عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

معرفی بهترین جراح لاغری در تهران

در مقاله ای در سایت، لیستی از بهترین جراح لاغری در ایران را به شما معرفی کردیم. در این مطلب نیز یک لیست از بهترین جراح لاغری در تهران را برای شما آورده ایم و به تخصص آن ها پرداخته ایم. لازم به ذکر است که ترتیب لیست و اسامی به صورت رندوم و تصادفی است.

دکتر طاها عنبرا
اولین پزشک متخصصی که در این لیست به عنوان بهترین جراح لاغری در تهران برای شما معرفی کرده ایم، دکتر طاها عنبرا متخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی عمومی در تهران می باشند. دکتر طاها عنبرا سال های متمادی در زمینه جراحی های لاغری، لاپاراسکوپی و انواع دیگر جراحی فعالیت داشته اند.

ایشان دارای بورد تخصصی جراحی عمومی و لاپاراسکوپی از دانشگاه تهران بوده و بیش از 19000 عمل جراحی موفق، بیش از 14000 عمل اسلیو معده موفق در سابقه پزشکی خود تا به امروز داشتند.

دکتر حامد قدسی
دومین پزشک متخصصی که در این لیست به عنوان بهترین جراح لاغری در تهران برای شما معرفی کرده ایم، دکتر حامد قدسی متولد ۱۳۴۸ می باشند. ایشان پس از پایان دوره تحصیلات تخصصی جراحی، دوره های بسیاری از جراحی لاپارسکوپی پایه و پیشرفته، تیروئید و چاقی را در داخل و خارج از کشور گذرانده اند و امروزه در زمینه جراحی های لاپاراسکوپی پیشرفته، چاقی و تیروئید و همچنین جراحی پلاستیک شکم و سینه و لیزر لیپولیز فعالیت تخصصی دارند.

دکتر مهدی سلیمی
سومین پزشک در این لیست بهترین جراح لاغری در تهران، دکتر مهدی سلیمی است. او فوق تخصص لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی لاغری و متابولیک، متخصص جراحی عمومی فلوشیپ، جراحی لاپاراسکوپی تهران و عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی هستند.

دکتر علیرضا خلج
چهارمین پزشک متخصصی که در این لیست به عنوان بهترین جراح لاغری در تهران برای شما معرفی کرده ایم، دکتر علیرضا خلج دارای فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاغری و متابولیک می باشند. دکتر خلج دارای سوابق تحصیلی و مدارک دوره های تخصصی از دانشگاه ها و بیمارستان های پزشکی داخل و خارج کشور هستند.

دکتر سعید شمس
پنجمین پزشک متخصصی که در این لیست به عنوان بهترین جراح لاغری در تهران برای شما معرفی کرده ایم دکتر سعید شمس که فارغ ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران و فوق تخصص جراحی‌ های چاقی و لاپاراسکوپی در تهران است. تعداد بیش از 3000 جراحی لاغری نشان دهنده تجربه و سوابق زیاد ایشان بوده است.

منبع: weightlossurgery.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۹:۴۰ توسط:netware موضوع: SPONSERED نظرات (0)