عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

دستبند طلا و جذابیت‌های آن

همه‌ی مردم دوست دارند تیپ و ظاهر زیبا و جذابی داشته باشند و برای این منظور هم از انواع مختلف وسایل زینتی و لباس و اکسسوری کمک می‌گیرند. یکی از جواهراتی که مثل یک برند برای شخصیت شما عمل می‌کند دستبند است. بنابراین در پوشیدن آن باید دقت کنید تا پیوندی شیک با سایر تیپ شما داشته باشد. مثلاً همیشه سعی کنید دستبند و ساعت خود را از زیر آستین بیرون بیاورید تا دیده شود. یا اگر ساعت لوکس و گران‌قیمتی دارید پیشنهاد می‌کنیم آن را در معرض خراش برداشتن با دستبند طلا قرار ندهید. یعنی هر دو را به یک دست نبندید. اگر مثلاً ساعت را به مچ دست چپ می‌بیندید، دستبند را حتماً در دست راست استفاده کنید.

همچنین باید بدانید که دستبند طلا در اندازه‌ی استاندارد باید کاملاً روی مچ دست شما بنشیند و خیلی بالا و پایین نشود. توجه داشته باشید که اصولاً پهن‌ترین قسمت مچ دست یا قسمت پایین استخوان مچ که در کنار کف دست قرار دارد را برای سایز دستبند اندازه‌گیری می‌کنند. این قسمت را با نخ یا متر اندازه بگیرید و عدد دقیق آن را یادداشت کنید. هنگام خرید دستبند، شما باید ۱.۳ سانتی‌متر به اندازه‌ی دور مچ اضافه کنید تا دستبند طلا در دست خیلی تنگ نباشد. اگر دوست دارید که دستبند طلا در دستتان آزاد باشد و حرکت زیادی داشته باشد بهتر است حدود ۲.۵ سانتی‌متر به عدد مچ دست خود اضافه کنید نه ۱.۳ سانتی‌متر.

بیشتر بخوانید :

خرید النگو طلا
خزید انگشتر طلا
همچین توصیه می‌کنیم که زیورآلات خود را همیشه بر اساس فرم بدن خود انتخاب کنید. اگر دست‌های بزرگی دارید، حتماً دستبند طلای درشت خریداری کنید. چون دستبندهای ظریف روی دست‌های شما جلوه‌ی چندان زیبایی ندارند و اصلاً به چشم نمی‌آیند.

منبع : کیش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۴:۴۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)