عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

نگاهی به تاریخچه‌ی معروف‌ترین برندهای جواهرات در دنیا

گران‌‌ترین برندهای طلا و جواهر در جهان شامل نام‌هایی است که احتمالاْ زیاد به گوشتان خورده؛ برندهایی همچون تیفانی اند کو، پیاژه، کارتیه، شوپارد، بولگاری و …. در ادامه این مقاله از طلا فروشی اینترنتی کیش طلا نگاهی کوتاه داریم به تاریخچه‌ی فعالیت‌های 4 برند مشهور و لوکس. تا اگر قصد خرید طلا هایی از این قبیل را دارید اطلاعات بیشتری داشته باشید.

۱- هری وینستون

یکی از مدعیان بی‌چون و چرای جهان و از برندهای مسلم دنیا در حوزه تولید سنگ‌های الماس، Harry Winston است. یکی از عالی‌ترین جواهرات هری وینستون، «الماس امید» است که داستان درازی در طول تاریخ دارد. این الماس با حدود ۴۵.۵۲ قیراطی در کشور هند ریشه دارد و بین پادشاهان بسیاری دست به دست شده. اما در نهایت در سال ۱۹۴۹ میلادی توسط هری وینستون که یک تاجر جواهر نیویورکی بود خریداری شد. البته وینستون این سنگ را در سال ۱۹۵۸ به موزه ملی تاریخ طبیعی آمریکا اهدا کرد و از آن زمان در نمایشگاهی دائمی در آن موزه باقی مانده‌است. الماس امید به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار بیمه شده‌است.

۲- کارتیه

یکی دیگر از گران‌ترین برندهای طلا و جواهر در جهان ، کارتیه است. دفتر مرکزی کارتیه در پاریس فرانسه قرار دارد و اولین بار در سال ۱۸۴۷ میلادی توسط «لویی کارتیه» تاسیس شد. البته بعدها شرکت سوئیسی «ریشمون» کارتیه را خرید و اکنون تحت مالکلیت این کمپانی است. این شرکت نیز تاریخچه‌ی طولانی در طراحی و عرضه جواهرات لوکس در جهان دارد. مزایده‌های کارتیه جزو گران‌قیمت‌ترین و اشرافی‌ترین مزایده‌های جواهر در جهان است. در این مزایده‌ها جواهرات بی‌قیمت خانواده‌های سلطنتی عرضه می‌شود.

۳- ون کلیف آرپلز

«ون کلیف آرپلز» یکی از برندهای لوکس، گران و مشهور جهان در حوزه جواهرات است. این شرکت فرانسوی در تولید ساعت هم فعالیت می‌کند. این برند لوکس طلا و جواهر در جهان برای مهارت در استفاده از سنگ‌های ظریف و گران‌قیمت و تکنیک‌هایی که برای سوار کردن جواهر روی پایه استفاده می‌کند شهرت جهانی دارد. همچنین این برند برای استفاده از طراحی حیوانات، گل‌ها و طبیعت در کالاهای لوکس خود نیز مشهور است. در بیشتر جواهرات برند ون کلیف آرپلز شما به سختی می‌توانید پایه‌ی نگین را ببینید. این هنر و مهارت باعث می‌شود تا الماس و دیگر سنگ‌های قیمتی به طور کامل دیده شوند. در نتیجه جواهر درخشش و جلوه‌ی بی‌نظیری پیدا می‌کند که در نوع خود بسیار خاص است.

۴- بوچلاتی

بوچلاتی یکی از لوکس‌ترین برندهای طلای دست‌ساز در جهان است. طراحی‌های این مارک، تجاری و عامه‌پسند نیستند و از آن طرف، چندان هم انتزاعی نیستند که کسی از آنها سر درنیاورد. ارزش هنری چیزی بوده که تقریبا در بیشتر آثار این برند جواهرسازی می‌توان دید. این خانه‌ی لوکس جواهرسازی به استایل رُمی که ریشه در کشور ایتالیا دارد وفادار مانده است. در بسیاری از دستبندهای این کمپانی می‌توانید این اصالت را ببینید. این برند اولین بار در سال ۱۹۱۹ میلادی توسط ماریو بوچلاتی در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد. سنت‌گرایی، مهارت و طراحی منحصربه فرد در ساخت جواهرات دست‌ساز در کنار خلاقیت و استفاده از بهترین مواد، همگی باعث شدند تا جواهرات بوچلاتی در دیگر کشورهای جهان نیز محبوب شوند.

بیشتر بخوانید :

·        خرید دستبند طلا

 

·         خرید حلقه ازدواج 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۷:۴۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)