عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

خصوصیات ظاهری سوربیتول :

فروشگاه مواد شیمیایی جهان شیمی واردکننده مواد شیمیایی و افزودنی صنایع غذایی , سوربیتول مایع هندی و مارک روکت فرانسوی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه مینماید .

جهت خرید سوربیتول مایع ۷۰ % بشکه ای و استعلام قیمت فروش سوربیتول مایع هند و مارک روکت فرانسه با تماس بگیرید .

سفید پودر جاذب رطوبت، به صورت گرانولی یا تکه های کوچک ، دارای مزه شیرین ، فرم معمولی آن در ۹۶ درجه سانتی گراد ذوب می شود. میزان شیرینی سوربیتول ۵۰ تا ۶۰ درجه است و نسبت به میزان شیرینی ساکارز (۱۰۰درجه ) کمتر می باشد.

شربت آن کریستالیزه نمی شود و در غلظت ۷۰% ماده خشک و در دمای ویسکوزیته آن mpa.s180 است و به صورت شربتهای فاقد کریستال ، ویسکوزیته حداکثر mpa.s220 را داراست . در شکل شودری ، سوربیتول دارای فعالیت آبی نسبتاً کمی است . سوربیتول در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد.

بواسطه ماهیت این ماده و فقدان حضور واقعی قندهای احیاء کننده شربت سوربیتول را می توان به صورت ماده خشک شده غلیظی بدون تغییر رنگ تغلیظ کرد. شربتهای پلی اول تمایل کمتری به گرفتن یا از دست دادن آب در مقایسه با جاذب الرطوبه های دیگر از جمله گلیسرول دارند . در نتیجه به طور کندتری به رطوبت نسب تعادلی (ERH) می رسند .

این ماده به عنوان ملین و نرم کننده استفاده می شود. مقدار حلالیت D-sorbitol در محلول آبی (gr 100 ) کمتر از gr 64 نمی باشد مشخصات محلول سوربیتول عبارت است از :

زلال ، کمرنگ مایع شربتی دارای مزه شیرین بوده و بو و طعم خاصی ندارد ، وزن مخصوص آن کمتر از ۲۸۵/۱ می باشد در دمای C 20ْ ضریب شکست آن مساوی ۴۵۵/۱ تا ۴۶۵/۱ است. قندهای الکلی در محلولهای اسیدی یا قلیایی ، بسیار پایدار می باشند.

بیشتر بدانید :

اسید استیک
اسید فسفریک


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۱:۳۹ توسط:netware موضوع: نظرات (0)