عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

ده نکته برای آرام کردن نوزاد گریان شم

سن : کودک یک ماهه تا کودک یک ساله
قنداق کردن
برای شما, قنداق کردن ممکن است حسی مثل بودن در ژاکت کنترل کننده زندانیان باشد. اما برای نوزاد بی قرار گریان, مثل برگشتن به داخل رحم است
چقدر باید این قنداق کودک را محکم بپیچید؟ به اندازه ای محکم کنید که او بتواند آزاد دستها و پاهایش را تکان دهد
تغییر وضعیت
والدین ممکن است تمایل داشته باشند که کودک کولیکی را رو به بالا نگه دارند اما ممکن است مفید نباشد. در عوض, او را با دستان خود زیر شکم او و سر او روی ساعد شما رو به پایین نگه دارید. فشار روی شکم او می تواند به رها سازی گاز اذیت کننده کمک کند
صدای سفید

نویز سفید اندک می تواند به کودک شما کمک کند که احساس کند که دوباره در رحم است. محیط پیرامون آرام بخش را دوباره با صدای سفید ایجاد کنید. فن را روشن کنید, گهواره را نزدیک به ماشین لباس شویی قرار دهید, جارو برقی را روشن کنید یا رادیو را به حالت استاتیک تنظیم کنید تا صدای سطح پایین ثابت فراهم کنید.

پستانک

نوزادان غریزه مکیدن قوی دارند بنابراین پستانک می تواند کودک کولیکی شما را آرام کند. مطالعات نشان می دهد که پستانک ممکن است از سندرم مرگ ناگهانی نوزاد  پیشگیری کند.

هیشششششششش

ایجاد این صدا (هیشششش) درست در گوش کودک کولیکی می تواند او را آرام کند. نترسید  مطمئن شوید که کودک شما صدای شما را بلند تر از صدای خودش می شنود.

با ماشین بیرون بروید

نوزادان در رحم به حرکت بسیار زیاد عادت کرده اند. کودک خود را بیرون ببرید و او ممکن است سریع به خواب برود. او را در تاب بگذارید. او را در صندلی گهواره ای در آغوش بگیرید. او را در صندلی نوزاد متحرک قرار دهید. شما ممکن است حتی او را با ماشین بیرون ببرید اما اگر خیلی خسته هستید با ماشین بیرون نروید.

ماساژ بدن

نیروی آرام کننده لمس خود شما می تواند کودک کولیکی را شدیدا آرام کند. بسیاری از نوزادان تماس پوست با پوست را دوست دارند. و مطالعات نشان می دهد که نوزادانی که ماساژ می گیرند به نظر می رسد که کمتر گریه می کنند و بهتر می خوابند. فقط لباس های کودک را در بیاورید و از لمس های محکم روی پاها, دست ها, پشت, سینه, و صورت او استفاده کنید. این عمل ممکن است شما را نیز آرام کند.

بیشتر بدانید :

کودک شش ماهه
کودک هشت ماهه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۰:۱۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)