عصر جدید عصر جدید .

عصر جدید

راهنمای خرید مانیتورهای نوزاد

سن : کودک یک ماهه تا کودک یک ساله

اگر از ایستادن کنار تخت کودک در حالیکه او خوابیده است خسته شده اید, یک مانیتور کودک می تواند در این زمینه به شماکمک شایانی کند. لحظه ای که کودک شما گریه می کند, ناله می کند یا حتی تکان می خورد شما می توانید صدای او را بشنوید و به کمک او بروید. با این وسیله شما فرصت پیدا می کنید به کارهای خودتان هم برسید و در حین حال حواستان به کودکتان نیز هست. در روزهای اول این وسیله بسیار می تواند به شما کمک کند و باری از دوش شما بردارد. راهنمای خرید مانیتورهای نوزاد را بخوانیم.

انتخاب های اصلی شما

در حالیکه ویژگی ها و گزینه ها بر اساس مدل فرق می کند, دو نوع پایه مانیتور کودک وجود دارد.

مانیتورهای صوتی: ین مدل به شما امکان می دهد که صدای ناله یا گریه کودک تان را بشنوید بنابراین متوجه بیدار شدن او می شوید. بیشتر آنها شامل صفحه نمایش صدای بصری هستند که حتی با کم ب.دن صدای وسیله شما متوجه صدای نوزادتان می شوید.

مانیتورهای ویدئویی: با مانیتور ویدئویی شما هیچ وقت نگران این نیستید که کودک خواب است یا بیدار. یک صفحه نمایش ویدئویی کوچک به شما این امکان را می دهد که کودک خود را بطور دائم مشاهده کنید. این مانیتورها همینطور دید شب ارائه می کنند که برای زمان شب یک وسیله ایده آل می باشند.

راهنمایی کلی

مانیتورها یک وسیله دریافت اطلاعات (صدا یا تصویر) برای اتاق کودک و یک گیرنده برای والدین دارند. بسته به مدل, گیرنده ثابت است مثلا اتاق شما، یا قابل حمل است بنابراین شما می توانید آن را هرجا که می خواهید ببرید. مسلما گیرنده های قابل حمل به شما راحتی بیشتری می دهد.

مانیتورها ممکن است دچار اختلال شوند به خصوص در نواحی پرتراکم. مانیتورهای قوی تر را امتحان کنید و به دنبال یک مدل با کانالهای متعدد باشید. برای اینکه مطمئن باشید که به مشکل برنمی خورید حتما قبل از خرید آن را در خانه تان امتحان کنید.

ویژگی هایی که باید به دنبال آن باشید

ارتباط داخلی. صدای شما می تواند برای نوزادی که گریه می کند اطمینان بخش باشد و همچنان که کودک شما بزرگتر می شود ارتباط داخلی به شما امکان می دهد که از اتاق های مختلف ارتباط با اوبرقرار کنید.

باتری قابل شارژی یا آداپتور AC. برق رفته، چه باید کرد؟ از همان اول به دنبال باتری های قابل شارژ و یا آداپتورهای AC باشید.

سیگنال تمام شدن باتری. هشدار دهنده برای این که مانیتور شما در حال اتمام شارژ است و باید آن را به شارژ بزنید.

سیگنال خارج از محدوده. اگر شما به حدی دور شده اید که نمی توانید سیگنال را دریافت کنید یک هشدار صوتی به شما اطلاع می دهد.

ترموستات. شما باید همیشه به دما در اتاق کودک توجه داشته  باشید و مانیتوری که شامل تعیین دما است می تواند یک خرید را برای شما حذف کند.

سنسورهای حرکتی. قرار گرفته زیر تشک تخت, این سنسورها اگر کودک برای دوره ای طولانی تر از حد معمول تکان نخورد به شما هشدار می دهند.

بیشتر بدانید :

·         کودک پنج ماهه

 

·         کودک هفت ماهه  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۸:۱۶ توسط:netware موضوع: نظرات (0)