عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

بهترین زمان برای «پیوند مو»

قطعا اولین توصیه در زمینه مقابله با ریزش مو مراجعه به متخصص پوست و مو در مراحل اول ریزش موهاست تا با رعایت برخی توصیهها و مصرف دارو روند نازک شدن تارهای مو و از بین رفتن آنها به تعویق بیفتد. متاسفانه بسیاری از جوانان به این مساله بی توجه هستند و زمانی که فرصت برای حفظ سلامت موها تمام میشود به فکر درمان میافتند که غالبا نمیتوان اقدام موثری انجام داد.

گرچه در گذشته ریزش مو برای مردان اصلا پدیده عجیبی محسوب نمیشد و کاملا پذیرفته بود، امروزه بیشتر مردان تمایل به کاشت مو برای افزایش زیبایی و جذابیت دارند. در صورتی که فردی چنین تصمیمی بگیرد، پس از مشورت با پزشک و بررسی شرایط انجام این کار، معمولا باید صبر کند تا روند ریزش موها به مرحله ثبات برسد زیرا اگر در این مرحله پیوند مو انجام شود، به تدریج موهای اولیه فرد دچار ریزش شده و حالت تُنُکی در موها ایجاد میشود که اصلا زیبا نخواهد بود. این مساله کاملا باید از طرف متخصص کاشت مو خوب و قابل اعتماد برای فرد توضیح داده شود و پزشک آن را به عنوان یک کار هنری تخصصی در نظر بگیرد و به جنبه های ظاهری فرد کاملا دقت کند.

همچنین پیوند مو در سنین بالا به دلیل بروز بیماریهایی مانند پرفشاری خون و… که عروق تنگ شده و خونرسانی به خوبی انجام نمیشود، مسلما مانند دوران جوانی موثر نخواهد بود.


برچسب: بهترین زمان برای «پیوند مو»،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۲۲:۲۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)