عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

خراش روی طلا خود را به راحتی از بین ببرید!

همان‌طور که می‌دانیم طلا و جواهرات یک نوع فلز نرم به‌شمار می‌آید. این امر موجب می‌شود که خراش روی طلا یا همان خراشیدگی طلا به‌راحتی ایجاد شود. یکی از دغدغه‌هایی که بیشتر افراد با آن مواجه هستند، نگرانی در مورد ایجاد خراشیدگی‌هایی است که به هر دلیلی ممکن است روی این فلز حساس و آسیب‌پذیر به‌وجود بیاید. در ادامه این مقاله با طلا فروشی اینترنتی کیش طلا همراه باشید تا شما را راحت ترین روش های از بین بردن خراش از روس طلا راهنمایی کنیک.

چگونه در خانه خراش روی طلا را برای پولیش آماده کنیم؟

برای اینکه خراشیدگی طلا را در خانه خود از بین ببریم، راحت‌ترین راه این است که از یک پارچه مخصوص که به طلا جلا می‌دهد، استفاده کنیم. این نوع پارچه‌ها در فروشگاه‌هایی که وسایل مرتبط با طلاسازی و طلافروشی را ارائه می‌دهند، وجود دارد. در مورد این پارچه‌ها نکات خاصی وجود دارد که هنگام خرید از فروشندگان متخصص باید پرسیده شود.

لازم به ذکر است که کاربرد این پارچه‌ها به این صورت است که اگر خراش روی طلا سطحی و کم‌عمق باشد، از بین خواهد رفت. در صورتی‌که خراشیدگی طلا عمیق باشد، این پارچه‌ها تاثیر گذار نخواهند بود و برای رفع این مشکل باید از متخصصان این حرفه کمک بگیرید.

برای مطالعه بیشتر :

طلای کم اجرت
در صورتی که خراش روی طلا عمیق باشد، پولیش برای طلا چگونه است؟

در شرایطی که خراش‌ها عمق زیادی داشته باشند، می‌بایستی برای رفع آنها به متخصصان تعمیرات طلا رجوع کنید. این افراد دارای وسایل و ابزارآلات مخصوصی هستند که برای پولیش و جلا طلا استفاده می‌شوند. در نهایت نیز نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، بسیار بهتر و زیباتر از حالتی است که از دستمال پولیش استفاده می‌شود.

هر چند وقت یک بار باید طلا را مورد پولیش قرار داد؟

از آن جایی‌که طلا ذات سایش‌گری دارد، این طور به نظر می‌رسد که پولیش برای طلا نباید زیاد و به صورت مکرر انجام شود. حتی هر ۶ ماه یک‌بار نیز برای پولیش طلا زیاد است و بهتر است در صورتی این طلاها را پولیش دهید که خراش آنها زیاد است یا عمیق است و ظاهر آنها را زشت کرده است. زمان مناسب پولیش برای طلا هر ۲ یا ۳ سال یک بار است.

رفرنس : https://www.kishtala.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۳:۴۳ توسط:netware موضوع: نظرات (0)