عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

راهنمای خرید لوازم بازی کودک

سن : کودک یک ماهه تا کودک یک ساله

مطمئنا زمان بازی خیلی سرگرم کننده است. و  ما می دانیم که بازی  برای رشد شناختی و فیزیکی کودک مهم است و شما نیز در زمان بازی کودک تان می توانید استراحت کرده یا به کارهای خودتان برسید. در اینجا فعالیت های برای کودکان و خردسالان آورد شده است که آنها را سرگرم نگه می دارند و شما می توانید در این فاصله کمی استراحت کنید. راهنمای خرید لوازم بازی کودک را بخوانید.

زیر اندازهای بازی. از روز اول شما باید کودک را روی شکم قرار دهید، یک زیر انداز بازی با کمی پد فضای مناسبی را فراهم می کند. بعضی زیر اندازها با بافت اضافی, رنگ ها و وسایل فرعی برای توسعه مهارت های مهم یک گام فراتر می برند. زیر اندازی را انتخاب کنید که کنار گذاشتن آن زمانی که از دکور کودک خسته شده اید آسان باشد.

صندلی گهواره ای و تخته های متحرک. یک صندلی متحرک یا صندلی گهواره ای کوچک که کودک شما را تکان می دهد و حرکت آرام بخشی فراهم می کند می تواند عالی باشد. بعضی از آنها ساده هستند و می تواند با ضربه گه گاه توسط پای شما کار کنند. بقیه که با باتری کار می کنند همزمان با نور, صدا و موسیقی مجهز شده اند. اگر مطمئن نیستید که از چه مدلی استفاده کنید, به این فکر کنید که صندلی را برای خواباندن کودک تان می خواهید یا برای سرگرم کردن او. انتخاب شما هرچیزی که هست, مطمئن شوید که قابل شستشو باشد.

تاب ها. اگرچه کمتر از صندلیهای گهواره ای یا متحرک متداول هستند با این وجود تاب ها منبع بالقوه دیگری برای سرگرمی هستند، نه نوع تابی که شما در حیاط استفاده می کنید بلکه یک تاب کوچکتر که برای داخل خانه طراحی شده اند. به علاوه در بعضی از کودکان عاشق تاب هستند و دوست دارند در آن بخوابند و  بعضی از کودکان داخل تاب احساس ناراحتی می کنند بنابراین قبل از خرید در صورت امکان آنها را امتحان کنید.

وسیله  فعالیت. زمانی که کودک شما راه می رود می خواهد از مهارت جدید خود تا حد ممکن استفاده کند. در حالیکه یادگیری راه رفتن یک زمان جالب برای کودک است, برای شما افزایش درگیری و وظایف مراقبتی را به همراه دارد. این ها نیمی واکر و نیمی میز بازی متحرک هستند و ساپورتی که کودک شما برای حرکت بدون کمک نیاز دارد را فراهم می کند. مثل تاب ها, آنها فضای زیادی اشغال می کنند اما شما می توانید به آسانی مدلی پیدا کنید که برای زمان های بدون استفاده جمع شود.

جامپرها. هیچ چیز مثل تماشای کودکی که روی جامپری که از در آویزان شده می پرد نیست. بعضی از کودکان پریدن را دوست ندارند بنابراین در صورت امکان جامپر را قبل از خرید امتحان کنید. اگر تصمیم گرفته اید که یک جامپر بخرید مطمئن شوید که در فضای مورد نظر شما جای می گیرد.

کتاب ها, موسیقی و اسباب بازی های دیگر. از کتابهای تخته ای تا کتاب های فصلی, موسیقی کلاسیک تا موسیقی راک کودکان, حلقه های دندانی و غیره, انواع فعالیت هایی هستند که سرگرم کننده و از نظر رشدی تحریک کننده هستند. اسباب بازی های زیادی هستند که می توانید از میان آنها انتخاب کنید. به توصیه های سنی توجه داشته باشید اما بدانید که هیچ دو کودکی دقیقا مثل هم نیستند: تنها شما می توانید مطمئن شوید که چه چیزی برای کودک شما مناسب است یا نه.

بیشتر بخوانید:

کودک هشت ماهه
کودک ده ماهه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۳:۴۵ توسط:netware موضوع: نظرات (0)