عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

لوازم طلافروشی چیست؟

لوازم طلافروشی یکی از دغدغه‌هایی برای تاسیس یک مغازه طلافروشی به شمار می‌رود. از آن جایی که طلافروشی یک حرفه حساس به شمار می‌آید نکات امنیتی باید به صورت تمام و کمال در این مغازه‌ها رعایت شود.

در ادامه این مقاله از طلا فروشی اینترنتی کیش طلا شما را با برخی لوازم ضروری طلافروشی ها اشنا می کنیم.

برخی از لوازم طلافروشی لازم هستند به شرح زیر هستند:

شیشه‌های ضد سرقت

دزدگیر

سنسورهای امنیتی

پدال دزدگیر

گاوصندوق

ترازوهای وزن طلا

ماشین حساب مخصوص طلافروشی

ریموت در

برای یک طلافروشی چه وسایلی نیاز است؟

اگر قصد شروع حرفه طلافروشی را دارید قطعا به تجهیزات و وسایل خاصی نیاز دارید که ممکن است در مشاغل دیگر کمتر با آنها برخورد کنید. در زیر این تجهیزات را معرفی کرده‌ایم.

۱. شیشه ضد سرقت طلافروشی

اولین گزینه‌ای که یک طلافروش باید برای مغازه تهیه کند، شیشه ضد سرقت و ضد گلوله است. پیش از اینکه شیشه ضد سرقت سفارش داده شود، باید نصب قالب و قاب دکور طراحی انجام گرفته باشد. در مرحله بعدی به وسیله کارخانه سازنده شیشه ضد سرقت، شخصی برای مغازه شما فرستاده می‌شود.

۲. سیستم های امنیتی هوشمند طلافروشی

آنچه که در اولویت قرار دارد، تهیه سیستم‌های امنیتی هوشمند و یا همان دزدگیرها برای مغازه‌هایی است که در زمینه فروش اجناس گران‌قیمت کار می‌کنند. نمونه‌هایی از این مغازه‌ها عبارت‌اند از صرافی‌ها، بانک‌ها و طلافروشی‌ها.

دزدگیر و سنسورهای ضد سرقت

سنسورها و دزدگیرهای طلافروشی معمولا سنسورهایی هستند که ویژگی‌های زیر را دارند.

آنها در طول شب روشن می‌شوند.

اگر هر نور و حرکتی را حس کنند روشن می‌شوند.

آگاه سازی افراد را به وسیله تلفن همراه، انجام می‌دهند.

3. پدال‌های دزدگیر

تنها در شب هنگام است که دزدگیرها و سنسورهای چشمی کار می‌کنند. به این دلیل که در روز افراد زیادی در مغازه تردد می‌کنند عملکرد آنها متوقف می‌شود و دیگر فعالیتی نخواهند داشت. بنابراین برای کارکرد آنها باید چاره پیدا می‌شد که این امر با استفاده از پدال‌های دزدگیر میسر شد. پدال‌های دزدگیر دو نوع دارند:

بی‌سیم

با سیم

بیشتر بخوانید :

 بهترین زمان خرید طلا

طلای رزگلد چیست ؟

۳. دستگاه مه ساز دزدگیر

دستگاه مه ساز دزدگیر دارای قابلیت‌های زیادی است به عنوان مثال قادر است با تجهیزات دیگر مانند انواع چشم‌گیر دزد، آژیرهای دزدگیر، تلفن‌کننده‌های سیم کارتی یا ثابت، بلندگوهای بیرونی و سایر متعلقات به پنل مرکزی در نقش یک مکمل ظاهر شود و به آنها متصل شود.

بعد از اتصال به آنها قادر خواهد بود با فرمان دستگاه مرکزی دزدگیر فعال سازی شود. اگر به صورت دقیق‌تر نحوه عملکرد این دستگاه را بررسی کنیم به این نتیجه می‌رسیم که اگر این دستگاه در مود فعال قرار داشته باشد، بعد از اینکه پالسی از پنل مرکزی اعلام سرقت دریافت کرد، خروج مه را انجام می‌دهد.

۴. طلا فروشی‌ها باید قابلیت اتصال به مراکز ۱۱۰ را داشته باشند.

یکی از ضرورت‌هایی که باید انجام گیرد، اتصال طلافروشی‌ها به سیستم هوشمند مرکزی ۱۱۰ است. یکی از هشدارهای جدی که توسط نیروی انتظامی صورت گرفته است همین مسئله است. آنها تاکید دارند که همه طلافروشی‌ها می‌بایست به این سیستم مجهز باشند. چنان چه طلافروشی وجود دارد که به این سیستم مجهز نیست باید فورا برای این امر اقدام کند.

۵. درهایی که به قفل ریموت دار مجهز هستند.

قفل‌های ریموت دار که به قفل‌های مدیر معروف هستند، برای شرکت‌ها، صرافی‌ها و طلافروشی‌ها بسیار مناسب است. این فروشی‌ها مزایای زیادی دارند که به شرح زیر هستند.

در طلا فروشی با ریموت کنترل می‌شود.

در از دور با ریموت کنترل می‌شود.

نگهداری ارباب رجوع در داخل یا خارج مغازه را کنترل می‌کند.

منبع : https://www.kishtala.com/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۳:۴۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)