عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

سیستم امنیتی خودرو چیست؟

سیستم امنیتی خودرو در واقع به تمامی تمهیداتی که برای در امان ماندن خودرو از سرقت به کار برده می شود گفته می شود. این سیستم ها امروزه در ماشین های مدرن و لوکس بسیار فراتر از بحث دزدیده شدن خودرو عمل می کنند به همین دلیل در ادامه این مقاله از استار پارتس نمایدگی فروش قطعات هیوندا و کیا می خواهیم در مورد انواع سیستم های امنیتی و دزدگیرهای خودرو صحبت کنیم.

سیستم های امنیتی ماشین از زمانی به عنوان یک موضوع که در مراحل اولیه تولید خودرو مطرح شد که تعداد خودروهای سرقت شده به آماری بیش از حد معقول رسیدند.

شکایت صاحبین خودرو، شرکت های خودروسازی را به فکر فرو برد که به فکر طراحی یک سری تمهیدات امنیتی باشند. در اوایل این تمهیدات تنها به قفل کردن درب های خودرو، قفل فرمان و … خلاصه می شد که سارقین به راحتی می توانستند از این فیلترهای ساده برای دستیابی به هدف خود عبور کنند.

اما بعدها این سیستم با طی کردن فرایند تکامل خود هر روز پیشرفته تر گشته و امروزه ما شاهد سیستم های امنیتی بسیار قوی متصل به اینترنت و شبکه می باشیم که در ادامه به آنها می پردازیم.

البته لازم به توضیح است، همانطور که امروزه سیستم صوتی و تصویری خودروها از یک پخش ساده به بسیاری از امکانات جانبی دیگر مانند وای فای، دوربین دنده عقب و … نیز مجهز شده اند، در سیستم های امنیتی خودرو نیز این اتفاق افتاده است و علاوه بر بحث امنیتی این سیستم ها یک سری ویژگی های خاص دیگری نیز دارند .

بیشتر بخوانید :

راهنمای تشخیص اصالت قطعات خودرو
خرید ترموستات ماشین هیوندای
انواع دزدگیر در سیستم های امنیتی خودرو

سیستم امنیتی و دزدگیر خودروها در مدل ها و آپشن های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند که در واقع وظایف همه آنها حفظ امنیت خودرو در برابر هرگونه سرقت و تجاوز ناخواسته به خودروی ماست.

دزدگیر ساده
دزدگیر سیم کارتی
دزدگیر تصویری
منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۷:۱۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)