر چه تعداد بك لينك از وب سايت هاي با رتبه ي الكساي خوب بهتر باشد قطعا سايت شما رشد بيشتري خواهد داشت و اين رشد مانا تر خواهد بود.
 
 
قطعا هر چه تعداد بك لينك هايي كه ثبت مي شوند ماندگار تر باشند و پس از مدتي ناگهاني حذف نشوند مي تواند تاثيرات بهتري روي وب سايت شما داشته باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا به خريد هاي محدود اين كار را تست كنيد.
 
بك لينك ها را با فاصله زماني و جداگانه خريداري كنيد. پيشنهادهايي مانند “تبليغات در 10 سايت با پيج رنك 2 و 3” انتخاب مناسبي نيستند.
 
ضمن اين كه شما مي توانيد بك لينك ها را در صفحه هاي خاص و پربازديد يك وب سايت سفارش دهيد تا تاثيرش بر ربات ها و موتور هاي ايندكس گوگل بهتر باشد.
 
در اين ميان بك لينك هاي رايگان هستند كه در دايركتوري ها ثبت مي شوند، اين بك لينك ها ارزش زيادي ندارند و بهتر است از آن ها استفاده نكنيد.

رپورتاژ آگهي PBN

 
رپرتاژ آگهي يكي از روش هاي بهبود رتبه سئو در دنياي وب سايت ها است، دستور كار به اين صورت است كه وب سايت شما نياز به لينك هايي از سايت هاي ارزشمند، معتبر و قديمي خواهد داشت.
 
يعني متن هاي قابل كليكي كه وقتي كاربر روي آن ها كليك مي كند وارد صفحه اصلي وب سايت شما و يا لينكي از آن خواهد شد، ضمن اين كه اگر فكر مي كنيد اين روش به سئوي شما آسيب ميزند و نوعي تقلب است بايد بگوييم كه سخت در اشتباه هستيد.
 
در اين موارد وقتي نويسنده ي وب سايت متن و پستي را منتشر مي كند به معرفي تمام خدمات وب سايت شما خواهد پرداخت و بر اساس اين روش لينك هايي به وب سايت شما خواهد داد.
 
روشي كه توضيح داده شد باعث مي شود كه بك لينك هايي غيرمستقيم و البته قدرتمند به وب سايت شما ايجاد شود و قطعا مي تواند سئوي سايت شما را در مدت زمان نسبتا كوتاهي دگرگون كند.
 
نكاتي درباره خريد تبليغات رپورتاژ
 
اولين موردي كه در مورد خريد رپورتاژ اهميت دارد، وب سايت مورد نظر مي باشد. بهتر است اگر مي خواهيد براي اولين بار خريد رپورتاژ را تجربه كنيد از سرويس هاي آنلاين كه در قبال سئو به شما خدمات مي دهند اين كار را انجام دهيد.
 
آن ها متني را براي شما آماده كرده و سپس بر روي وب سايت هاي مختلف منتشر مي كنند. گاه نيز بهتر است سايت هاي برتر و رتبه ي 3 رقمي الكسا و پايين تر را براي خريد بك لينك انتخاب كنيد.
 
هر چه رتبه بندي و سن سايت بهتر و بالاتر باشد قطعا تاثيرات بيشتري مشاهده خواهيد كرد.
 
تهيه متن مناسب رپورتاژ شما
 
هر چه از متن رپورتاژ اختصاصي و بهتري استفاده كنيد هم مخاطبان بيشتري را جذب مي كنيد و هم وب سايت شما بهتر به ديگران معرفي مي شود، مي دانيم كه گوگل نيز دشمن محتواي تكراري است و تا حدي كه مي توانيد متن رپورتاژ خود را به صورت ناب انتخاب كنيد و سعي كنيد از ابتدا خودتان بنويسيد و يا از شركت هاي سئو بخواهيد رپورتاژي مناسب و هماهنگ با سئو براي شما ايجاد كنند.
 
امروزه نيز بعد ديگري از رپرتاژ را در فضاي اينترنت مشاهده مي‌كنيم به گونه اي كه يك مقاله در قالب يك پست عادي به يك سايت اضافه مي‌شود كه درحالت عادي يك مطلب معمولي يا خبري است.
 
چه تعداد رپورتاژ نياز داريم؟
 
بهتر است تعداد رپورتاژ هاي وب سايت خود را به صورت مرحله اي افزايش دهيد، از تعداد كم شروع كنيد و بعد از مدتي آن را بيش از پيش كنيد، ضمن اين كه وب سايت ها بهتر است ارتباط موضوعي مناسبي با سايت شما داشته باشند و يا در دسته بندي مربوط به وب سايت شما مطلب رپورتاژ را منتشر كنند.
 
رپرتاژ آگهي در اصل مقاله اي است كه شما در رسانه‌هاي مختلف آن را منتشر مي‌كنيد. به‌طور حتم در يك مقاله فرصت و مجال بسياري براي داستان گويي، معرفي برند، ايجاد نياز در مخاطب و... داريد. بهتر است آن را به صورت حرفه اي بنويسيد.

كوتاه كننده لينك

براي كوتاه كردن لينك هاي طولاني سايت خود مي توانيد از سرويس كوتاه كننده لينك مانند سايت "9an.ir" استفاده كرده و لينك كوتاه دائمي خود را ايجاد كنيد .
لينك هاي كوتاه شده بلافاصله در گوگل ايندكس و نمايش داده مي شود و به بيشتر بيشتر ديده شدن لينك و محصولات شما كمك مي كند .
 
كوتاه كننده لينك نهان، مخفف (نه آن) يك هدايت كننده رايگان لينك به سايت مقصد است و كوتاه كننده لينك ها و آدرس هاي بزرگ و طولاني است.
 
مزاياي استفاده از سرويس كوتاه كننده لينك نهان:
1- لينك هاي كوتاه شده بصورت دائمي قابل استفاده مي باشند.
2- بدون نياز به ثبت نام لينك هاي طولاني خود را كوتاه كنيد.
3- در سايت ما هيچ پرداختي صورت نمي گيرد و همه خدمات كاملا رايگان است.
4- نگران فراموش كردن لينك هاي كوتاه شده تان نباشيد با درخواست مجدد سيستم ما با استفاده از سابقه كوكي ها مجدد لينك هاي دائمي و قبلي شما را شناسايي مي كند .
5-امكانات نامحدود و كاملا رايگان - لينك‌هاي دائمي - تولد رسمي كد RQ - نمايش آنلاين بازديد لينك - نمايش لينك هاي محبوب - بدون ‌نياز به ثبت‌نام - عدم نمايش تبليغات مزاحم - نمايش پيش نمايش لينك قبل از هدايت - ثانيه شمار هدايت به لينك مقصد - پشتيباني 24 ساعته و..

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۹:۲۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

نگاهي به تاريخچه‌ي معروف‌ترين برندهاي جواهرات در دنيا

گران‌‌ترين برندهاي طلا و جواهر در جهان شامل نام‌هايي است كه احتمالاْ زياد به گوشتان خورده؛ برندهايي همچون تيفاني اند كو، پياژه، كارتيه، شوپارد، بولگاري و …. در ادامه اين مقاله از طلا فروشي اينترنتي كيش طلا نگاهي كوتاه داريم به تاريخچه‌ي فعاليت‌هاي 4 برند مشهور و لوكس. تا اگر قصد خريد طلا هايي از اين قبيل را داريد اطلاعات بيشتري داشته باشيد.

۱- هري وينستون

يكي از مدعيان بي‌چون و چراي جهان و از برندهاي مسلم دنيا در حوزه توليد سنگ‌هاي الماس، Harry Winston است. يكي از عالي‌ترين جواهرات هري وينستون، «الماس اميد» است كه داستان درازي در طول تاريخ دارد. اين الماس با حدود ۴۵.۵۲ قيراطي در كشور هند ريشه دارد و بين پادشاهان بسياري دست به دست شده. اما در نهايت در سال ۱۹۴۹ ميلادي توسط هري وينستون كه يك تاجر جواهر نيويوركي بود خريداري شد. البته وينستون اين سنگ را در سال ۱۹۵۸ به موزه ملي تاريخ طبيعي آمريكا اهدا كرد و از آن زمان در نمايشگاهي دائمي در آن موزه باقي مانده‌است. الماس اميد به مبلغ ۲۵۰ ميليون دلار بيمه شده‌است.

۲- كارتيه

يكي ديگر از گران‌ترين برندهاي طلا و جواهر در جهان ، كارتيه است. دفتر مركزي كارتيه در پاريس فرانسه قرار دارد و اولين بار در سال ۱۸۴۷ ميلادي توسط «لويي كارتيه» تاسيس شد. البته بعدها شركت سوئيسي «ريشمون» كارتيه را خريد و اكنون تحت مالكليت اين كمپاني است. اين شركت نيز تاريخچه‌ي طولاني در طراحي و عرضه جواهرات لوكس در جهان دارد. مزايده‌هاي كارتيه جزو گران‌قيمت‌ترين و اشرافي‌ترين مزايده‌هاي جواهر در جهان است. در اين مزايده‌ها جواهرات بي‌قيمت خانواده‌هاي سلطنتي عرضه مي‌شود.

۳- ون كليف آرپلز

«ون كليف آرپلز» يكي از برندهاي لوكس، گران و مشهور جهان در حوزه جواهرات است. اين شركت فرانسوي در توليد ساعت هم فعاليت مي‌كند. اين برند لوكس طلا و جواهر در جهان براي مهارت در استفاده از سنگ‌هاي ظريف و گران‌قيمت و تكنيك‌هايي كه براي سوار كردن جواهر روي پايه استفاده مي‌كند شهرت جهاني دارد. همچنين اين برند براي استفاده از طراحي حيوانات، گل‌ها و طبيعت در كالاهاي لوكس خود نيز مشهور است. در بيشتر جواهرات برند ون كليف آرپلز شما به سختي مي‌توانيد پايه‌ي نگين را ببينيد. اين هنر و مهارت باعث مي‌شود تا الماس و ديگر سنگ‌هاي قيمتي به طور كامل ديده شوند. در نتيجه جواهر درخشش و جلوه‌ي بي‌نظيري پيدا مي‌كند كه در نوع خود بسيار خاص است.

۴- بوچلاتي

بوچلاتي يكي از لوكس‌ترين برندهاي طلاي دست‌ساز در جهان است. طراحي‌هاي اين مارك، تجاري و عامه‌پسند نيستند و از آن طرف، چندان هم انتزاعي نيستند كه كسي از آنها سر درنياورد. ارزش هنري چيزي بوده كه تقريبا در بيشتر آثار اين برند جواهرسازي مي‌توان ديد. اين خانه‌ي لوكس جواهرسازي به استايل رُمي كه ريشه در كشور ايتاليا دارد وفادار مانده است. در بسياري از دستبندهاي اين كمپاني مي‌توانيد اين اصالت را ببينيد. اين برند اولين بار در سال ۱۹۱۹ ميلادي توسط ماريو بوچلاتي در شهر ميلان ايتاليا تاسيس شد. سنت‌گرايي، مهارت و طراحي منحصربه فرد در ساخت جواهرات دست‌ساز در كنار خلاقيت و استفاده از بهترين مواد، همگي باعث شدند تا جواهرات بوچلاتي در ديگر كشورهاي جهان نيز محبوب شوند.

بيشتر بخوانيد :

·        خريد دستبند طلا

 

·         خريد حلقه ازدواج 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۷:۴۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)

كاور موهاي سفيد

اگر شما هم از سفيد شدن موهاي خود ناراضي هستيد و به دنبال راهي براي كاور مو هاي سفيد خود هستيد در اين مقاله از مقالات اموزش ارايگشري الماس نشان همراه ما باشيد.

رنگ مو و دلايل سفيد شدن موي سر

در سفيده مو سه نوع پيگمنت وجود دارد كه رنگ تمام مو از مشكي تا بور روشن از اين سه نوع پيگمنت تشكيل شده است .اين رنگ ها عبارتند از آبي قرمز و زرد

استحكام رنگ  طبيعي مو موروثي است . پيگمنت ها تا ۳۵ سال عمر مي كنند پس از اين مدت زمان فرسوده شده و قدرت توليد رنگ را از دست داده و شروع  به سفيد شدن مي كنند .

اگر شخصي قبل از ۳۵ سالگي موهايش سفيد شود .دلايلي مانند ارثي و دلايل اكتسابي /مثل كمبود تغذيه /تغذيه ناسالم و تروما ( ضربه ) در اثر استفاده از مواد شيميايي نا مناسب /فشار هاي عصبي و ناراحتي هاي فكري مي باشد .موهايي كه به طور غير طبيعي سفيد شده اند قدرت رنگ پذيري بسيار كمي دارند .

هنگام رنگ كردن بايد از سري رنگ هاي اصلي استفاده نمود.

بيشتر بخوانيد :

 آموزش اكتنشن مو

آموزش اكستنشن مژه

تثبيت رنگ مو بعد از رنگ آميزي و براق نمودن مو

بعد از انجام رنگ آميزي مو ها تحت تاثير مواد شيميايي رنگ قرار گرفته و خاصيت  اسيديته و قليايي مو تغيير مي كند .منفذ هاي مو باز شده و اگر به حالت طبيعي بر نگردد در اثر شستشو رنگ از منفذ هاي مو خارج شده و رنگ مو از بين مي رود . براي ثابت ماندن رنگ موها از شامپو با تركيبات اسيدي و نرم كننده هايي كه بتواند خاصيت اسيديته و قليايي مو را به حالت طبيعي بر گرداند استفاده نماييد.

پيش رنگ و مراحل رنگ

دانه مصنوعي دادن (پركلراسيون )

مويي كه فاقد هر گونه پيگمنت است و رنگ را به سختي قبول مي كند براي پوشش بهتر از عمل دانه مصنوعي قبل از رنگ استفاده كنيد.

براي پوشاندن مو هاي سفيد پراكنده به طور نا منظم براي مو هايي با ۸۰ درصد سفيد در جلوي سر و ۳۰ درصد سفيد در قسمت هاي پشت سر و گردن . براي قسمت هاي جلوي سر مخلوط يك رنگ پايه با اكسيدان ۲۰ حجمي و براي قسمت هاي پشت سر رنگ را با اكسيدان ۳۰ حجمي تركيب كنيد .

موقعي كه مو نياز به دانه مصنوعي دارد

تيره كردن رنگ هاي روشن

تيره كردن مش به رنگ طبيعي مو

مو هايي كه دانه هاي رنگي قرمز خود را در اثر گذاشتن رنگ هاي روشن و دكلره از دست داده اند.

بازگشت رنگ سرد به گرم

بهتر رنگ گرفتن مو هاي سفيد و مو هاي اسيب ديده

ثابت نگه داشتن رنگ مو در مو هاي متخلخل و اسيب ديده

تغيير پايه رنگ از گرم به سرد و بر عكسبراي تغيير رنگ پايه گرم به سرد بايد اول موها را دكاپاژ كرد.براي تغيير رنگ پايه سرد به گرم از دانه مصنوعي استفاده نماييد

 

منبع : سالن زيبايي الماس نشان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۴:۰۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)