عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

اسباب بازی های مناسب ۱۸ تا ۲۴ ماهگی

اسباب بازی های مناسب کودک ۱۸ ماهه تا کودک دو ساله  : خردسالان نو پا درباره ی استقلال هیجان زده اند اما همیشه یادآور محدودیت هایشان هستند. بنابراین روی انجام دادن کاری به تنهایی اصرار دارند. دفعه ی بعد می خواهند به شما کمک کنند.

راه یادگرفتن کارها استفاده از دستهاست. با دکمه ­ها ور می ­روند، درها را باز و بسته می­ کنند. چراغ ­ها را خاموش و روشن می­ کنند. وقتش رسیده از دستکاری وسایل والدین دست بردارند. اسباب­ بازیهایی با قطعاتی که از درون قفل و آکبند، اسباب بازی های آشیانه ساختن، اسباب بازی های جورشونده، کامیون هایی که درهایتان باز و بست می شود. فرصت های مختلفی را برای فرزندان مهیا می سازند که محدودیت هایشان را جستجو کرده و کنار بزنند که دست از خاموش و روشن کردن لامپ و مهتابی بردارند.

در این سن، کودکان از بازی ها می آموزند. اسباب بازی را در دسترسشان قرار دهید و بگذارید بازی کنند. اسباب بازی های خونه بازی: فرزندتان مدام بازی خوردن و نوشیدن می کند، خب یک ست بازی بشقاب و فنجان برایش بخرید. به طور کلی چنین اسباب بازی هایی از قاشق و چنگال و کارت خرید و … باعث می شود که بتواند به بهترین نحو رفتار بزرگترها را تقلید کند.

آجرها مکعبی بزرگ و کوچک: بازی کردن با این وسایل مهارت گرفتن، جور کردن، جمع آوری کردن را می آموزد. مکعب های بزرگ که سنگربازی اش می شوند و قطعات کوچک برای جور کردن و طراحی انواع شکل ها کارآمد هستند.

ابزار بازی: بچه ها آهنگ و آهنگ زدن را هر قدر هم گوش خراش باشد دوست دارند. یک گیتار پلاستیکی  برای نواختن، یک شی کیبورد برای آهنگ زدن باعث می شود که کلی مثل زدن یک قطعه ی اوجینال ادا در آورد.

پازل: پازل حس پیروزی را تقویت می کند. جور کردن قطعات بسیار لذت بخش است. پازل های کم قطعه که محکم و چوبی برای راحتی مدیریت آنها باشند را انتخاب کنید.

کتاب های مصور و سی دی ها: قصه تعریف کردن برای فرزند کلی کیف می دهد. اما شنیدن قصه از دستگاه جالب است. شعرهای کودکانه برای آنها گوش نواز هستند. وقتی برایش قصه می خوانید بگذارید اسم تصاویر را نام ببرد. در اینترنت کتابها و موسیقی های مناسب را جست و جو کنید.

بیشتر بخوانید :

رشد کودک یک ساله
تغذیه کودک شش ماهه  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۸:۱۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)