عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

انواع جراحی کاهش وزن

انواع مختلف جراحی وجود دارد. برای کاهش وزن شما می توانید  اندازه معده خود را کوچک کنید به طوری که شما پس از وعده های غذایی کوچک احساس سیری می کنید. دیگران  راهی را که بدن شما کالری، مواد مغذی و ویتامین  جذب می کند را تغییر می دهند . هنوز دیگران هر دو را انجام می دهند .

مطالب مربوط به هر مورد را بدانید :

 بای پس معده

جراح ،یک معده را با تقسیم بالای معده از بقیه از آن کوچک می کند. وقتی که شما غذا می خورید، غذا به کیسه کوچک می رود و بالای روده کوچک را دور می زند.

نتیجه: شما سریعتر سیر می شوید  و کالری و مواد مغذی کمتری جذب می کنید.

مزایا: تا ۸۰٪ از مردم هیچ نشانه ای از دیابت بعد از عمل جراحی نشان نمی دهد. به علاوه، مردم معمولا ۶۰٪ تا ۸۰٪ از وزن اضافی خود را از دست می دهند.

معایب: بدن شما می تواند مانند قبل  ویتامین ها و مواد معدنی را جذب کند، که می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود.

اسلیو معده

جراح، بخش بزرگی از معده شما را برمی دارد. با فضای کمتری برای مواد غذایی، شما سریع تر احساس سیری می کنید. این جراحی همچنین باعث کاهش گرلین، هورمونی که باعث می شود شما احساس گرسنگی کنید، می شود.

مزایا: بیشتر از ۶۰ درصد از افراد هیچ نشانه ای از دیابت بعد از عمل جراحی نشان نمی دهد. به علاوه، مردم معمولا ۵۰٪ از وزن اضافی خود را از دست می دهند .

معایب: شما نمی توانید این عمل جراحی را  بعد از انجام آن معکوس کنید. همچنین، بدن شما نمی تواند  ویتامین ها و مواد معدنی را مانند قبل جذب کند ، که می تواند به مشکلات سلامتی منجر شود.

باند قابل تنظیم معده

متخصص جراحی لاغری  یک باند قابل تورم را  در اطراف بالای معده قرار می دهد. یک کیسه کوچک که در آن غذا می رود. کیسه کوچک سریع پر می شود ، بنابراین شما سرعت خیلی بیشتری احساس سیری می کنید.

مزایا: دکتر شما ناچار به قطع معده و یا حرکت روده ها، مانند دیگر جراحی ها نیست. این یکی از دلایلی است که عوارض کمتری دارد. همچنین شما می توانید باند را تنظیم و یا بعد ا تنظیم کنید. چهل و پنج درصد تا ۶۰٪ درصد از افرادی که این عمل جراحی را انجام دادند از دیابت رها شدند.

معایب: گاهی اوقات مشکلاتی با باند وجود دارد. ممکن است بلغزد و یا فرسوده شوند، بنابراین برای حل این مشکل  جراحی لاغری دیگری نیاز دارید. همچنین، شما با این جراحی نسبت به دیگران (حدود ۴۰٪ تا ۵۰٪) وزن کمتر ی کم می کنید.

نوع دیگری از جراحی گاستریک باندینگ، به نام “گاستریک باندینگ عمودی،” به همان میزان گذشته انجام نمی شود چون ، گزینه های موثرتر و جدیدتر وجود دارد.

انحراف biliopancreatic با یک سوئیچ دوازدهه

این عمل جراحی ، تا حدودی معمول نیست به دلیل آن که پیچیده ترین عمل است. دکتر، بخش بزرگی از معده را برمی دارد و راه حرکت مواد غذایی به روده را تغییر می دهد.

مزایا: این عمل جراحی برای افراد مبتلا به دیابت موثر است. همچنین، افراد معمولا ۶۰٪ تا ۷۰٪ از وزن اضافی خود را کم می کنند

معایب: به احتمال زیاد این نوع عمل جراحی دارای عوارض است. باید روز های بیشتری  در بیمارستان برای بهبود بمانید. به علاوه، هضم غذا و جذب کالری برای  شما مشکل تر از هر یک از اعمال جراحی دیگر خواهد بود، این نوع عمل بیشترین احتمال را  برای مشکلات سلامتی دارد.

مانند هر جراجی بزرگ، تمام اعمال جراحی کاهش وزن خطرات بالقوه ای دارد. این خطرات شامل خونریزی، عفونت، و نشت در سیستم گوارش است.

اگر قصد محاسبه توده بدنی خود قبل از جراحی لاغری دارید به این صفحه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : عمل جراحی ساسی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۱:۰۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)