عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

بهترین متخصص ارتودنسی کودکان برای کودک 7 ساله شما چه کاری میتونه انجام بده؟

این متخصصان میتوانند هم پیشگیری کنند و هم انواع درمان ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی (با اولویت خیلی پایینتر) را برای کودکان در نظر میگیرند. اما اجازه بدهید چگونگی این کار را در ادامه توضیح دهیم.

ارتودنسی پیشگیرانه: پیش بینی مشکلات ارتودنسی کودکان و پیشگیری از آن ها

همانطور که چند خط پیش هم گفتیم، برخی از والدین ممکن است به خاطر مسائلی (که اغلب ناشی از نا آگاهی است) نخواهند در 7 ساگی فرزند خود را به مطب یک متخصص ارتودنتیست کودکان ببرند و از اهمیت این موضوع هم مطلع نباشند. اما حتی اگر فرزند این اشخاص مشکلی نداشته باشد دست کم فکری به حال آینده دندان های آن ها خواهد شد.

جالب اینجاست که با ارزیابی های تخصصی، متخصصان ارتودنسی دندان میتوانند پیش بینی کنند که قرار است دندان های دائمی کودک دقیقا چگونه در بیایند و از چه الگویی پیروی میکنند. بعد از پیش بینی، متخصص به شما میگوید که برای حل مشکل در آینده باید از چه دستگاه هایی جهت اصلاح مشکل استفاده کرد. مثلا ممکن است ارتودنسی ثابت با بریس معمولی، ارتودنسی نامرئی با اینویزیلاین، وسیع کننده کام، نگهدارنده یا رتینر و … را برای اصلاح مشکل دندان های کودکان در آینده توصیه کنند و هزینه ارتودنسی دندان را نیز از قبل به شما اطلاع دهند که خودتان را برای آن آماده کنید.

بیشتر بدانید :

متخصص ارتودنسی اصفهان
متخصص ارتودنسی مشهد

درمان مشکلات ارتودنسی کودکان

اگر فرزند شما کوچکترین مشکلی در رابطه با تراز دندان هایش داشته باشد، متخصص ارتودنسی کودکان در اولین جلسه آن را تشخیص میدهد و نحوه درمان را برای شما توضیح خواهد داد. به عنوان مثال، اگر اندازه دهان یا فک فرزند شما کوچک باشد متخصصان از وسیع کننده های کام یا پالاتال اکسپندر استفاده میکنند تا مشکل فک کودک حل شود. از این وسیله برای بزرگتر کردن فک فوقانی استفاده می شود تا دندان های بالا و پایین بتوانند در کنار هم بهتر قرار بگیرند. به عنوان یک مثال دیگر اگر برخی از دندان های دائمی کودک در آمده باشند و یکی از آن ها کج باشد در آینده باعث کج شدن سایر دندان های مجاور میشود. متخصص ارتودنسی کودکان با دستگاه ارتودنسی همان دندان را در اولین فرصت صاف میکند که مشکلی برای دندان های دیگر پیش نیاید و قیمت ارتودنسی کودکان در آینده چند برابر نشود.

دقت کنید اگر به متخصص ارتودنسی کودکان مراجعه نکنید مشکل حل نمیشود و دندان های فرزند شما کج، ناصاف و شلوغ میشود و در آینده مجبورید هزینه ارتودنسی دندان به مراتب بالاتری برای اصلاح مشکل پرداخت کنید. میبینید که شما به عنوان والدین دانش زیادی در رابطه با ارتودنسی ندارید و در اغلب موارد نمیتوانید مشکل دندان های فرزندان خود را تشخیص دهید. بنابراین بهترین راه حل این است که حتما به یک متخصص ارتودنسی خوب مراجعه کنید.

منبع : www.orthodr.ir

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۶:۵۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)