عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

بیمه هزینه عمل بینی را در چه شرایطی پوشش می دهد؟

مشکلاتی که می توانند بیمه ها را مجاب به پرداخت هزینه ها (یا بخش هایی از کل هزینه) کنند محدود هستند و در ادامه به صورت خلاصه مورد بررسی قرار گرفته اند.

تنگی مجرای بینی

مجرای بینی از ابتدای بینی شروع شده و مسیر هوایی را تا ابتدای پشپ حلق ادامه می دهد. گاهی اوقات به دلیل وارد شدن ضربه به بینی و یا یک اتفاق دیگر ممکن است یکی از دو مجراحی بینی دچار تنگی شود.

اگر این مشکل حاد باشد می تواند تنفس را به خطر بی اندازد. هزینه عمل بینی در بیمارانی که قصد جراحی زیبایی بینی نیز دارند می تواند توسط شرکت های بیمه کاسته شود.

بزرگ بودن مخروط داخلی بینی

به مخروط های بینی در اصل شاخک بینی گفته می شود که ساختارهایی حیاتی در داخل بینی ما هستند. این شاخک ها استخوان باریک و اسفنجی برآمده از دیواره حفره بینی هستند که وظیفه آن ها تعدیل جریان هوای ورودی و خروجی از طریق بینی است.

بزرگ بودن این شاخک ها می تواند مشکل تنفسی ایجاد کند و درمان آن می تواند شامل تکنیک جراحی نیز باشد. چنانچه برای برطرف کردن این مشکل قصد عمل دارید بیمه بخشی از هزینه ها را پشش می دهد.

شکستگی جزئی تا شدید استخوان ها بینی

شکسته شدن هر بخشی از استخوان بینی می تواند معضیل بزرگی سوای از زیبایی برای عملکرد بینی و تنفس ما ایجاد کند. شکستگی می تواند باعث وارد شدن آسیب به بافت نرم بینی نیز شود و احتمالا خونریزی را نیز بالا می برد.

چنانچه قصد دارید در کنار ترمیم بینی شکسته اقدام به عمل زیبایی بینی کنید بخش هایی از هزینه عمل بینی (مربوط به ترمیم شکستگی) توسط برخی بیمه ها تقبل می شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۰:۳۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)