عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

چگونه طلای دست دوم بخریم؟

این مقاله از گالری کیش طلا راهنمای خرید طلا ی دست دوم است و به شما کمک می‌کند تصمیم درستی هنگام خرید بگیرید. مواردی چون دلایل شما برای خرید طلای دست دوم و بررسی اعتبار طلافروشی برای خرید طلای دست دوم، مواردی هستند که هنگام خرید با شما همراه هستند و قصد داریم تا در این مقاله درباره تمام آنها صحبت کنیم و ترفندهای خرید طلای دست دوم را برای شما رمزگشایی کنیم.

بیشتر بخوانید : دانشنامه طلا

اصالت طلا و جواهر دست دوم

خرید طلا و جواهر دست دوم یا به صورت آنلاین یا در طلافروشی‌ها باید با ذهنی باز، اما قلبی کنجکاو انجام شود. به عنوان یکی از بایدها و نبایدهای خرید طلا، برای اینکه خرید مطمئنی داشته باشید و پول خود را در جای درست خرج کنید، بسیار مهم است که اصالت کالا را قبل از نهایی شدن معامله بسنجید تا از ناامیدی بعد از خرید جلوگیری کنید.

اگر تصمیم دارید تا طلا و جواهر دست دوم را از دست بخرید، باید خودتان اصالت طلا را بسنجید. نحوه بررسی اصالت طلا و جواهر و تشخیص تقلب و اصل بودن آن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله:

·        برندها -

·        تست آهنربا -

·        فاکتور و شناسنامه

·        خرید از طلافروشی معتبر

بیشتر بخوانید : طلای 18 عیار

آیا باید طلای دست دوم بخرید؟

بزرگ‌ترین مشکل طلای دست دوم، این است که این اکسسوری‌ها قبلا استفاده شدند. این بدان معنی است که ممکن است به مرور دچار فرسودگی و خراش شده باشند، بنابراین باید این موضوع را حتما در نظر داشته باشید که طلایی که می‌خرید مانند طلای نو نیست و ممکن است کمی روی آن به نسبت طلای نو خط و خش وجود داشته باشد. البته که تمیز کردن طلا را می‌توانید هم به طلافروش بسپارید و هم خودتان می‌توانید در خانه انجام دهید.

بسته به درجه سایش و خط و خشی که طلا دارد، می‌توانید آن را برطرف کنید. البته این در مورد طلاهای بدون نگین صدق می‌کند. به عنوان مثال هنگام خرید انگشتر طلا، خطر افتادن سنگ های قیمتی آن وجود دارد و با برق انداختن طلای آن این مشکل ممکن است به وجود آید.( جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید انگشتر طلا کلیک کنید.)

از جواهرفروش بپرسید که ساخت مجدد یا جایگزینی عناصر بیش از حد فرسوده طلای شما چقدر  هزینه دارد و اگر به صرفه بود، این کار را انجام دهید. فقط به شرطی که هزینه‌ی پرداختی شما بیش از هزینه‌ای که برای خرید طلای نو می‌پردازید، نشود.

اگر قصد شما از خرید طلای دست دوم این است که سرمایه گذاری کنید، وجود خش روی طلا ممکن است خیلی اهمیت نداشته باشد. اما اگر به دنبال استفاده از طلا و جواهر هستید و دوست دارید تا هزینه‌ی کمتری پرداخت کنید، راه‌های دیگری نیز وجود دارد

پایه جواهر همان طلای آماده و ساخته شده است که سنگ به آن زیبایی و درخشش می‌دهد. حالا می‌توانیم راحت‌تر پایه جواهر را تعریف کنیم؛ پایه جواهر همان قالب ساخته شده جواهر قبل از سوار شدن سنگ است که در پایه جواهر این شما هستید که سنگ و نگین آن را انتخاب می‌کنید.

به این ترتیب، می‌توانید سراغ به صرفه‌ترین نوع سنگ و پایه جواهر بروید و هزینه کمتری بابت خرید جواهر پرداخت کنید.

اگر قصد خرید طلا به صورت اینترنتی دارین اینجا کلیک کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۹:۱۴ توسط:netware موضوع: نظرات (0)