عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

دلایل منع برقراری رابطه جنسی پس از کاشت مو

در درجه اول، باید بدانید که پس از کاشت مو، نباید رابطه جنسی برقرار کنید. پیروی از توصیه‌ های پزشک ضروری است؛ در غیر این‌ صورت، موهای کاشته ‌شده را از دست خواهید داد. اگر چه هیچ مطالعه جامعی در مورد این موضوع صورت نگرفته است، اما کافی است مواردی را که در حین رابطه اتفاق می ‌افتد را در نظر بگیریم. اما چرا نباید پس از کاشت مو، رابطه جنسی برقرار کرد؟ بیایید جواب‌ ها را با یکدیگر بررسی کنیم.

کاشت مو نوعی عمل جراحی است.

اگر چه این روش جراحی با روش ‌های جراحی دیگر، تفاوت ‌هایی دارد، اما نباید فراموش کنید که پیوند مو نیز نوعی عمل جراحی است. به همین دلیل باید مراقبت‌ های پس از کاشت مو، به اندازه مراقبت ‌های پس از هر جراحی دیگری، جدی گرفته شود. بیماران باید پس از انجام هر عمل جراحی، از انجام کارهای خسته‌کننده دوری کنند. دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد. مهم‌ ترین دلیل انجام ندادن کارهای خسته‌کننده پس از عمل جراحی، این است که در این دوره با انجام چنین کار هایی، عملکرد قلب بیشتر تحت ‌تاثیر قرار می‌ گیرد. درنتیجه با برقراری رابطه جنسی پس از کاشت مو، نه تنها بر مو های کاشته‌ شده تاثیر خواهید گذاشت، بلکه وضعیت سلامت عمومیتان نیز تحت‌تاثیر قرار خواهد گرفت.

تغییر فشار خون

هنگام برقراری رابطه جنسی، سطح هورمون های منتشر شده در بدن، تغییر می ‌کند. در نتیجه میزان جریان،  و فشار خون جاری در رگ ‌ها نیز، تغییر می ‌کند. برقراری رابطه جنسی پرشور، منجر به افزایش فشار خون می ‌شود. در نتیجه تک تک مو های کاشته‌ شده، بر آمده می ‌شوند. بنابراین افزایش فشار خون منجر به از بین رفتن موهای کاشته ‌شده می‌ شود.

تغذیه موهای کاشته‌شده

سرعت جریان خون جاری در پوست سر، در مدت زمان دوره اول پس از کاشت مو، نباید تغییر کند. در نتیجه در صورت پیشامد هر گونه تغییر، مو های کاشته‌ شده به درستی تغذیه نخواهند شد. مشخص است که هنگام برقراری رابطه جنسی، سرعت جریان خون افزایش می ‌یابد. افزایش سرعت جریان خون به دلیل فراهم نمودن انرژی لازم برای ماهیچه‌ های درگیر در رابطه جنسی، اتفاق می ‌افتد.

تعریق

همان‌ طور که همه می ‌دانند برقراری رابطه جنسی، فعالیتی خسته‌ کننده است. در حین برقراری چنین رابطه ‌ای، کنش و واکنش ‌های فیزیکی بین دو شریک جنسی اجتناب ‌ناپذیر است. در نتیجه میزان دمای بدن و تعریق هر دو شخص افزایش می‌ یابد. در پی افزایش دمای بدن؛ احتمال تعریق پوست سر در مدت زمان برقراری رابطه جنسی، وجود دارد. تعریق یکی از مهم ‌ترین دشمنان مو های کاشته ‌شده جدید است. اگر پوست سر عرق کند؛ نباید تعجب کنید که مو های کاشته‌ شده آسیب ببینند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص کاشت مو با تجربه مشورت کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۷:۲۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)