عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

پاسخ به سوالات رایج در رابطه با شیرین کننده های مصنوعی

رابطه شیرین کننده‌های مصنوعی و دیابت چیست ؟

این مواد می توانند به مبتلایان دیابتی کمک کنند که مصرف قند اضافه شده را کاهش دهند. با این حال، تحقیقات بیشتری در مورد تأثیر شیرین کننده مصنوعی( آسپارتام ، سوربیتول ، سوکرالوز ) در جمعیت های مختلف مورد نیاز است.

رابطه شیرین‌کننده‌های مصنوعی و سندرم متابولیک چیست ؟

سندرم متابولیک به یک مجموعه ای از شرایط پزشکی، از جمله فشار خون بالا، قند خون بالا، چربی بیش از حد شکم و سطح کلسترول غیر طبیعی اشاره دارد.

این شرایط خطر ابتلا به بیماری های مزمنی مانند سکته مغزی، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ را افزایش می دهد. بعید است که این مواد بتوانند خطر ابتلا به سندرم متابولیک را افزایش دهند با این حال اگر کسی با این مشکلات مواجه است بهتر است که از مصرف شیرین کننده مصنوعی خودداری کند.

رابطه شیرین کننده های مصنوعی و سلامت روده چیست ؟

شیرین کننده مصنوعی ممکن است تعادل باکتری های روده را در برخی از افراد مختل کنند. و این می تواند خطر ابتلا به بیماری های دستگاه گوارش را افزایش دهد. با این حال، برای تأیید این تأثیر، مطالعات بیشتری لازم است.

رابطه شیرین‌کننده‌های مصنوعی و سرطان چیست ؟

براساس شواهد موجود، این مواد مصنوعی بعید است که خطر ابتلا به سرطان در انسان را افزایش دهند.

رابطه شیرین کننده مصنوعی و سلامت دندان چیست ؟

حفره های دندانی هنگامی به وجود می آیند که باکتری های موجود در دهان شما کربوهیدرات ها و قندهای موجود در غذا را تخمیر می کنند و باعث به وجود آمدن پلاک و حفره در دهان شما میشوند.

برخلاف قندها، شیرین کننده مصنوعی با باکتری های موجود در دهان شما واکنش نشان نمی دهد. این بدان معنی است که این مواد باعث اسیدی شدن داخل دهان شما نمیشوند. مصرف غذاهای حاوی این مواد خطر پوسیدگی دندان ها را کاهش میدهد.

حتما بخوانید:

پودر کاکائو
بهبود دهنده نان


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۹:۲۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)