عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

برخی چهره‌های ایرانی و خارجی که «کاشت مو» را تجربه کرده‌اند!

نیکلاس کیج

این هنرمند، تهیه‌کننده و کارگردان مشهور آمریکایی که بازی او در فیلمهایی مانند ترک لاسوگاس، صخره، تغییر چهره و شهر فرشته‌ها از سوابق کاری موفقش است، گرچه به‌تدریج با کم‌مویی مواجه بود، این مشکل در سال ۲۰۰۹ میلادی به حد بالایی رسید. کیج برای مقابله با این مشکل، روش پیوند مو را انتخاب کرد و امروز با موهایی پرپشت تر و جذابتر در پرده سینما حضور مییابد.

وین مارک رونی

فوتبالیست مشهور انگلیسی که از اوایل دوران جوانی دچار ریزش مو شد، در ۲۴ سالگی به درجه جدی از طاسی رسید. وی برای رفع این مشکل در ۲۶ سالگی اقدام به کاشت مو کرد.

فلوران پاینیه

خواننده و بازیگر فرانسوی که تاکنون آثاری به زبانهای فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی منتشر کرده، پس از اینکه با طاسی تقریبا کامل مواجه شد، تصمیم به پیوند مو گرفت. او که از نتیجه این کار کاملا راضی است، هیچ تردیدی برای صحبت کردن راجع به این موضوع در تلویزیون ندارد.

جان تراولتا

بازیگر سرشناس آمریکایی که بازی تحسینبرانگیز او در فیلم تغییر چهره کنار نیکلاس کیج خاطره ساز شده و به دلیل بازی و مدل مو در فیلم «تب شب یکشنبه» به شهرت رسید، کمکم دچار ریزش مو شد. گرچه او پس از کاشت مو دیگر نمیتواند موهایش را به شکل فرق وسط مرتب کند، به هرحال راهکار خوبی برای دوری از طاسی انتخاب کرد.

رافائل نادال

چهره دنیای تنیس و یکی از ثروتمندترین چهرههای دنیا در مراحل اولیه ریزش مو، این مساله را با بستن پیشانی بند پنهان میکرد اما در نهایت تصمیم گرفت در سال ۲۰۱۶ میلادی، زمانی که به ۳۰ سالگی رسید با کمک گرفتن از تکنیکهای پیوند مو این مساله را برطرف کند. گرچه ۶ ماه زمان لازم بود تا نتیجه مطلوب حاصل شود اما امروز طاسی از این قهرمان جهان شکست خورد.

پرویز مظلومی

فوتبالیست سابق و مربی امروز دنیای فوتبال از جمله افرادی است که با پیوند مو، چهره جدیدی پیدا کرد. او که مدتها برای پنهان کردن طاسی از کلاه گیس استفاده میکرد، بالاخره تصمیم گرفت با پیوند موی طبیعی از این مشکل رها شود. هرچند نظرهایی در مورد اینکه مظلومی همچنان از کلاهگیس استفاده می‌کند، شنیده می‌شود.

 

اگر شما از مشکل ریزش موهای خود رنج می برید وقت را تلف نکنید و هر چه سریع قرار ملاقت با یک متخصص کاشت مو خوب را تنظیم کنید. تا به روزهای اوج جوانی و زیبایی خود برگردید 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۷:۴۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)