عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

پاسخ به برخی سوالات کاربران کلینیک دندانپزشکی جنت اباد درباره لمینت دندان

در این مقاله با کلینیک دندانپزشکی جنت آباد یعنی تاج دنتال هممراه باشید تا پاسخ سوالات خود پیرامون لمینت دندان را دریافت کنید.

شرایط لامینت دندان چیست؟ لمینت دندان برای چه کسانی توصیه می شود؟

پاسخ :

بسته به شرایط دندانهای شما دندانپزشک شما شرایط لازم برای لمینیت دندانهای شما را مشخص خواهد کرد. اما در حالت کلی لامینیت دندان برای اکثر دندانها قابل انجام است.

ارتودنسی کنم یا لمینت؟ ( ونیرکامپوزیت بهتر است یا ارتودنسی)

این سوالی است که برای خیلی از مراجعین مطرح است. جواب این سوال را حتما باید در مشورت با دندانپزشک خود بیابید. اما لمینت دندان این مزیت را دارد که برای کسانی که انجام ارتودنسی برای آنها غیر قابل انجام است، میتواند برای رفع کجی احتمالی دندانها مورد استفاده قرار گیرد.

(اگر هنوز درباره انواع ونیر های دندان اطلاعات کاملی ندارید کلیک کنید. )

لمینیت سرامیکی بهتر است یا کامپوزیتی؟

این سوال یکی از سوالات متداولی است که مطرح می شود ، لمینیت سرامیکی و کامپوزیتی هر یک مزایا و معایب خود را دارد در نوع سرامیکی دندان تراش داده می شود اما در نوع کامپوزیتی تراشی بروی دندان داده نمی شود یا تراش دندان کم است استحکام و مقاومت لمینیت های سرامیکی بسیار بیشتر از لمینیت های کامپوزیتی می باشد . با بکارگیری هر دو این لمینیت ها می توان در خشندگی و زیبایی منحصر به فردی را بروی دندان ها بوجود آورد

حدس میزنیم از این مطلب هم خوشتان می آید ...! ایمپلنت دندان

مواد لمینیت از چه جنسی ساخته شده است؟

لمینیت پوسته نازک از نوع کامپوزیت یا سرامیکی است که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و با قرار گیری این پوسته بروی دندان فرم زیبایی در دندان ها ایجاد می شود.

رفرنس : https://www.artmandarman.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۲:۵۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)