عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

وان برای حمام نوزاد

سن : کودک یک ماهه تا کودک یک ساله  

ودکان نیاز به شستشوی زیاد ندارند واقعا هر چند روز یک بار کافی است. شما تا زمانی که بند ناف بیفتد کودک را به حمام نمی برید. بهترین راه برای حمام کردن نوزاد سینک آشپزخانه است به خاطر اینکه برای کمر شما بهتر است و اجازه می دهد که احساس کنترل بیشتری داشته باشید. ولی زمانی می رسد که کودک شما بزرگتر از سینک می شود و وان برای حمام نوزاد لازم است.

چند حمام اول می تواند بسیار ترسناک باشد اما یک صندلی حمام یا وان نوزاد که درون سینک یا وان حمام قرار می گیرد می تواند کمک کند که شما اطمینان حاصل کنید که نوزاد کوچک شما در امنیت کامل است. با این حال شما تنها از وان نوزاد یا صندلی برای چند ماه استفاده می کنید, هزینه کردن مقداری پول برای خرید این وسایل آسودگی خاطر برای شما خواهد داشت.

انتخاب های اصلی شما

سه انتخاب اول متداول ترین انتخاب ها هستند اما همگی درون سینک یا وان شما مورد استفاده قرار می گیرند.

وان مناسب سینک

برای نوزادان شما می توانید از وان خوابیده درون سینک آشپزخانه خود استفاده کنید که به شما امکان می دهد موقع حمام کردن کودک خود بایستید. اگرچه مطلقا ضروری نیست, این وان نسبتا ارزان است و مقدار زیادی از هزینه شما را کم می کند و نگرانی شما را برطرف می کند.

مناسب جاسازی در داخل وان حمام

طراحی شده برای نشستن درون وان معمولی, این وان های کوچکتر سریعتر از کل وان پر می شوند و همینطور ایمن تر هستند زیرا فضای کمتری برای لیز خوردن کودک شما وجود دارد. وضعیت لمیده برای کودکان کوچکتر را مهیا می کند و قابل تنظیم برای شما در حالت های خوابیده تا نشسته می باشدتا برای استفاده طولانی مدت تر راحت تر باشد.

صندلی های حمام

صندلی حمام یک وان نیست بلکه بیشتر یک صندلی است که درون سینک پر یا وان قرار می گیرد تا کودک شما را در آب در وضعیت قائم نگه دارد. مدل هایی برای نوزادان, مدل هایی برای کودکان بزرگتر و نوعی که وان را می پوشاند وجود دارد. در کل صندلی های حمام در اندازه های مناسب برای جاسازی در وان هستند و بسیاری حتی برای نگهداری آسان تاشو می باشند. اگرچه چندان مشهور نیستند, دو راه حل برای حمام نوزاد نیز وجود دارد که در کشورهای دیگر استفاده می شود و شروع به کسب شهرت در آمریکا کرده است.

بیشتر بدانید :

·         کودک پانزده ماهه

·         کودک هجده ماهه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۹:۵۱ توسط:netware موضوع: نظرات (0)