عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

۴ راه برای جلوگیری از شکستن النگو طلا

۱- استفاده از النگو در مواقع خاص

برای پیشگیری از شکستن یا آسیب دیدن النگوها بهتر است آنها را فقط در مناسبت‌ها، مراسم و مهمانی‌ها استفاده کنید. با این کار باعث افزایش طول عمر، درخشش و زیبایی النگو خواهید شد. اگر النگو طلا  شما به‌شکلی است که نمی‌توانید راحت آن را از دست خارج کنید، باید در نگهداری از آنها مراقب بیشتری به خرج دهید و مواظب باشید که فشاری به آنها وارد نشود.

۲- احتیاط هنگام انجام کارهای سنگین

سعی کنید هنگام انجام فعالیت‌های سنگین که احتمال آسیب رسیدن به النگوهای شما بیشتر است، النگوها را از دستان خارج کنید تا از ضربه و کشیدگی جلوگیری شود.

هنگام انجام هرگونه حرکات ورزشی، مخصوصا قبل از ورود به استخر النگوها را از دست خود خارج کنید.

برای اینکه النگوها دچار فرسودگی و سایش نشوند، بهتر است که هنگام انجام کارهای خانه که از مواد شوینده یا اسیدی استفاده می­‌کنید، النگوها را از دستان خود خارج کند.

هنگام درآوردن النگوها از دست، به روش صحیح و مطمئن این کار را انجام دهید تا حین انجام این کار، النگوها­ی شما دچار تغییر شکل یا کشیدگی نشوند.

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید طلا اینترنتی
طلای کم اجرت چیست ؟
۳- دقت و احتیاط در زمان درآوردن النگوها

هنگام درآوردن النگوها از دست، از روش‌های صحیح و مطمئن استفاده کنید تا حین انجام این کار، النگوها­ی شما دچار تغییر شکل یا کشیدگی نشود. پس از خارج کردن النگوها از دست‌های خود، آنها را در محلی مطمئن مانند جعبه‌­ی جواهرات قرار دهید که خیالتان از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به آنها راحت باشد.

۴- احتیاط و دقت فراوان در استفاده­‌ی روزمره از النگوها برای پیشگیری از شکستن آنها

اگر امکان درآوردن مرتب النگوها را ندارید، در نگهداری از آنها بسیار کوشا و مراقب باشید که فشاری به آنها وارد نشود. اگر از طلا و جواهرات خود به خوبی مراقبت کنید، جواهرات شما طول عمر بیشتری خواهند داشت و جلوه و زیبایی خود را حفظ خواهند کرد. در نتیجه، دوام و ماندگاری بیشتری خواهند داشت و به این ترتیب شما می­‌توانید به چشم سرمایه‌­های طلایی به جواهرات خود بنگرید.

منبع : طلا فروشی آنلاین کیش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۰:۰۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)