عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

چه بیمه هایی هزینه های جراحی بینی در سال ۱۴۰۰ را کاهش بیشتر می دهند؟

بیمه های درمانی تنها برای موارد مشخصی، آن هم بعد از بررسی های لازم، هزینه درمان را پرداخت می کنند. قبل از هرچیزی، آن ها تنها درمان هایی را تحت پوشش قرار می دهند که صرفا جنبه درمانی و رفع مشکل داشته باشد. بنابراین پروسه های پزشکی یا دندانپزشکی که جنبه زیبایی داشته باشد را به ندرت و یا اصلا تحت پوشش قرار نمی دهد.

اما قضیه بیمه عمل زیبایی بینی کمی متفاوت است و در برخی شرایط بیمه ها بخشی از هزینه عمل زیبایی بینی را تحت پوشش قرار می دهند. برای مثال اگر بینی شما به جز مشکل زیبایی شناختی، مشکل عملکردی داشته باشد (به این معنی که تنفس را با مشکل مواجه کند) بیمه برخی از هزینه عمل بینی را به شخص برمی گرداند. به عنوان مثال انحراف بینی که در طی عمل رینوپلاستی (زیبایی بینی) برطرف شود شامل تعرفه های بیمه ای میشود.

خوشبختانه تعداد بیمه های درمانی در سطح کشور ما زیاد است و اگر پرداخت تمام و کمال هزینه عمل جراحی بینی برایتان مقدور نیست می توانید به شعب یکی از این بیمه ها مراجعه کنید تا در صورت داشتن شرایط خاصی که در این مقاله عنوان شد عمل بینی خود را بدون دغدغه مالی بیشتر انجام دهید.

بیمه هایی که بیشترین کاهش هزینه را برای موارد خاص عمل بینیارائه می دهند:

بیمه سامان

این بیمه به شرط ارائه سی تی اسکن و دستور پزشک معالج از ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان از هزینه جراحی بینی را تقبل می کند.

بیمه تامین اجتماعی

اگر عمل صرفا زیبایی باشد تامین اجتماعی هیچ بخشی از هزینه های جراحی شما را تقبل نمی کند. اما در شرایط خاص (مثلا شکستگی) تا ۶۰ درصد هزینه ها را پوشش می دهد.

بیمه نیروهای مسلح

این بیمه با رعایت شروط و داشتن برخی شرایط هزینه عمل هایی مانند انحراف بینی را تا ۳۰ درصد تقبل می کند.

بیمه ایران

به طور مشابه این بیمه نیز هزینه عمل بینی در سال ۱۴۰۰ اگر به منظور زیبایی باشد را تقبل نخواهد کرد اما اگر قضیه درمانی باشد تا ۷۰ درصد را پوشش می دهد.

سایر بیمه ها عبارتند از:

بیمه پارسیان

بیما پاسارگاد

سینا

ما

راضی

آسیا

کارآفرین

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۰:۲۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)