عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

چگونه جراحی کاهش وزن به دیابت نوع ۲ کمک می کند

جراحی کاهش وزن یا جراحی لاغری  می تواند تفاوت بزرگی برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ باشد. برای برخی افراد، سطح قند خون سریع به حالت عادی برمی گردد – گاهی اوقات  چند روز پس از عمل. که می تواند به معنای این باشد که شما نیاز کمتری به دارو دارید یا اصلا نیازی ندارید.

پژوهش  ها  بهبود در دیابت نوع ۲ را بعد از عمل جراحی کاهش وزن نشان می دهد. یک مطالعه طولانی مدت ۴۰۰ نفر مبتلا به دیابت نوع ۲ را بررسی کرد. شش سال پس از جراحی چاقی، ۶۲٪ هیچ نشانه ای از دیابت را نشان ندادند. آنها همچنین سطح فشار خون بهتر ، کلسترول، و تریگلیسرید داشتند.

در مقایسه، تنها ۶ درصد تا ۸ درصد از افرادی که دارو مصرف می کنند ، اما عمل جراحی داشته اند، نتایج مشابهی را نشان دادند.

اگر شما به فکر آن هستید، و شما آماده ایجاد تغییرات بزرگ برای حفظ نتایج هستید، شما می خواهید بدانید آیا  برای شما مناسب است.

آیا شما کاندید مناسبی برای جراحی دیابت نوع دو هستید؟

نخست، دکتر شما دو چیز را در نظر می گیرد:

آیا BMI شما ۳۵ یا بالاتر است؟
آیا برای کاهش  وزن تلاش کرده اید ولی موفق نشده اید؟
اگر چنین است، او شما را دقیق معاینه می کند و از شما سوال می پرسد تا ببینید که آیا شما از نظر فیزیکی و احساسی برای عملیات و تغییرات عمده ای که نیاز دارید آماده هستید.

بیشتر بخوانید : محاسبه BMI

انواع جراحی کاهش وزن

انواع مختلف جراحی وجود دارد. برای کاهش وزن شما می توانید  اندازه معده خود را کوچک کنید به طوری که شما پس از وعده های غذایی کوچک احساس سیری می کنید. دیگران  راهی را که بدن شما کالری، مواد مغذی و ویتامین  جذب می کند را تغییر می دهند . هنوز دیگران هر دو را انجام می دهند .

مطالب مربوط به هر مورد را بدانید :

 بای پس معده (بای پس معده Roux-en-Y نیز نامیده می شود)

جراح ،یک معده را با تقسیم بالای معده از بقیه از آن کوچک می کند. وقتی که شما غذا می خورید، غذا به کیسه کوچک می رود و بالای روده کوچک را دور می زند.

اسلیو معده (همچنین اسلیو گاسترکتومی نامیده می شود)

متخصص جراحی لاغری جراح، بخش بزرگی از معده شما را برمی دارد. با فضای کمتری برای مواد غذایی، شما سریع تر احساس سیری می کنید. این جراحی همچنین باعث کاهش گرلین، هورمونی که باعث می شود شما احساس گرسنگی کنید، می شود.

باند قابل تنظیم معده

جراح یک باند قابل تورم را  در اطراف بالای معده قرار می دهد. یک کیسه کوچک که در آن غذا می رود. کیسه کوچک سریع پر می شود ، بنابراین شما سرعت خیلی بیشتری احساس سیری می کنید.

بیشتر بخوانید : ساسی بای پس چیست؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۶:۵۲ توسط:netware موضوع: نظرات (0)