عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

راهنمای خرید لحاف مخصوص نوزاد

سن : کودک یک ماهه تا کودک دو ساله

شما فکر می کنید که درست کردن تخت کودک تان تقریبا مثل تخت خودتان است اما نه! تفاوت هایی وجود دارد از چیزهایی که باید به تخت اضافه کنید تا چیزهایی که باید از آن حذف کنید. راهنمای خرید لحاف مخصوص نوزاد را بخوانیم.

احتمالا بزرگترین تفاوت این است که در تخت کودک نباید از چیزی استفاده کنید. هیچ ملحفه , بالش یا لحافی نباید داخل تخت او باشد. و اجازه ندهید که ست وسایل خواب زیبایی که با تخت کودک خود خریده ایدشما را گول نزند: آنها تنها باید برای اهداف دکوری استفاده شوند. تنها چیزهایی که کودک در تختش شما نیاز دارد در زیر لیست شده اند. هرچیز دیگری ریسک سندرم مرگ ناگهانی کودک و خفگی را افزایش می دهد و باید هر زمان که کودک در تخت است برداشته شوند. این به این معنی نیست که شما نمی توانید کمی تخت را تزئین کنید و انواع مدل ها و پارچه های رنگی را انتخاب کنید. این یک فرصت مناسب برای محک زدن مهارت های دکوراتیو و سلیقه استثنایی شما است.

انتخاب های اصلی شما

لحاف های ثابت: لحاف های ثابت تنها ضرورت تخت هستند. بیشتر تشک ها در انداه استاندارد هستند اما تشک های خاص نیاز به لحاف های خاص خود دارند. بعضی سازنده ها لحاف هایی با باند الاستیک ارائه می کنند که زیر تشک برای نگه داشتن آنها در جای خود به کار می رود.

پدهای تشک ضد آب: صرف نظر از تشک انتخاب شده, شما می خواهید که پد تشک ضد آب را زیر لحاف ثابت خود اضافه کنید.

محفظه ضد آلرژن: تمام تشک ها احتمال دارد که کرم های گردو خاک داشته باشند و تشک های تخت کودک استثنا نیستند. و از آنجایی که این کرم های گردو خاک بزرگترین علت آلرژی های هوایی هستند, محفظه ضد الرژی که روی تشک قرار می گیرد ضرورت مهمی است. بیشتر بزرگسالان از محفظه استفاده می کنند زیاد برداشتن و گذاشتن آنها برای نظافت دشوار است اما تشک کودک سبک است و ارزش آن را دارد که استفاده شود.

ضربه گیر ها: ضربه گیر ها چیزی بیش از دکور تخت هستند. آنها لایه پدگذاری شده ای هستند که مانع از لیز خوردن کودک می شوند. در حالیکه مدل های که در حال حاضر وجود دارند تخت ها امنیت کافی را دارند و استفاده از ضربه گیر ها ضرورت ندارد, با این وجود بعضی والدین فکر می کنند که تحت بدون ضربه گیر کامل نیست. زمانی که کودک می تواند خود را بالا بکشد باید ضربه گیر ها را بردارید تا او نتواند از آنها برای بیرون آمدن از تخت استفاده کند.

حاشیه ها: حاشیه های تخت کودک کاملا دکوری هستند و کاملا اختیاری هستند اگرچه آنها می توانند برای پنهان کردن انبار زیر تخت نیز مفید باشند. زمانی که تشک در بالاترین ارتفاع خود قرار دارد, حاشیه ممکن است زیاد پوشش فراهم نکند.

بیشتر بخوانید:

·        کودک شش ماهه

 

·         کودک هشت ماهه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۷:۲۷ توسط:netware موضوع: نظرات (0)