عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

اهمیت مرکزو جراح کاشت مو در گرفتن نتیجه‌ی دلخواه

اهمیت مرکز کاشت مو در نتایج کار

باید توجه داشت که با وجود این که این روش به علت عدم نیاز به جراحی نسبت به روش FUT مورد پسند عموم واقع شده است، لازم است در مراکز کاملاً تخصصی و زیر نظر متخصص مربوطه انجام پذیرد. در واقع در این نوع روش‌های کاشت چون از هیچ دستگاهی استفاده نمی‌شود و تمام مراحل آن با دست انجام می‌گیرد بنابراین تخصص و تجربه‌ی دکتر مربوطه می‌تواند در نتیجه‌ی کاشت اثرگذار باشد.

باید خاطر نشان کرد که انجام این تکنیک در مکان‌های نامعتبر و توسط افراد غیر متخصص ممکن است عوارضی همچون ایجاد سوراخ و حفره در محل‌های کاشت و یا بجا ماندن اسکار هولدرهای دستی در پوست سر و آسیب شدید به بانک مو را به همراه داشته باشد.

همچنین ممکن است به علت طولانی شدن زمان کاشت، پیاز و ریشه‌ی موهای برداشت شده به علت عدم خونرسانی از بین بروند و بعد از گذشت ۶ تا ۸ ماه موهای کاشته شده مثل موهای عروسک غیر طبیعی و زشت رشد نمایند .

برای گرفتن نتیجه ی دلخواه از این روش، نیازمند یک متخصص حرفه‌ای با مهارت بالا خواهید بود تا شاهد کاشتی با تراکم عالی، خط رویش کاملاً طبیعی و عدم وجود نمای عروسکی شکل باشید. بیشتر کسانی که از این روش استفاده کرده‌اند تراکم بالای مو و درد کم آن را یکی از مزیت‌های مهم کاشت مو به روش SFIT می‌دانند.

اهمیت جراح کاشت مو در گرفتن نتیجه‌ی دلخواه

انتخاب یک جراح خوب می‌تواند کار دشواری باشد زیرا این موضوع از نظر ایمنی و سلامتی شما بسیار مهم است. در بسیاری از مراکز کاشت مو این کار توسط افراد کم تجربه یا افرادی که پزشک نیستند و به صورت تجربی کار کاشت مو را آموزش دیده‌اند، انجام می‌گیرد که می‌تواند علاوه بر خوب انجام نگرفتن کار کاشت، مشکلات بسیاری نیز به وجود آورد اما ما در کلینیک های  تخصصی این اطمینان را به شما می‌دهیم که کار کاشت مو توسط پزشکان متخصص و با تجربه‌ی مرکز ما با رعایت تمام مسائل و استانداردهای پزشکی و بهداشتی انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید : متخصص کاشت مو خوب کیست ؟ 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۸:۰۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)