عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

خرید لوازم یدکی هیوندای و مواردی که شما در هنگام خرید باید بدانید !!!

داشتن اطلاعات درباره ی خرید لوازم یدکی هیوندای یا قطعات هر نوع خودروی دیگری فقط مناسب فروشندگان و تعمیرکاران نیست و برای صاحبان خودرو نیز می تواند ضروری و کار آمد باشد. مطمئنا شما که صاحب خودرو هستید با داشتن اطلاعات در خصوص لوازم یدکی خودروی خود میتوانید چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ فنی برای تامین قطعات مورد نیاز خودروی خود اقدام کنید.

ما در اینجا قصد داریم تا نحوه خرید لوازم یدکی و هر آنچه که شما ممکن است در هنگام مراجعه به تعمیرگاه با آن مواجه شوید را در ادامه ی این مطلب از استارپارت برای شما بیان کنیم.

شماره فنی (( Part Number )) خودرو چیست؟

تمامی قطعات و لوازم یدکی هیوندا و کیا دارای شماره فنی مخصوص و منحصر به فرد هستند . البته لازم به ذکر است بعضی مواقع قطعات برخی از خودروها ی این دو شرکت خودرو سازی به صورت مشترک نیز استفاده میشوند. زیرا برخی شماره های فنی قطعات خودروهای این دو شرکت با هم مشترک می باشند .در صورت آشنا نبودن شخص تامین کننده قطعه و استفاده از کد های فنی مشابه باعث اختلال در عملکرد سیستم های دیگر خودرو می شود. کد های فنی اشتباه میتواند باعث اختلال در عملکرد سیستم های دیگر خودرو شود که نیاز به تنظیم مجدد قطعه خواهد بود و باید زمان و هزینه بیشتری را برای تعمیر و تعویض قطعات صرف کرد.

پس حتما درهنگام خرید لوازم یدکی خودروی خود با افراد مطمئن و دارای صلاحیت در این زمینه مشورت کنیدوخرید خود را انجام دهید

توصیه ما این است که برای خرید لوازم یدکی هیوندای و کیا و یا هر خودروی دیگری با هر برندی که مورد استفاده شما می باشد راهنمایی و ارائه مشاوره را به دست کارشناسان مربوطه دراین حرفه سپرده تابا پیشنهادمناسب ترین ودرست ترین وبه صرفه ترین قطعات شما رادر جهت خریدمناسب قطعه همراهی کنند.

بیشتر بخوانید :

خرید لوازم یدکی هیوندای سانتافه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۰:۲۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)