عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

معرفی جدیدترین و بی عارضه ترین دستگاه لاغری

دستگاهی که قصد معرفی آن را داریم اولین و تنها دستگاه خلاقانه و نوآورانه لاغری موضعی در دنیا است که انقلاب بزرگی در این حوزه به شمار می رود. این دستگاه غیرتهاجمی ترین و ایمن ترین روش برای از بین بردن چربی های موضعی است که با استفاده از تکنولوژی امواج ماکروویو (Coolwaves™)، سلول های چربی را هدف قرار داده و از بین می‌برد، به درمان سلولیت کمک کرده و پوست را سفت می کند.

معرفی جدیدترین دستگاه لاغری موضوعی

نام این دستگاه اوندا است و توسط شرکت ایتالیایی دکا که از معروف ترین و معتبر ترین تولید کنندگان تجهیزات پزشکی در جهان است تولید می شود. دستگاه مورد نظر بسیار نوآورانه است و به جرات می توان گفت در حال حاظر هیچ دستگاهی به اندازه آن در لاغری موضوعی، درمان سلولیت و سفت کردن پوست پس از لاغری موثر نیست.

بیشتر بخوانید :

اسلیو معده
ساسی بای پس معده
کاربرد این دستگاه لاغری چیست؟

از بین بردن چربی های موضعی

با عبور از لایه های پوستی، امواج این دستگاه، غشای سلول های چربی زیر جلد را مورد هدف قرار می دهد. غشاء به طور کامل تخریب می شود و به دنبال آن رسوبات چربی موضعی به طور کامل حل می شود.

پس از تخریب سلول های چربی، مایعی در موضع به وجود می آید که حاوی سلول های تخریب شده است و به لیزات مشهور است. این محتویات با کمک متابولیسم سلولی به صورت طبیعی از بین می رود.

از بین بردن موثر سلولیت

یکی از عملکردهای جالب این دستگاه، تحریک بافت همبندی است که در اطراف لوبول های چربی قرار دارد. این کار باعث کاهش سلولیت و ترمیم کامل پوستی می شود که اصطلاحا به آن پوست پرتقالی گفته می شود.

سفت کردن پوست

از دیگر کاربردهای این دستگاه کمک به تولید کلاژن به منظور سفت شدن پوست های شل و آویزان است. عملکرد دستگاه به این شکل است که، امواج ساطع شده از دستگاه الیاف های کلاژن موجود در درم را منقبض می کند. این کار باعث تحریک تولید بیشتر کلاژن و سفت شدن پوست می شود.

چرا این دستگاه بهترین دستگاه لاغری موضعی، درمان سلولیت و سفت کننده پوست در تمام دنیا است؟

تمام آمار و نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد که اوندا در حوزه لاغری موضعی بهترین دستگاه ممکن است. برخی از دلایل برتری این دستگاه نسبت به رقیبانش عبارتند از:

درمان موفق میلیون ها بیمار در سراسر جهان

رضایت بیش از ۹۵ درصد بیماران

تجمیع ۳ عملکرد (درمان سلولیت، از بین بردن چربی ها و سفت کردن پوست) تنها در یک دستگاه

عملکرد سریع و موفقیت آمیز دستگاه (کمتر از ۱۰ دقیقه برای هر ناحیه)

در بیش از ۳۰ کشور پیشرفته دنیا مورد تایید است (در ایران نیز به صورت محدود وارد شده است)

نسبت به دستگاه های دیگر ایمن ترین و اثربخش ترین دستگاه است

برنده ۲ جایزه معتبر نوآوری در تکنولوژی در سطح بین المللی

نظر دکتر طاها عنبرا متخصص و جراح لاغری

دکتر عنبرا یه عنوان متخصص جراحی لاغری با سابقه طولانی مدت در زمینه لاغری و باریاتریک و با تجربه بیش از ۶۰۰۰ عمل لاغری با بررسی کامل دستگاه و با استناد به کاربردها و امکانات، کارایی این دستگاه را تایید کرده اند و چنین نظری درباره این روش دارند:

این دستگاه از ایمن ترین روش های حال حاظر در دنیا برای لاغری موضعی، درمان سلولیت و سفت کردن پوست بعد از لاغری است. تصور اینکه ایمنی و اثربخشی این روش نسبت به روش های تهاجمی تری مانند لیپوساکشن و یا دستگاه های دیگر چقدر زیاد است واقعا امیدوارکننده  است. خوشحال هستم که این دستگاه را اکنون در مطب خود برای کسب نتایج بهتر در اختیار دارم.

نکته : قبل از هر گونه اقدامی برای لاغری نیاز به محاسبه شاخص توده بدنی ضروری است جهت محاسبه شاخص توده بدنی خود اینجا کلیک کنید.

منبع : مجله لاغری و تناسب اندام


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۶:۴۸ توسط:netware موضوع: نظرات (0)