عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

نحوه ست کردن لباس با سرویس طلا

طلا و جواهر در هر شکلی می‌توانند هر لباسی را عالی جلوه دهند. حتی می‌توانند لباس‌های خسته کننده و بی روح را جلوه ببخشند و درخشش آنها را دو برابر کنند. در واقع می‌توان گفت که هیچ دلیلی برای عدم خرید آنلاین طلا و جواهر وجود ندارد و نباید از خرید سرویس‌های طلای درخشان و پر زرق و برق دچار عذاب وجدان شوید. بعد از دانستن بایدها و نبایدهای خرید طلا، سراغ خرید بروید و از سرویس‌های طلای خود لذت ببرید و بگذارید هر کدام از آنها درباره سبک و استایل شما بگویند.

اما با تمام این حرف‌ها، آیا می‌دانید که سخت‌تر از انتخاب لباس چه کاری است؟ بله، درست است. انتخاب و خرید سرویس طلای مناسب با لباسی که می‌خرید، می‌تواند حتی سخت‌تر از انتخاب و خرید خود لباس باشد.

انتخاب سرویس به تنهایی می‌تواند آسان باشد، اما زمانی که بخواهید آن را با لباس خود ست کنید می‌تواند به سخت‌ترین کار تبدیل شود و برخی افراد با انتخاب‌های نادرست می‌توانند ظاهر لباس را به شدت خراب کنند. آیا این مشکل برای شما آشنا نیست؟ درست است: این شما نیستید که تنها این مشکل را دارید و در این موضوع به هیچ عنوان تنها نیستید. بیشتر خانم‌ها در سراسر جهان درگیر این موضوع هستند! به عنوان مثال عروس‌ها هنگام خرید سرویس طلا به مشکل بر می‌خورند و نمی‌توانند به درستی تصمیم گیری کنند. آنها می‌توانند با توجه به مدل لباس عروس خود و دانستن نکاتی درباره خرید سرویس طلا عروس سراغ خرید بروند و خرید آسانی داشته باشند.

انتخاب صحیح سرویس طلا می‌تواند علاوه بر زیباتر نشان دادن ظاهر شما، لباس شما را نیز زیباتر جلوه دهد بنابراین این کار باید در نهایت دقت انجام شود. در ادامه این مقاله از  طلا فروشی اینترنتی کیش طلا موارد مهمی را عنوان خواهیم کرد که به شما در انتخاب صحیح کمک خواهند کرد

1. سرویس طلا را مناسب با هر موقعیت استفاده کنید

لباس و مراسم‌ها هر کدام نیاز به سرویس طلای مناسب به خود را دارند. وقتی قرار است لباس مجلسی بپوشید که یقه آن باز است و مراسم نیز مراسم عروسی نزدیکان شما باشد، مسلما می‌توانید سراغ سرویس‌های طلایی بروید که گردنبند آنها بسیار پر زرق و برق و پرسنگ است.

2. لباس‌های شلوغ با سرویس‌های طلای ساده ست می‌شود

مطمئنا این نکته را همه می‌دانند، اما برای آن دسته از افرادی که اطلاعی در این باره ندارند، باید عنوان کنیم که  لباس‌های شلوغ و طرح‌دار به هیچ عنوان با سرویس‌های طلای شلوغ زیبا نمی‌شوند و بهتر است برای این مدل لباس‌ها سراغ سرویس‌های ساده‌تر و مینیمال‌تر رفت.

3. استفاده از گوشواره‌های بلند سرویس طلا

مطمئنا همه خانم‌ها در همه مراسم‌ها، برای زیباتر جلوه دادن ظاهر خود بیشتر به لباس اهمیت می‌دهند. اما باید بدانید که ست کردن لباس با سرویس طلا و استفاده درست از آن است که می‌تواند هم ظاهر شما و هم ظاهر لباس شما را درخشش بیشتری بدهد. به عنوان مثال می‌توانید تنها از دستبند سرویس طلا استفاده کنید و یا حتی فقط سراغ گوشواره‌های بلند سرویس طلا بروید.

4. ست شدن سرویس طلا با رنگ پوست

سرویس طلا نباید فقط با لباس ست شود. خانم‌هایی امروزه برنده نبرد استفاده درست از سرویس طلا هستند که بدانند چه رنگ سرویس طلایی به رنگ پوستشان می‌آید.

سرویس طلا به رنگ سفید، پوست را روشن‌تر نشان می‌دهد. این رنگ طلا برای افرادی که پوست کدر دارند می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

رنگ پوست‌های گرم علاوه بر فلزات زرد، با سنگ های قیمتی زرد، نارنجی و سبز رنگ نیز ست می‌شود.

بیشتر بخوانید :

بهترین زمان خرید طلا
راهنمای خرید طلای کودک

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۷:۰۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)