عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

کاشت مو در زنان

کاشت مو در زنان مساله‌ای است که شاید ذهن بسیاری از بانوان عزیز کشورمان را به خود اختصاص داده باشد. اما به راستی برای کاشت مو در زنان به چه چیزی نیاز داریم؟ مسلما مو تأثیر زیادی در چهره فرد دارد و از دست دادن موها ما را پیرتر از آنچه هستیم نشان می‌دهد. کاشت مو از راه‌هایی است که نگرانی از دست دادن موها را برای خیلی از افراد کم کرده است و بسیاری از خانم‌‌ها با این امید که با کم‌پشت شدن موهای‌شان می‌توانند دوباره آنها را بکارند، به مراکز کاشت مو  می‌روند

به راستی آیا زنان می‌توانند مو بکارند؟ کاشت مو برای آنان چه عوارض یا پیامدی دارد؟

معمولاً در بین زنان مبتلا با طاسی کاندیدای کمتری برای کاشت مو پیدا می‌شوند اما زنانی که با ریزش مو روبرو هستند و بانک مو خوب دارند می‌توانند پیوند طبیعی مو را انجام دهند. یکی از موارد مهم که زنان می‌تواند این عمل را انجام دهند در مواردی است که فرد بر اثر تصادف، سوختگی یا سانحه‌ای موهای خود را از دست داده باشد. در این مورد فرد به راحتی با انجام عمل کاشت موی طبیعی می‌تواند زیبایی خود را بازیابد. البته باید بدانیم که اغلب ریزش مو در خانم‌ها با آقایان متفاوت است، ریزش مو در خانم‌ها به‌صورت منتشر است و موهای همه قسمت‌های سرشان به‌صورت منتشر شروع به ریزش می‌کند.

تفاوت های بین کاشت مو در زنان و مردان

زنان اغلب نگران اسکارهای ناحیه اهداکننده نیستند- اکثر بیماران مرد موهایشان را باید کوتاه نگه دارند، بنابراین کاشت موی FUT که اسکار نوار مانندی در پشت سر ایجاد می کند، گزینه مناسبی برای آنها نیست. زنان به ندرت موهای خود را کوتاه می کنند، بنابراین به راحتی می توانند نوار برداشت مو را جهت برداشت گرافت های بیشتر، گسترده تر نمایند، چرا که با موهای بلند خود می توانند آن را بپوشانند.

ناحیه اهدای مو در زنان در دسترس تر می باشد- زنانی که الگوی ریزش موی مردانه ندارند، ناحیه اهدای وسیع تری در بالا و جلوی سر دارند که مستعد ریزش مو نیست. برخلاف مردان که به علت ریزش موی گسترده، ناحیه اهدای مو به پشت سر یا دو طرف سر محدود می شود.

زنان نمی توانند از موهای بدنشان استفاده کنند- اغلب مردان می توانند از موهای بخش های دیگر بدن مانند ریش و یا نواحی دیگر برای کاشت مو استفاده کنند که در زنان موجود نیست.

 

بیشتر بدانید : چگونه یک متخصص کاشت مو خوب پیدا کنیم ؟ 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۲:۱۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)