عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

ویژگی‌های بهترین متخصص ارتودنسی مشهد

-متخصص ارتودنسی در مشهد

ارتودنسی یکی از شاخه های بسیار تخصصی در علم دندانپزشکی است. ارتودنسی اولین و قدیمی ترین  تخصص ایجاد شده در علم دندانپزشکی است.متخصص ارتودنسی پس از گذراندن دوره ی ۶ ساله ی دکترای عمومی دندانپزشکی در امتحان پذیرش متخصص  بهترین نمره و رتبه را کسب نموده تا بتواند وارد دوره ی تخصصی ارتودنسی شود.دوره ی تخصصی ارتودنسی ۳ تا ۴ سال میباشد. به همین علت متخصص ارتودنسی تجربه، دانش و مهارت بیشتری، نسبت به دندانپزشک عمومی، برای درمان‌های ارتودنسی و بررسی عوارض احتمالی و برطرف کردن مشکلات پیش رو و به خصوص درمان‌های پیچیده دارد. متخصص ارتودنسی پس از پایان دوره ی تخصص، در امتحان کشوری متخصصین شرکت میکند و در صورت کسب نمره ی علمی و عملی، در مهر و کارت ویزیت خود از عبارت "دارای بورد تخصصی" استفاده میکند. فقط متخصص ارتودنسی دارای بورد تخصصی میتواند عضو هیئت علمی دانشگاه باشد.

2-گزینه‌ های درمانی پیشرفته و متنوع ارتودنسی توسط بهترین متخصص ارتودنسی مشهد

امروزه روش‌های متنوع و جدیدی برای اصلاح مشکلات بایت، فاصله بین دندان‌ها، نامنظمی دندانها، نهفتگی دندانها، بیرون زدگی دندانها، بزرگی یا کوچکی فکین و دیگرمشکلات ارتودنسی وجود دارد. انتخاب روش درمانی بستگی به فاکتورهایی مانند سن، زیبایی، طول دوره درمان ارتودنسی، هزینه و ترجیح شخصی بیمار و متخصص ارتودنسی دارد. با این حال در صورتی که به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنید که تنها یک روش درمانی را انجام می‌دهد، مسلماً حق انتخاب نخواهید داشت. استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند اسکن دیجیتالی که نیاز به قالب‌ گیری سنتی را برطرف می‌نماید، ارتوپدی فک، لیزر، ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی شفاف، ارتودنسی اینویزالاین، ارتودنسی لینگوال و سایر روش‌های پیشرفته دقت و راحتی بیشتری برای بیمار و متخصص ارتودنسی به ارمغان می‌آورد.

3-هزینه انجام ارتودنسی مناسب توسط بهترین متخصص ارتودنسی مشهد

یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای اکثر بیماران از جمله متقاضیان درمان ارتودنسی، هزینه درمان است. پیش از انتخاب کلینیک ارتودنسی، بهتر است  از هزینه تقریبی درمان ارتودنسی اطلاع پیدا کنید تا بهتر تصمیم ‌گیری نمایید. هزینه درمان ارتودنسی بسته به مواد مورد استفاده و روش درمانی و همچنین پیچیدگی‌های درمانی متغیر است. تمام برندهای معتبر ارتودنسی در اروپا و آمریکا تولید می شوند  و محصولات وارداتی هستند. یکی از دلائل هزینه‌بر بودن درمان ارتودنسی این مسأله میباشد. هر چند هزینه ی درمان ارتودنسی به صورت اقساطی میباشد  و در مقایسه با بسیاری درمانها که تمام هزینه یکجا دریافت میشود، ارتودنسی درمان ارزانی می باشد. هزینه ی ارتودنسی در طی 1 تا 2 سال که برابر با طول درمان ارتودنسی است، پرداخت می شود.

4-عدم سردرگمی بیمار

 پیش از آغاز درمان ارتودنسی نیاز است بیمار اقدامات دندانپزشکی لازم روی دندانهایش مانند جرمگیری و پرکردن و عصب کشی را انجام دهد و همچنین نیاز به تهیه عکس دارد. تمام این اقدامات توسط همکاران متخصص مربوطه در مطب ارتودنسی ما انجام میشود و بیمار بین مطب های مختلف رفت و آمد نمیکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های ارتودنسی اینجا کلیک کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۵:۰۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)