عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

چند فاکتور مهم در رابطه با هیوندای النترا

هیوندای النترا که در سال 1990 راه اندازی شده است، قلب نسل کامل رانندگان را به خود اختصاص داده است، که به شدت به دلیل توانایی آن برای سازگاری با تقاضاهای مصرف کننده برای وسایل نقلیه پیشرفته ای است که جدیدترین نوآوری های سبک و قابلیت را دارند. واضح است که Elantra هرگز به زودی نخواهد رفت. در واقع، هیوندای Elantra 2017 در کوتاه مدت در خیابان ها قرار خواهد گرفت، که رسما در نمایشگاه خودرو لس آنجلس در ماه نوامبر 2015 به نمایش گذاشته شده است. آخرین نسخه این خودرو سالم محبوب با تعدادی از ویژگی های عالی همراه است که در این مقاله از نمایندگی فروش قطعات کیا و هیوندا به ان خواهیم پرداخت.

این گوشی آندروید گوگل دارد – امروزه ما به طور فزاینده ای به گوشی های هوشمند، دستگاه های GPS و سایر دستگاه های خود بستگی داریم تا ما را در جایی که باید در حال حرکت در جاده ها باشد، به ما بگویند. قابلیت های ناوبری شما به تازگی یک گام بزرگ به جلو برداشت، همانطور که Elantra جدید در حال حاضر با Android Auto عرضه می شود. این قابلیت باعث افزایش ظرفیت ناوبری و نقشه برداری توسط ادغام دستگاه های شخصی خود با Elantra می شود.

این ویژگی های ایمنی گسترش یافته است – Elantra ایمن تر از همیشه با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی 360 درجه است که جدید به مدل 2017 می باشد. اینها شامل کمک نگهداری خط، هشدارهای برخورد پیش روی، تشخیص نقطه کور، هشدار تغییر مسیر و ترمز اتوماتیک هنگامی که عابر پیاده تشخیص داده می شود.

این دارای یک اتاق راحت است – 110.2 فوت مکعب، دقیقا. این به شما و مسافران شما اجازه می دهد فضای زیادی برای کشیدن و استراحت داشته باشید. اگر به فضای اضافی برای حمل و نقل مواد خود نیاز دارید، صندلی های عقب را می توان به منظور جمع آوری بار اضافی.

این یک پورت اضافی USB دارد – همانطور که احتمالا می دانید در حال حاضر، پورت های USB به راحتی قابل حمل هستند، زیرا آنها به شما اجازه می دهد تا دستگاه های قابل حمل خود را به برق وصل کنید و شارژ کنید. Elantra با یک پورت USB استاندارد آمد. با این حال، مدل 2017، شما دو را دریافت می کنید.

این گوشی دارای یک لپ تاپ هوشمند است – هر کس تجربه کرده است که برای کلید های خود دست و پا گیر باشد، در حالی که تلاش می کند بر روی محصولاتی که آنها فقط خریداری کرده اند نگه داشته شوند. Smart Trunk Elantra این را غیر ضروری می سازد. FOB کلید خود را به طور خودکار باز خواهد کرد تنه، زمانی که شما در کنار آن برای چند ثانیه ایستاده.

این شاسی بهبود یافته – با فولاد با کیفیت بالا، شاسی Elantra دوام بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

این SoyFoam Seat Cushions – این مواد مبتنی بر روغن سویا هر دو برای محیط زیست و راحت برای سوار شدن استفاده می شود.

چراغهای خمش را روشن می کند – این به سادگی نشان می دهد که چراغ های Elantra شما طراحی شده اند تا با چرخ فرمان خود را برای افزایش دید خود طراحی کنید. شما همچنین می توانید چراغ های LED در روز را دریافت کنید.

دارای سه حالت رانندگی – برای عملکرد مطلوب، حالت ورزشی را روشن کنید؛ برای راندمان سوخت، حالت اکو را امتحان کنید. برای سازش بین این گزینه ها، به سادگی آن را در حالت عادی قرار دهید.

این موتورسیکلت دارای قدرت پیشرانه ای است – با موتور 14 سیلندر آتیکینسون با چهار سیلندر 2.0 لیتری 147 اسب بخار، Elantra عملکرد فوق العاده ای را که انتظار می رود از این مدل به ارمغان می آورد، و سپس بعضی از آن ها به ارمغان می آورد.

به دنبال Elantra 2017 یا یکی دیگر از خودروهای با کیفیت بالا هستید؟ سپس به سمت نمایندگی ما می آیند – ما خوشحال هستیم که موجودی فعلی ما را نشان می دهد

بیشتر بخوانید :

قطعات کیا
دانشنامه خودرو
 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۲:۲۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)