عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

پودر کاکائوی خوب

کاکائو درختی از تیره پنیر کیان که برگهای ساده ومتقابل دارد ‌و گل های ان کوچک و قرمز و میوه اش زرد رنگ است بعد از رسیدن میوه ٬ ان را خشک میکنند دانه های ان را جدا کرده و از ان پودر کاکائو تهیه می شود درخت کاکائو بیشتر در نواحی افریقا و بخشی از امریکای جنوبی کاشته می شود از پودر کاکائو در بیشتر کشورها شکلات تهیه می شود که کشور بلژیک بیشترین مصرف کاکائو را دارد که دو برابر سایر کشورها مصرف دارند.

روش تشخیص پودر کاکائو اصل: شکلات هایی که در دهان می ماسد کره کاکائو آن تقلبی است و به علت گرانی کاکائو از چربی های جایگزین استفاده می شود و این موضوع را نیز در جلد شکلات ها درج نمیکنند.

 طریقه مصرف پودر کاکائو: این پودر بیشتر در شکلات وشیر و درانواع کیک ها و بیسکویت و غیره استفاده میشود

 قیمت پودر کاکائوی خوب در بازار

پودر کاکائو درجه یک مرغوب تیره است که قیمت انها بر حسب برند کیفیت عطر طعم ماندگاری مرغوبیت و غیره متفاوت است ودرجه یک ان گرانتر و با کیفیت است و تشخیص پودر اصل از تقلبی آن بسیار مشکل است و تنها تاجران ماهر در این زمینه می توانند اصل از تقلبی آن را تشخیص دهند زیرا به تجربه و مهارت زیادی لازم است. کاکائو اصل اغلب قیمت گرانی دارد بر همین اساس تقلبی ان در بازار زیاد شده است.

حتما بخوانید :

بهبود دهنده نان 
سوکرالوز
فروش پودر کاکائو با طعم های مختلف

فروش کاکائو بیشتر به صورت شکلات است که در کارخانجات با دیگر طعم دهنده ها تهیه می شود مثلا شکلات کاکائو با پودر نارگیل یا شکلات کاکائو با طعم دهندها.شیر کاکائو که بسیار معروف است که با شیر و کاکائو تهیه می شود در کافی شاپ ها نیز برای تهیه ی انواع بستنی و دسر ونوشیدنی ها از کاکائو استفاده میکنند. یا در شیرینی فروشی ها که در تهیه انواع شیرینی و کیک نیز از کاکائو تهیه می شود.به هر صورت کاکائو در خوراکی ها کاربرد فراوان دارد و اگر از کاکائو اصل تهیه شود خواص فراوان نیز دارد.

رفرنس  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۳:۰۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)