عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

تذکر مهم برای متقاضیان کاشت موی طبیعی :

با توجه به حساسیت بسیار بالای کاشت موی طبیعی و مسائل و مشکلاتی که بعداً ممکن است به وجود آید، توصیه میشود که این کار توسط متخصص پوست و مو انجام شود زیرا متخصص پوست و مو صلاحیت های علمی و عملی لازم جهت انجام کاشت موی طبیعی را دارا می باشد. با توجه به اینکه نتایج ناشی از انجام کاشت موی طبیعی غیرقابل برگشت بوده و ترمیم آنها نیز بسیار مشکل است لذا به متقاضیان محترم این کار توصیه می شود که در انتخاب پزشک خود نهایت دقت و وسواس را به خرج دهند تا بعداً دچار مشکلی از این بابت نگردند.

با توجه به اینکه برخی افراد ادعا میکنندکه متخصص کاشت مو می باشند و اغلب هم این تخصص را از کشورهای خارجی به خصوص کانادا و آمریکا گرفته اند، بایستی متذکر شد که رشته دانشگاهی به نام “تخصص کاشت مو” وجود خارجی ندارد. واقعیت این است که فقط رشته دانشگاهی به نام بیماری های پوست و مو وجود دارد که متخصصین این رشته میتوانند در حوزه تخصص خود اقدام به کاشت موی طبیعی نمایند.

با توجه به تبلیغات فراوان کاشت موی طبیعی در مطبوعات، تلویزیون و به خصوص کانال های ماهواره ای و این نکته که بسیاری از این تبلیغات به شدت وسوسه آور و فریبنده می باشند، تقاضا میشود قبل از انجام کار از تخصص و تجربه پزشک خود کاملا مطمئن شوید زیرا بعداً راه برگشتی وجود ندارد. هرگونه رودربایستی و خجالت در این زمینه مهم و حیاتی را کنار بگذارید و یادتان باشدکه انتخاب پزشک و تحقیق در مورد صلاحیت و تخصص وی حق طبیعی و قانونی شما است.

مرجع : سایت بهداشت و سلامت نسخه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۳۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)