عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

جراحی لاغری به روش لاپاراسکوپی چگونه به درمان چاقی کمک می کند؟

بر اساس فرمول محاسبه شاخص توده بدنی افرادی که BMI آن ها بیشتر از ۳۵ و ۴۰ است چاقی دارند و باید برای درمان چاقی خود اقدام کنند. صرف نظر از علت چاقی، یکی از بهترین روش های لاغری برای افرادی که چاقی و چاقی مفرط دارند (و با روش های معمول کاهش وزن موفق به از بین بردن وزن زیاد خود نشده اند) انجام عمل جراحی لاغری به روش لاپاراسکوپی است. آنچه در این مقاله می خوانید اطلاعاتی درباره انجام این عمل در افراد چاق و نحوه درمان چاقی با این روش است.

جراحی لاپاراسکوپی چیست؟

پیش‌تر مقاله‌ای با عنوان “جراحی لاپاراسکوپی چیست؟ همه چیز درمورد جراحی لاپاراسکوپی” در سایت منتشر شده که در آن مقاله به طور مفصل تمام آنچه که باید درباره عمل جراحی لاغری به این روش بدانید را به زبان ساده توضیح داده ایم.

سیستم دستگاه گوارش افراد چاق کمی متفاوت از افراد دیگر است. در این افراد سایز و حجم معده بسیار زیاد است. تحرکات روده سریع تر و همچنین ترشح و کنترل هورمون ها فرق می کند.

اشتها بسیار زیاد است، دریافت کالری بیش از اندازه و میزان سیری بسیار کم است. به طوری که افراد خیلی زود دوباره گرسنه می شوند.

طی عمل جراحی لاغری با روش لاپاراسکوپیک، یک جراح لاغری در تلاش است تا با ایجاد تغییرات اساسی در بخش های مختلف دستگاه گوارش شامل معده و روده  ها، به کاهش وزن موثر و سریع کمک کند.

برای مثال، جراح لاغری حجم معده را در عمل اسلیو معده تا ۸۰ درصد کاهش می دهد تا میزان غذای دریافتی و همچنین هورمون گرسنگی کاهش یابد. و یا در بای پس معده، جراح کاری می کند تا غذای وارد شده به معده کاهش یابد و بیشتر غذا مستقیما وارد روده ها شود. در این حالت نه تنها غذای کمتری مصرف می شود که میزان کالری کاهش یافته و اغلب غذایی که مورد نیاز نیست دفع می شود.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۰:۳۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)