عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

انواع بازارهای طلا و جواهرات در اینترنت

در کشور ما با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی، ایجاد اعتماد برای مشتریان و جا افتادن فرهنگ خرید اینترنتی، مشتریان غالبا خرید خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند که این خریدها عموما در سایت‌های فروشگاهی معتبر، کانال‌های پیام‌رسان‌های موبایلی و صفحات تجاری اینستاگرامی انجام می‌گردد.

ضمانت‌های امنیتی خرید اینترنتی

تمامی سایت‌های فروشگاهی که در ایران فعالیت می‌کنند زیر نظر ارگان‌های امنیتی و دولتی قرار دارند تا امنیت هر خرید تضمین شود. دو نماد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی و نماد وزارت صنعت، معدن و تجارت دو نماد مهم هستند که سایت‌های فروشگاهی باید آن را اخذ کنند که کاکامی مجوز ساماندهی را دریافت کرده و نماد وزارت صنعت در حال پیگیری برای اخذ آن است.

کاکامی برای تضمین ایمنی پرداخت خرید آنلاین طلا از درگاه طلایی زرین پال بهره می گیرد تا مشتریان با خیالی راحت پرداخت خود را در بهترین درگاه های بانکی انجام دهند

بیشتر بخوانید :

خرید گوشواره طلا
خرید حلقه ازدواج
مزیت‌های خرید اینترنتی طلا در چیست؟

مشتری با مراجعه به فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات با یک ویترین مجازی با انبوهی از محصولات مواجه می‌شود که هر کدام از این محصولات صفحه‌ای جداگانه بهمراه اطلاعات جزئی مرتبط دارند. مشتری بدون گذراندن وقت خود در خیابان‌های شهر، شلوغی و ترافیک، عدم شناخت کافی و نداشتن اطلاعات نسبت به طلای انتخابی خود و فارغ از استرس‌های خرید طلا، براحتی می‌تواند خرید خود را با علم به همه ابعاد طلای انتخابی خود انجام دهد.

منبع : فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۸:۳۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)