عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

ارتودنسی متحرک نامرئی invisalign

سیستم های ارتودنسی متحرک نامرئی با عنوان invisalign و سایر تکنیک های مشابه، شامل استفاده از آتل های شفاف و نازک سفارشی است که برخلاف بریس های سنتی می توانند خیلی راحت پوشانده و خارج شوند.

گر چه این یک سیستم استاندارد است، اما باید تشخیص داده شود؛ تجزیه و تحلیل شود و توسط یک متخصص ارتودنسی طراحی و کنترل شود. همه روشهای ارتودنسی متحرک نامرئی نتیجه یکسانی ندارند و این به درمان ارتودنسی پزشک بستگی دارد.

ارتودنسی متحرک نامرئی چیست؟
Invisalign راهی کاملا نامرئی برای صاف کردن دندان ها و رسیدن به لبخندی است که همیشه آرزوی آن را داشته اید. با استفاده از فناوری تصویربرداری سه بعدی رایانه ای، Invisalign تمام برنامه رویه شما را از موقعیت اولیه تا موقعیت دلخواه به تصویر می کشد. سپس یک سری ترازکننده های شفاف به صورت سفارشی ساخته می شوند.

مزایای ارتودنسی متحرک نامرئی چیست؟
برخلاف ارتودنسی ثابت سنتی، هیچ براکت یا سیم فلزی وجود ندارد. در بیشتر موارد، این بدان معنی است که برای انجام تنظیمات زمان کمتری لازم است.

ترازکننده های اینویزالینگ قابل جابه جایی هستند که به شما امکان انعطاف پذیری را می دهد تا هنگام خوردن و آشامیدن آنها را از بین ببرید.

آیا این روش جدیدی برای صاف کردن دندان ها است؟
در گذشته، دندانپزشکان و ارتودنتیست ها سالها با موفقیت از ارتودنسی متحرک استفاده می کردند. با این حال، با استفاده از فناوری سه بعدی رایانه ای،

می توان از سیستم Invisalign برای درمان طیف وسیعی از بیمارانی که می خواهند دندان های خود را صاف کنند، استفاده کرد. نرم افزار ClinCheck به بیماران این امکان را می دهد که برنامه درمانی خود را از ابتدا تا انتها، حتی قبل از شروع مشاهده کنند.

چه تعداد بیمار تحت درمان ارتودنسی متحرک نامرئی هستند؟
بیش از 3 میلیون بیمار در سراسر جهان تحت درمان با Invisalign قرار گرفته اند. تعداد لبخندهای اینویسالاین هر روز بیشتر می شود.

آیا صف آرایی ها بر گفتار تأثیر می گذارد؟
اکثریت قریب به اتفاق بیماران هیچ تاثیری در گفتار گزارش نمی کنند. با این حال، همانند براکت های ارتودنسی سنتی، یک دوره تنظیم اولیه با داشتن چیز جدید در دهان وجود دارد.

چقدر باید از ترازکننده ها استفاده کنم؟
این یکی از سوالات متداول است. مرتب کننده ها باید همیشه پوشیده شوند؛ به جز غذا خوردن، مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن.

رفرنس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۶:۱۰ توسط:netware موضوع: SPONSERED نظرات (0)