عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

باندینگ دندان روشی ارزان و عالی برای ترمیم دندان

باندینگ دندان یک روش با پروسه رایج  دندونپزشکی هستش که در آن از مواد کامپوزیتی هم رنگ دندان برای ترمیم برخی از مشکلات در سطوح دندان ها استفاده میشه. کامپوزیت دندان ظاهر بسیار طبیعی داره چون برای ساختنش از ترکیب ذرات پلاستیکی همرنگ دندان و همچنین ذرات و مواد بسیار ریز و میکروسکوپی شیشه مانند استفاده شده. باندینگ کامپوزیت دندان نه خیلی براقه و نه خیلی مات. به عبارتی براقیتش در حد دندان های طبیعی خودمونه و نور رو دقیقا مشابه مینای دندان خودمون ساطع میکنه. برای همین موادی که برای باندینگ دندان استفاده میشه پر طرفداره.

برای کسب اطلاعات بیشت در مورد باندینگ دندان با کلینیک دندانپزشکی جنت اباد یعنی تاج دنتال همراه باشید:  

چرا کامپوزیت دندان یک پروسه محبوب در دندانپزشکی ترمیم دندان است؟

پروسه باندینگ دندان طی چند سال گذشته به طرز عجیبی محبوب شده و تعداد کسانی که برای این پروسه  به دندانپزشک زیبایی مراجعه  میکنند زیاد شده. چرا؟ چون به نظر میرسه قیمت باندینگ دندان به نسبت سایر روش های زیبایی دندان کمتره و مدت زمان انجام کل پرووسه هم نسبتا کمتره. علاوه بر این، ترمیم دندان با این روش یک گام مهم برای اصلاج طرح لبخند به شمار میره.

اگه بخواییم یه مقایسه کوچیک بین باندیگ دندون و سایر روش های اصلاح طرح لبخند مثل ارتودنسی دندان، ایمپلنت دندان، ونیر ها، تاج دندان و … داشته باشیم میبینیم که کامپوزیت دندانی که به سطح دندن باند میشه واقعا به صرفه تر هستش و طبیعیه که در این شرایط بد اقتصادی طرفدار زیادی داشته  باشه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کامپوزیت دندان کلیک کنید.

کاربرد باندینگ دندان چیست؟

کار باند کردن یا چسپاندن مواد کامپوزیتی به سطح دندان ها رو متخصص دندانپزشکی زیبایی دندان یا متخصص ترمیم دندان انجام میده. این متخصصان برای طیف وسیعی از مشکلات دندن اقدام به باندینگ دندون میکنند. مهمترین مشکلاتی که توسط مواد کامپوزیت دندان برطرف، ترمیم یا اصلاح میشوند عبارتند از:

دندون هایی که لب پر هستند (یک لبه اون ها کنده شده)

فاصله بین دندان ها
کج بودن یک یا چند دندون
تغییر رنگ دائمی چندتا از دندان ها
ترمیم های کوچک و جزئی بر روی دندون ها
یکی از مهمترین مزایای باندینگ دندان

یک نکته مثبت دیگه در خصوص باندینگ دندان وجود داره. در واقع میخوام یکی از مهمترین مزایای باندینگ دندون رو بهتون بگم و اونم اینه که این پروسه دندونپزشکی تنها یک جلسه طول میکشه و هیچ لزومی نداره که چند جلسه رو صرف این کار کنید. این رو مقایسه کنید با ونیر دندانی مثل لمینت دندان یا ونیر کامپوزیت که ممکنه بیش از یک جلسه نیاز داشته باشن تا نصب بشن.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۸:۲۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)