عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

ایمپلنت دندانی، هزینه و همه چیز درمورد آن

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش های جایگزینی دندان از دست رفته است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمپلنت دندانی و هزینه های آن و اطلاعات کاربردی در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ایمپلنت دندان چیست؟
خود واژه ایمپلنت اشاره به هر وسیله یا ابزار پزشکی دارد، که برای بازگرداندن عملکرد و یا کمک به بهبود عملکرد یک عضو آسیب دیده یا از بین رفته استفاده می شود. ایمپلنت دندان هم یک وسیله دندانپزشکی است که برای پر کردن جای خالی دندان از دست رفته یا کشیده شده استفاده می شود. یک ایمپلنت شامل چندین بخش است که در مجموع با کمک یک عمل جراحی توسط جراح دهان، فک و صورت یا سایر متخصصان دندانپزشکی واجد شرایط در استخوان فک کاشته می شود. ایمپلنت ها جایگزین خوبی برای ریشه دندان و تاج آن خواهند بود.

هزینه ایمپلنت دندان
هزینه ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک محدوده خاص ندارد. بسته به اینکه چه تعداد ایمپلنت می خواهید و آیا اینکه نیاز به عمل پیوند استخوان دارید یا نه، و اینکه محل شما کجاست یا جراحتان کیست، هزینه ها میتواند بسیار متفاوت باشد. اما به نظر میرسد قیمت هر واحد ایمپلنت به ازای هر دندان چیزی بین 2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان متغیر باشد.

همچنین همه چیز را درمورد جرم گیری بدانید.

انتظارات پس از جراحی ایمپلنت
قبل از اینکه با این روش صاحب یک یا چند دندان دائمی شوید باید مزایا و معایب آن را سبک و سنگین کنید و با آمادگی و اطلاعات بیشتر زیر تیغ جراحی بروید. در ادامه با مهمترین مزایا و معایب ایمپلنت دندان آشنا خواهید شد.

بریج
بریج نوعی پروتز (ثابت و متحرک) دندان است که می تواند جای خالی دندان ها را پر کند. یک نوع از بریج دندانپزشکی تحت عنوان بریج بر پایه ایمپلنت دندان شناخته می شود و به این صورت است که در دو طرف آن یک یا دو ایمپلنت کاشته می شوند. مابین این دو ایمپلنت بریج قرار می گیرد. بریج ها در واقع پلی بین دو دندان به شما می روند.

سخن آخر
ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و کاربردی را در زمینه هزینه ایمپلنت دندان و ایمپلنت دندانی و همه چیز در مورد آن را در اختیار شما قرار دهیم و به شما بگوییم باید برای استفاده از ایمپلنت های دندانی چه نکاتی را در نظر بگیرید. امیدواریم از این مطلب استفاده کرده باشید و برای شما مفید بوده باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۴:۴۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)