عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

محیط سالم – کودک سالم

سن : کودک یک ماهه تا کودک دو ساله

از غذا تا بافت ها, محصولات ارگانیک و دوستدار محیط زیست مسئله مهمی شده است، به خصوص زمانی که به محصولات کودکان می رسیم. هر چیزی که برای ما مضر است تاثیر زیان آور بیشتری روی کودکمان با سیستم ایمنی در حال رشد دارد. اما چطور ما بدانیم چه چیزی باید بخریم؟ چه چیزی ارزش هزینه بیشتر دارد و چه آیتم هایی بی ارزش هستند؟ استانداردهای ارگانیک همیشه در حال تغییر است و اگر همه چیز شما را گیج می کند شما تنها نیستید. اما در عین حال, در ” محیط سالم – کودک سالم ” پیشنهادهای وجود دارند که شما می توانید با انجام آنها محیطی پاک و غیر سمی برای کودک ایجاد کنید که به همه امکان می دهد نفس راحتی بکشند.

با بستر سالم تر بهتر بخوابید. پتوهای کودک و لحاف ها می تواند حاوی فرمالدهید و دیگر مواد شیمایی مضر باشد. به دنبال لحاف های ارگانیک و پارچه های تایید شده باشید.

مواظب نظافت و نحوه ی اجرای آن نیز باشید. کودکان ممکن است به آمونیاک, مواد شیمایی و مواد یافت شده در پاک کننده های تجاری حساس باشند. بسیاری پاک کننده های غیر سمی وجود دارد که می توانید از میان آنها انتخاب کنید که هم ایمن تر و هم کارآمدتر هستند.

گاهی کمی آب گرم و پارچه نیز مفید خواهد بود. به دنبال صابون های ملایم, شامپوهای بدون عطر, محلولهای غیر آلرژی زا یا روغن ها با مواد سازنده ساده باشید.

رنگ مناسب را برای اتاق خواب کودک انتخاب کنید. به دنبال رنگ با ترکیبات ارگانیک فرار کم یا بدون این ترکیبات باشید و مطمئن شوید که اتاق چندین هفته قبل از آمدن کودک رنگ می شود تا زمان کافی برای از بین رفتن بوها وجود داشته باشد.

اسباب بازی های ساده را انتخاب کنید. اسباب بازی های ساده ای انتخاب کنید که بدون PVC هستند (یعنی پولیوینیل کلرید ندارند) و از چوب پرداخت شده طبیعی یا از پارچه های قابل شستشو ساخته شده اند.

اجازه دهید کمی هوای تازه به داخل بیاید. مطمئن شوید که اتاق کودک شما تهویه خوبی دارد و پنجره ها را باز کنید تا هوای تازه به داخل بیاید(البته زمانی که آب و هوا خوب است). مطمئن شوید که از تصفیه کننده هوا استفاده می کنید تا گرد و خاک و مواد آزار دهنده دیگر را به حداقل رسانید.

بیشتر بخوانید :

کودک پانزده ماهه

کودک هجده ماهه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۳:۰۰ توسط:netware موضوع: نظرات (0)