عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

لمینت دندان اقتصادی

باتوجه به هزینه های گزاف دندانپزشکی و عدم پوشش بیمه ها به تازگی لمینت دندان اقتصادی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استقبال مردم نیز از این نوع خدمات باعث گرایش کلینیک دندانپزشکی و مراکز درمانی به پرداخت اقساطی هزینه های لمینت می شود.

لمینت دندان:
لمینت دندان یک روکش ظریفی است که با توجه به فرم و شکل دندان های فرد توسط  دندانپزشک ترمیم و زیبایی دندان  ایجاد می شود. هدف از لمینت دندان تغییر رنگ ، شکل و افزایش زیبایی دندان های شما است. این روکش از جنس سرامیک بوده و برای قرارگیری آن بر روی دندان ها نیاز به تراشیدن بخشی از دندان است تا لمینت دندان بر روی دندا ها قرار بگیرد.

اگر در شرایطی قرار دارید که امکان بازپرداخت تمام هزینه های لمینت و درمان دندان های خود را ندارید، می توانید با مراجعه به کلینیک ها، بخشی از هزینه لمینت درمانی را از شما دریافت کنند و شما مابقی آن را به صورت ماهانه از حسابتان برداشت کنید. در این نوع از پرداخت، تمام هزینه ی درمان بصورت کامل پرداخت نمی شود.

مراحل انجام لمینت دندان اقساطی:
اولین کار برای نصب لمینت در دهان بیمار، تراشیدن مقدار کمی از میانی دندان های بیمار است. سپس از دندان قالب گیری می شود و پس از ساخت آن دندانپزشک یک روکش موقتی بر روی دندان های بیمار قرار می دهد. بعد از ساخت، دندانپزشک لمینت را با استفاده از چسب های مخصوص بر روی دندان های بیمار قرار می دهد. توجه داشته باشید که نوع این چسب ها و تعداد مراجعات شما به کلینیک دکتر بر قیمت اقساطی شما اثرگذار خواهد بود.

مدت زمان کارایی لمینت دندان:
نکته ای که پیش از نصب لمینت دندان باید از آن آگاهی داشته باشید این است که طول عمر و مدت کارایی لمینت دندان همیشگی نیست و تاریخ انقضا دارد. معمولا مدت زمان آن بسته به عواملی همچون میزان توجه به سلامتی دهان و دندان متفاوت است.

مزایای لمینت دندان
·         لمینت دندان با توجه به کیفیت خوبی که دارند در برابر رنگ ها و لکه ها مقاوم است.

·         یکی دیگر از ویژگی های اصلی لمینت دندان کیفیت شفافیت آن ها است که باعث می شود که اطرافیان متوجه وجود لمینت در دندان های شما نشوند.

·         طول و ماندگاری لمینت دندان بسیار بالا است و نیازی به تعویض و جایگزینی هر ساله آن ها نمی باشد.

·         انجام لمینت دندان علاوه بر این که باعث ایجاد لبخندی زیبا برای افراد می شود، به سلامتی دهان و دندان شما نیز کمک می کند.

رفرنس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۴۵ توسط:netware موضوع: SPONSERED نظرات (0)