عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

ترمیم و زیبایی دندان و هر آنچه که باید بدانید.

اگر به تازگی با مسئله زیبایی لبخند و تأثیر ترمیم و زیبایی دندان بر اصلاح طرح لبخند برخورد کرده‌اید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

ترمیم و زیبایی دندان چیست؟
اگر دندان های شما از دست رفته، پوسیده، ضعیف یا شکسته است، ممکن است نیاز به ترمیم دندان داشته باشید. نمونه‌هایی ازروش های ترمیم‌ دندان شامل پر کردن، روکش‌ها، ایمپلنت‌ها، بریج‌ها و دندان‌های مصنوعی است. که این روش ها می تواند عملکرد طبیعی دندان های شما را بازیابی کند و همچنین ظاهری زیبا به دندان های شما بازگرداند.

آیا به ترمیم و زیبایی دندان نیاز دارید؟
اگرچه دندانپزشکی زیبایی و دندانپزشکی ترمیمی روی یکدیگر همپوشانی دارند، زیرا هر دو به عنوان مثال در مواقعی از روکش‌ها و ایمپلنت‌ها برای ترمیم دندان استفاده می‌کنند، اما تفاوت اصلی بین این دو تمرکز و سطح تخصص دندانپزشک است.

در جایی که یک دندانپزشک ترمیمی در کمک به فرد برای دستیابی به مجموعه‌ای از دندان‌های کاملاً کارآمد متوقف می‌شود، دندانپزشک زیبایی فراتر از آن عمل می‌کند و نه تنها عملکرد دندان‌ها را اصلاح می‌کند، بلکه به دنبال دستیابی به نتایجی است که به خوبی با ایده فرد در مورد لبخند زیبا مطابقت دارد. این امر مستلزم تخصص و سطح بسیار دقیقی از ظرافت است زیرا دندانپزشک زیبایی باید حتی به جزییات جزئی از جمله اینکه در هنگام لبخند زدن چقدر از دندان ها قابل مشاهده است و غیره توجه کند.

چند درمان زیبایی دندان می تواند شامل موارد زیر باشد:
 

·         سفید کردن دندان

·         ونیر پرسلن

·         تاج دندان

·         پل یا بریج دندان

·         کامپوزیت دندان

·         ایمپلنت دندان

·         صاف کردن دندان ها

·         پرکردن همرنگ دندان

·         الاینرها

برخی از روش های رایج دندانپزشکی زیبایی چیست؟
انواع روش های ترمیم و زیبایی دندان جلو که می تواند به شما در بهبود لبخند کمک کند:

بلیچینگ
یکی از رایج ترین روش های دندانپزشکی زیبایی بلیچینگ دندان است که در این روش از مواد شیمیایی برای سفید کردن دندان ها استفاده می کند.

باندینگ
باندینگ از مواد همرنگ دندان برای پر کردن شکاف بین دندان ها و اصلاح دندان های شکسته استفاده می کند. این روش را می توان در یک بار ویزیت به طور کامل انجام داد

ونیر ها
ونیرها شامل قطعات نازکی از پلاستیک یا چینی هستند که برای تغییر شکل و رنگ روی دندان ها قرار می گیرند. آنها برای دندان هایی که تغییر رنگ داده، شکسته شده، فاصله داره یا کج هستند استفاده می شود.

تاج ها
از تاج ها برای پوشاندن دندان استفاده می شود تا بتوان ظاهر و شکل طبیعی آن را بازیابی کرد. آنها یکی از طولانی ترین روش های زیبایی هستند و جایگزینی برای ونیر ها هستند، اما تاج ها اغلب گران تر هستند.

چگونه باید روشی را انتخاب کنم؟
متخصص ترمیم و زیبایی شما می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد یک عمل زیبایی کمک کند، زیرا آنها در تکنیک هایی که ممکن است بتوانند لبخند شما را بهبود بخشند، به خوبی آشنا هستند.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۷:۴۵ توسط:netware موضوع: SPONSERED نظرات (0)