عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

قیمت ارتودنسی دو دندان جلو

شاید وقتی حرف از ارتودنسی می شود، تصور کنید که این روش درمانی تنها مناسب افرادی است که تمام دندان هایشان نافرم می باشد. در صورتیکه اینطور نبوده و می توان تنها یک یا چند دندان را هم با ارتودنسی درمان کرد. موضوع بحث در اینجا، ارتودنسی دو دندان جلو است که در بخش های بعدی مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

دلایل نیاز به ارتودنسی دو دندان جلو
·         فشار اعمال شده بر روی دندان ها: هنگامی که دندان های جلو کج بوده و در جای نامناسبی قرار گرفته باشند، در هنگام غذا خوردن، فشار زیادی به دندان ها وارد خواهد شد. این فشار سبب می گردد تا دندان ها زودتر از موعد آسیب ببینند.

·         پوسیدگی دندان های دیگر: کج بودن و نافرم بودن دندان های جلو علاوه بر اینکه سبب آسیب رسیدن به خودشان می شود، باعث می گردد تا به دندان های دیگر هم فشار آورده و آنها را در معرض پوسیدگی قرار دهد.

·         ایجاد مشکلات مرتبط با فک: وقتی دندان های جلویی کج باشد، سلامت فک و دهان به خطر می افتد. اینطور که استخوان های فک بعد از مدتی ساییده شده و مشکلات بزرگتری را به همراه خواهد داشت.

اهمیت ارتودنسی دو دندان جلو:
حال که پیرامون دلایل ارتودنسی دو دندان های جلو صحبت شد، بی شک متوجه میزان اهمیت این روش درمانی شده اید. پس اگر به زیبایی خود اهمیت می دهید، اگر سلامت فک و دهان برایتان مهم است، اگر می خواهید دیگر دندان هایتان سالم باشد، سعی کنید در صورت نیاز، اولین فرصت را به درمان و انجام ارتودنسی اختصاص دهید.

قیمت ارتودنسی در سال 1401
قیمت ارتودنسی دو دندان جلو را نمی توان یک هزینه مشخصی اعلام کرد. زیرا عوامل موثر بسیاری وجود دارد که مدام قیمت ها را تحت تاثیر قرار می دهد. مثلاً:

·         پکیج بهداشتی دهان و دندانی که در آغاز دوره ارتودنسی ارائه می شود، بسته به نوسان بازار تغییراتی به همراه خواهد داشت.

·         ممکن است در طول درمان نیاز به شیوه های درمانی مکمل هم باشد که آن ها خود دارای هزینه جداگانه هستند.

·         شدت مشکلی که دندان و فک بیمار دارد، هزینه ارتودنسی را کم یا زیاد خواهد کرد.

·         نوع ارتودنسی انتخابی توسط بیمار و یا به تشخیص پزشک، رابطه مستقیمی با قیمت ارتودنسی دارد.

اما اگر می خواهید به صورت دقیق و با جزئیات از قیمت ارتودنسی در سال 1401 مطلع شوید، باید با مطب دندان پزشکانی که در این زمینه تخصص دارند در ارتباط بوده و لیست قیمت و تعرفه های آن ها را دریافت نمایید.

رفرنس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۳:۴۹ توسط:netware موضوع: SPONSERED نظرات (0)