عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

برای انتخاب بهترین جراح لاغری چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

اگر شاخص توده بدنی یا BMI شما برابر با ۴۰ یا بیشتر از آن است و با هیچ روش دیگری نتوانسته اید تاکنون در محدوده وزنی سالم قرار بگیرید، این یعنی احتمالاً شما برای کاهش وزن با عمل لاغری می توانید کاندید خوبی باشید. در این حین برای انجام عمل جراحی، باید به دنبال بهترین جراح لاغری باشید تا نتیجه عمل شما بهترین باشد.

مهم ترین ملاک ها برای پیدا کردن یک جراح متخصص چاقی
در ادامه به ملاک هایی که در انتخاب یک جراح لاغری خوب تاثیرگذار هستند، اشاره خواهیم کرد:

تسلط بر همه روش های جراحی لاغری
به طور کلی جراحی لاغری یک روش نسبتاً بی خطر است و بیشتر بیمارانی که این عمل را انجام داده اند، بدون عارضه و با درصد موفقیت بالایی توانسته اند چاقی خود را درمان کنند. عمل اسلیو معده و بای پس معده متداول ترین جراحی های لاغری هستند که افراد برای خود در نظر می گیرند. بهترین جراح لاغری نه تنها باید به این دو روش، تسلط کامل داشته  باشد بلکه باید به تمام روش ها و تکنیک های مختلف جراحی چاقی مسلط باشد و و جدیدترین روش جراحی لاغری را بشناسد.

اهمیت جان و سلامتی بیمار برای جراح
بهترین جراح لاغری با زندگی بیمارانش سر پول و هزینه بازی نمی کند. اگر شما واقعا کاندید مناسبی برای عمل جراحی نباشید او دست رد به سینه شما می زند. او نه تنها شما را عمل نمی کند بلکه دلسوزانه به شما توصیه می کند که هیچگاه چنین عملی انجام ندهید.

تخصص جراح
یک جراحی عمومی و یا جراح دیگری هم می تواند این عمل را انجام دهند؛ اما آن ها تنها به صورت تجربی انجام این عمل ها را یاد گرفته اند. جراح لاغری علاوه بر دوره جراحی عمومی، چند سال دوره های تخصصی جراحی چاقی و باریاتریک را می گذراند و طی این مدت تمام تکنیک های لاپاراسکوپی را فرا می گیرد

آمار و درصد موفقیت عمل های انجام شده توسط جراح
این حق بیمار است که درباره نحوه عملش و همچنین درصد موفقیت یا شکست اعمالی که جراحش انجام داده مطلع شود. زمانی که جراحتان به شما اطلاعات و آمار و ارقام کاملی از عمل های انجام شده و نتایج پس از عمل بیمارانش به صورت صادقانه ارائه داد، می توانید به او به چشم بهترین جراح لاغری نگاه کنید.

نظرات و تجربه بیماران
یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن بهترین جراح لاغری، پرس و جو از بیماران و مراجعان آن جراح است. اگر جراح در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد یا وبسایت اختصاصی دارد می توانید به بخش نظرات مراجعان و بیماران سر بزنید تا نظرات آن ها را ببینید.

منبع: weightlossurgery.ir


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۷:۴۴ توسط:netware موضوع: SPONSERED نظرات (0)