عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

با ارتودنسی زودبازه آشنا شوید

توضیحات دکتر کامیار خضری بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران در این باره :

استفاده از ارتودنسی زودبازه باعث شده عده ای افراد به این باور برسند که ارتودنسی زودبازه می‌تواند جایگزین ارتودنس های قدیمی شود. در عوض تحمل براکت ها برای چندین ماه یا سال در دهان می تواند از طریق ارتودنسی سریع ظرف مدت کوتاهی به نتیجه مشابه دست پیدا کند. در ارتودنسی زودبازه استفاده از کامپوزیت دندان، روکش دندان، لمینت دندان برای برداشتن فاصله بین دندان ها، اصلاح دندان ها، همپوشانی دندان ها و نظم دهی به دندان ها استفاده می شود که شما بتوانید لبخندی زیبا داشته باشید. زمانی که دندان‌ها و دهان شما توسط متخصص ارتودنسی بررسی و معاینه نشود، نمی‌توان به طور حتما زمان و مدت ارتودنسی را برآورد کرد.

متقاضیان ایده‌آل ارتودنسی زودبازه

شرط لازم برای اثربخشی ارتودنسی زود بازه، نداشتن اختلالات فکی دندان و سلامت کامل بایت است. متخصص ارتودنسی در جلسه اول مشاوره، می بایست دندان های بیماران را چکاپ کند. چنانچه فرد مشکل داشته باشد، متخصص راهکارهای استفاده از دیگر روش های ارتودنسی را به شما معرفی خواهد کرد. در صورت سالم بودن بایت و دارا بودن شرایط زیر متقاضی ارتودنسی زودبازده قلمداد می شود.

راضی نبودن از لبخند
کج بودن دندان‌ها
وجود فاصله بین دندان ها
نامرتب بودن دندان ها
شلوغی و به هم فشرده بودن دندان ها
چگونگی انجام ارتودنسی زودبازه

ارتودنسی زودبازه جایگزین بدون درد روش های قدیمی ارتودنسی است که دندان های زیبا و صاف و مرتب را تنها پس از چند جلسه تحویل شما می دهد. چند درمان ارتودنسی وجود دارد که از آن ها به عنوان ارتودنسی زودبازه یاد می‌شود. این روش ها عبارتند از:

لمینت
درمان روکش دندان
کامپوزیت دندان در ارتودنسی زودبازه
روکش دندان
مزایای ارتودنسی زودبازه
اگر به دنبال اصلاح زودبازه لبخند خود هستید، ارتودنسی زودبازه می تواند گزینه مناسبی برای زیبا کردن لبخند شما باشد. ارتودنسی زودبازه به دلیل مزیت هایی که دارد روز به روز تعداد متقاضیان استفاده از این ارتودنسی افزوده می‌شود. برخی از این مزایا عبارتند از:

ارتودنسی ثابت نسبت به سایر مدل های ارتودنسی، پروسه دوره درمانی آن ها کوتاه‌تر است.

یک روش مفید و موثر برای جوانسازی و زیبایی لبخند به حساب می آید.

هزینه ارتودنسی زودبازه

هزینه ارتودنسی زود بازه با توجه به تعداد ونیر و روکش های مورد استفاده، متغیر است. دندانپزشک در جلسه اول مشاوره، هزینه ارتودنسی زود بازه به به شما اطلاع رسانی خواهد شد و همین طور روش های تامین مالی هزینه های ارتودنسی زودبازه، متناسب با بودجه شما مطابق خواهد داشت. اصولا بیماران برای ترمیم هشت دندان جلویی فک بالا و پایین خود از روش ارتودنسی زود بازه استفاده می کنند. همینطور متخصص دندانپزشکی ارتودنسی و مواد استفاده شده در ارتودنسی نیز از عوامل تأثیرگذار در هزینه ارتودنسی است.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۴:۲۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)